Tjedan dana nakon Velike nagrade Singapura ispred nas je napokon legendarna Suzuka na kojoj bi Max Verstappen mogao osvojiti svoju drugu vozačku titulu, i to pod uvjetom da osvoji 8 bodova više od Charlesa Leclerca i 6 više od Sergija Pereza.
Prvi kadrovi iz Suzuke nisu slutili na dobro jer je kiša koja je padala cijelo jutro natopila stazu pa je postojala bojazan da nećemo vidjeti previše akcije na stazi. Međutim, vrlo brzo smo se uvjerili u suprotno. Yuki Tsunoda je prvi izišao na stazu pozdraviti domaće navijače, a prijavio je samo nekoliko nezgodnih mjesta na stazi na kojima se voda slijeva s jedne na drugu stranu. Nakon njega su vani izišli još neki vozači, a Lance Stroll i Charles Leclerc su svojim ekipama javili da je staza u dobrom stanju. Štoviše, Leclerc je rekao da misli da je vrijeme za intermedij gume.
Kako su minute curile tako su vremena padala jer su uvjeti na stazi bili sve bolji. Na full-wet gumama najbolja vremena su imala dva Ferrarija, a prvi od intermedija bio je Max Verstappen koji je već u prvom pokušaju “skinuo” njihova vremena za 3,6s. Za par krugova je od njega bio još brži Esteban Ocon. To je bio pokazatelj za sve druge da je vrijeme za mijenjanje guma. Vremena su poboljšali i Ferrariji i Fernando Alonso, a nažalost po sve ostale, period u kojem je staza bila u ovom stanju nije dugo potrajao jer je kiša opet pojačala.
Jedine upečatljive izlete van staze za vrijeme treninga dobili smo od dobrog starog Nicholasa Latifija malo nakon polovice treninga i od Charlesa Leclerca koji se mučio s pasicom u Degner zavoju. Kanađanin je proklizao ravno u 11. zavoju, ali je imao sreće da se zaustavi prije barijere pa je nastavio bez problema. Leclerc je u svojoj šljunčanoj avanturi također prošao bez oštećenja.
S druge strane, kad je trening završio – na stazi se junački izvrtio Mick Schumacher i usput razbio svoj Haas.
Do kraja je na vrhu ostao Fernando Alonso, ispred Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca.
Drugi trening vozi se u 8 sati po hrvatskom vremenu.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:42.248 | 7 | |
2 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:42.563 | 0.315 | 15 |
3 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:42.634 | 0.386 | 16 |
4 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:43.022 | 0.774 | 5 |
5 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:43.258 | 1.010 | 14 |
6 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:43.362 | 1.114 | 4 |
7 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:43.761 | 1.513 | 13 |
8 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:43.889 | 1.641 | 7 |
9 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:43.969 | 1.721 | 13 |
10 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:44.234 | 1.986 | 4 |
11 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:44.429 | 2.181 | 15 |
12 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:44.486 | 2.238 | 8 |
13 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:44.558 | 2.310 | 6 |
14 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:44.570 | 2.322 | 9 |
15 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:44.791 | 2.543 | 9 |
16 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:44.878 | 2.630 | 12 |
17 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:45.424 | 3.176 | 11 |
18 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:46.103 | 3.855 | 4 |
19 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:46.192 | 3.944 | 16 |
20 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:48.090 | 5.842 | 8 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko rano rani dvije sreće grabi.
Evo da je Štef proveo nagrade za treninge sada bi Alonso ubilježio pobjedu. Pored toga, da se za nagradu dijele boodovi, Bottas bi bi bar jednom bio prvak.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Latifi bi imao i jednu pobjedu. Meni je najgora pomisao na tu ideju da FP1 odluci prvenstvo…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali kad bi se bodovalo to više ne bi bio samo trening nego natjecanje. Misliš da bi Latifi bio prvi?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne podcjenjuj goatifija!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam ko određuje kalendar utrka ali ja Suzuku zadnjih godina pamtim samo po sranjima, kiši, vjetru.
Džaba ovi treniraju kada je sama utrka neizvjesna da će se uopće održati?
Tako dobra staza u vremenu tajfuna.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja navijam za 6 krugova iza SC i pola bodova i da u tom slučaju Maks nekako osvoji naslov. Spektakl.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a moj Miče… više si na Frentzena nego Gazdu ..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
da je bar na amidžu bio bi extra ali izgleda da nije ni nivo Frentzena
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i nije neka uvreda da je na frentzena, to bi bio kompliment
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije uopce bilo vezano za frentzenove vozacke sposobnosti nego da je mama schu bila s HHF prije MSCa..
ne bas uspjela fora..
0
0