Izdvojeno

Kišni prvi trening u Japanu ipak pružio nešto akcije na stazi: Fernando Alonso najbrži

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Tjedan dana nakon Velike nagrade Singapura ispred nas je napokon legendarna Suzuka na kojoj bi Max Verstappen mogao osvojiti svoju drugu vozačku titulu, i to pod uvjetom da osvoji 8 bodova više od Charlesa Leclerca i 6 više od Sergija Pereza.

Prvi kadrovi iz Suzuke nisu slutili na dobro jer je kiša koja je padala cijelo jutro natopila stazu pa je postojala bojazan da nećemo vidjeti previše akcije na stazi. Međutim, vrlo brzo smo se uvjerili u suprotno. Yuki Tsunoda je prvi izišao na stazu pozdraviti domaće navijače, a prijavio je samo nekoliko nezgodnih mjesta na stazi na kojima se voda slijeva s jedne na drugu stranu. Nakon njega su vani izišli još neki vozači, a Lance Stroll i Charles Leclerc su svojim ekipama javili da je staza u dobrom stanju. Štoviše, Leclerc je rekao da misli da je vrijeme za intermedij gume.

Kako su minute curile tako su vremena padala jer su uvjeti na stazi bili sve bolji. Na full-wet gumama najbolja vremena su imala dva Ferrarija, a prvi od intermedija bio je Max Verstappen koji je već u prvom pokušaju “skinuo” njihova vremena za 3,6s. Za par krugova je od njega bio još brži Esteban Ocon. To je bio pokazatelj za sve druge da je vrijeme za mijenjanje guma. Vremena su poboljšali i Ferrariji i Fernando Alonso, a nažalost po sve ostale, period u kojem je staza bila u ovom stanju nije dugo potrajao jer je kiša opet pojačala.

Jedine upečatljive izlete van staze za vrijeme treninga dobili smo od dobrog starog Nicholasa Latifija malo nakon polovice treninga i od Charlesa Leclerca koji se mučio s pasicom u Degner zavoju. Kanađanin je proklizao ravno u 11. zavoju, ali je imao sreće da se zaustavi prije barijere pa je nastavio bez problema. Leclerc je u svojoj šljunčanoj avanturi također prošao bez oštećenja.

S druge strane, kad je trening završio – na stazi se junački izvrtio Mick Schumacher i usput razbio svoj Haas.

Do kraja je na vrhu ostao Fernando Alonso, ispred Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca.

Drugi trening vozi se u 8 sati po hrvatskom vremenu.

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
114F.ALONSOAlpine1:42.2487
255C.SAINZFerrari1:42.5630.31515
316C.LECLERCFerrari1:42.6340.38616
431E.OCONAlpine1:43.0220.7745
520K.MAGNUSSENHaas1:43.2581.01014
61M.VERSTAPPENRed Bull1:43.3621.1144
747M.SCHUMACHERHaas1:43.7611.51313
84L.NORRISMcLaren1:43.8891.6417
977V.BOTTASAlfa Romeo1:43.9691.72113
1011S.PEREZRed Bull1:44.2341.9864
1124G.ZHOUAlfa Romeo1:44.4292.18115
123D.RICCIARDOMcLaren1:44.4862.2388
1344L.HAMILTONMercedes1:44.5582.3106
1418L.STROLLAston Martin1:44.5702.3229
1523A.ALBONWilliams1:44.7912.5439
1610P.GASLYAlphaTauri1:44.8782.63012
176N.LATIFIWilliams1:45.4243.17611
1863G.RUSSELLMercedes1:46.1033.8554
1922Y.TSUNODAAlphaTauri1:46.1923.94416
205S.VETTELAston Martin1:48.0905.8428

Komentiraj

10 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Tko rano rani dvije sreće grabi.
    Evo da je Štef proveo nagrade za treninge sada bi Alonso ubilježio pobjedu. Pored toga, da se za nagradu dijele boodovi, Bottas bi bi bar jednom bio prvak.



    9

    0
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Ne znam ko određuje kalendar utrka ali ja Suzuku zadnjih godina pamtim samo po sranjima, kiši, vjetru.
    Džaba ovi treniraju kada je sama utrka neizvjesna da će se uopće održati?
    Tako dobra staza u vremenu tajfuna.



    5

    0
  3. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    a moj Miče… više si na Frentzena nego Gazdu ..



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni