Izdvojeno

Kišni prvi trening u Japanu ipak pružio nešto akcije na stazi: Fernando Alonso najbrži

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Tjedan dana nakon Velike nagrade Singapura ispred nas je napokon legendarna Suzuka na kojoj bi Max Verstappen mogao osvojiti svoju drugu vozačku titulu, i to pod uvjetom da osvoji 8 bodova više od Charlesa Leclerca i 6 više od Sergija Pereza.

Prvi kadrovi iz Suzuke nisu slutili na dobro jer je kiša koja je padala cijelo jutro natopila stazu pa je postojala bojazan da nećemo vidjeti previše akcije na stazi. Međutim, vrlo brzo smo se uvjerili u suprotno. Yuki Tsunoda je prvi izišao na stazu pozdraviti domaće navijače, a prijavio je samo nekoliko nezgodnih mjesta na stazi na kojima se voda slijeva s jedne na drugu stranu. Nakon njega su vani izišli još neki vozači, a Lance Stroll i Charles Leclerc su svojim ekipama javili da je staza u dobrom stanju. Štoviše, Leclerc je rekao da misli da je vrijeme za intermedij gume.

Kako su minute curile tako su vremena padala jer su uvjeti na stazi bili sve bolji. Na full-wet gumama najbolja vremena su imala dva Ferrarija, a prvi od intermedija bio je Max Verstappen koji je već u prvom pokušaju “skinuo” njihova vremena za 3,6s. Za par krugova je od njega bio još brži Esteban Ocon. To je bio pokazatelj za sve druge da je vrijeme za mijenjanje guma. Vremena su poboljšali i Ferrariji i Fernando Alonso, a nažalost po sve ostale, period u kojem je staza bila u ovom stanju nije dugo potrajao jer je kiša opet pojačala.

Jedine upečatljive izlete van staze za vrijeme treninga dobili smo od dobrog starog Nicholasa Latifija malo nakon polovice treninga i od Charlesa Leclerca koji se mučio s pasicom u Degner zavoju. Kanađanin je proklizao ravno u 11. zavoju, ali je imao sreće da se zaustavi prije barijere pa je nastavio bez problema. Leclerc je u svojoj šljunčanoj avanturi također prošao bez oštećenja.

S druge strane, kad je trening završio – na stazi se junački izvrtio Mick Schumacher i usput razbio svoj Haas.

Do kraja je na vrhu ostao Fernando Alonso, ispred Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca.

Drugi trening vozi se u 8 sati po hrvatskom vremenu.

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
114F.ALONSOAlpine1:42.2487
255C.SAINZFerrari1:42.5630.31515
316C.LECLERCFerrari1:42.6340.38616
431E.OCONAlpine1:43.0220.7745
520K.MAGNUSSENHaas1:43.2581.01014
61M.VERSTAPPENRed Bull1:43.3621.1144
747M.SCHUMACHERHaas1:43.7611.51313
84L.NORRISMcLaren1:43.8891.6417
977V.BOTTASAlfa Romeo1:43.9691.72113
1011S.PEREZRed Bull1:44.2341.9864
1124G.ZHOUAlfa Romeo1:44.4292.18115
123D.RICCIARDOMcLaren1:44.4862.2388
1344L.HAMILTONMercedes1:44.5582.3106
1418L.STROLLAston Martin1:44.5702.3229
1523A.ALBONWilliams1:44.7912.5439
1610P.GASLYAlphaTauri1:44.8782.63012
176N.LATIFIWilliams1:45.4243.17611
1863G.RUSSELLMercedes1:46.1033.8554
1922Y.TSUNODAAlphaTauri1:46.1923.94416
205S.VETTELAston Martin1:48.0905.8428

Komentiraj

10 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Tko rano rani dvije sreće grabi.
    Evo da je Štef proveo nagrade za treninge sada bi Alonso ubilježio pobjedu. Pored toga, da se za nagradu dijele boodovi, Bottas bi bi bar jednom bio prvak.



    9

    0
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Ne znam ko određuje kalendar utrka ali ja Suzuku zadnjih godina pamtim samo po sranjima, kiši, vjetru.
    Džaba ovi treniraju kada je sama utrka neizvjesna da će se uopće održati?
    Tako dobra staza u vremenu tajfuna.



    5

    0
  3. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    a moj Miče… više si na Frentzena nego Gazdu ..



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni