Tjedan dana nakon Velike nagrade Singapura ispred nas je napokon legendarna Suzuka na kojoj bi Max Verstappen mogao osvojiti svoju drugu vozačku titulu, i to pod uvjetom da osvoji 8 bodova više od Charlesa Leclerca i 6 više od Sergija Pereza.
Prvi kadrovi iz Suzuke nisu slutili na dobro jer je kiša koja je padala cijelo jutro natopila stazu pa je postojala bojazan da nećemo vidjeti previše akcije na stazi. Međutim, vrlo brzo smo se uvjerili u suprotno. Yuki Tsunoda je prvi izišao na stazu pozdraviti domaće navijače, a prijavio je samo nekoliko nezgodnih mjesta na stazi na kojima se voda slijeva s jedne na drugu stranu. Nakon njega su vani izišli još neki vozači, a Lance Stroll i Charles Leclerc su svojim ekipama javili da je staza u dobrom stanju. Štoviše, Leclerc je rekao da misli da je vrijeme za intermedij gume.
Kako su minute curile tako su vremena padala jer su uvjeti na stazi bili sve bolji. Na full-wet gumama najbolja vremena su imala dva Ferrarija, a prvi od intermedija bio je Max Verstappen koji je već u prvom pokušaju “skinuo” njihova vremena za 3,6s. Za par krugova je od njega bio još brži Esteban Ocon. To je bio pokazatelj za sve druge da je vrijeme za mijenjanje guma. Vremena su poboljšali i Ferrariji i Fernando Alonso, a nažalost po sve ostale, period u kojem je staza bila u ovom stanju nije dugo potrajao jer je kiša opet pojačala.
Jedine upečatljive izlete van staze za vrijeme treninga dobili smo od dobrog starog Nicholasa Latifija malo nakon polovice treninga i od Charlesa Leclerca koji se mučio s pasicom u Degner zavoju. Kanađanin je proklizao ravno u 11. zavoju, ali je imao sreće da se zaustavi prije barijere pa je nastavio bez problema. Leclerc je u svojoj šljunčanoj avanturi također prošao bez oštećenja.
S druge strane, kad je trening završio – na stazi se junački izvrtio Mick Schumacher i usput razbio svoj Haas.
Do kraja je na vrhu ostao Fernando Alonso, ispred Carlosa Sainza i Charlesa Leclerca.
Drugi trening vozi se u 8 sati po hrvatskom vremenu.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:42.248 | 7 | |
2 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:42.563 | 0.315 | 15 |
3 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:42.634 | 0.386 | 16 |
4 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:43.022 | 0.774 | 5 |
5 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:43.258 | 1.010 | 14 |
6 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:43.362 | 1.114 | 4 |
7 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:43.761 | 1.513 | 13 |
8 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:43.889 | 1.641 | 7 |
9 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:43.969 | 1.721 | 13 |
10 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:44.234 | 1.986 | 4 |
11 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:44.429 | 2.181 | 15 |
12 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:44.486 | 2.238 | 8 |
13 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:44.558 | 2.310 | 6 |
14 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:44.570 | 2.322 | 9 |
15 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:44.791 | 2.543 | 9 |
16 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:44.878 | 2.630 | 12 |
17 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:45.424 | 3.176 | 11 |
18 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:46.103 | 3.855 | 4 |
19 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:46.192 | 3.944 | 16 |
20 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:48.090 | 5.842 | 8 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko rano rani dvije sreće grabi.
Evo da je Štef proveo nagrade za treninge sada bi Alonso ubilježio pobjedu. Pored toga, da se za nagradu dijele boodovi, Bottas bi bi bar jednom bio prvak.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Latifi bi imao i jednu pobjedu. Meni je najgora pomisao na tu ideju da FP1 odluci prvenstvo…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali kad bi se bodovalo to više ne bi bio samo trening nego natjecanje. Misliš da bi Latifi bio prvi?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne podcjenjuj goatifija!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam ko određuje kalendar utrka ali ja Suzuku zadnjih godina pamtim samo po sranjima, kiši, vjetru.
Džaba ovi treniraju kada je sama utrka neizvjesna da će se uopće održati?
Tako dobra staza u vremenu tajfuna.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja navijam za 6 krugova iza SC i pola bodova i da u tom slučaju Maks nekako osvoji naslov. Spektakl.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a moj Miče… više si na Frentzena nego Gazdu ..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
da je bar na amidžu bio bi extra ali izgleda da nije ni nivo Frentzena
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i nije neka uvreda da je na frentzena, to bi bio kompliment
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije uopce bilo vezano za frentzenove vozacke sposobnosti nego da je mama schu bila s HHF prije MSCa..
ne bas uspjela fora..
0
0