Izdvojeno

Hamilton prvi na prvom treningu VN Singapura

Piše: Luka Softić

Prije 2 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Najbolje vrijeme prvog treninga VN Singapura ostvario je Lewis Hamilton, a najbliži mu je bio Max Verstappen. Leclerc je imao treće vrijeme, Perez četvrto, Russell peto, a Sainz šesto. Zanimljivo je da je George Russell za momčadskim kolegom kasnio jednu sekundu.

Nakon 2 sezone izbivanja vratili smo se u vlažni Singapur. Staza je u međuvremenu doživjela novi sloj asfalta te će podaci prikupljeni tijekom ove sesije biti vrlo značajni. Među prvim bolidima koji su se našli na stazi bili su Zhouov, Sainzov i Verstappenov, a Leclerc je u izlaznom krugu na timski radio prijavio da nešto nije u redu s bolidom, te se zaputio natrag u boks. Da se radi o ozbiljnijem problemu shvatili smo iz Leclercovog ekspresnog izlaska iz bolida i demonstrativnog skidanja rukavica.

Prvo značajnije vrijeme postavio je Verstappen, a kratko vodstvo Alonsa na tablici u svom idućem krugu povratio je Verstappen s 1:45.466. Na vrhu poretka se zatim svojem timskom kolegi pridružio Sergio Perez s drugim mjestom.

Prvi incident, iako lakši, vidjeli smo u drugom sektoru, u kojem je George Russell na izlasku iz šikane blokirao kotače i poljubio ogradu. Aerodinamički test s bojom vidjeli smo na bolidu Landa Norrisa, a McLarenove nadogradnje obuhvaćaju novi dizajn bočnih usisnika. Za pretpostaviti je da će s njima moći ostvariti više downforcea, što zauzvrat izaziva veći efekt poskakivanja na koji se Norris požalio na timski radio.

Leclercov povratak na stazu dočekali smo s 35 minuta do kraja treninga, a Sainz je na radio javio momčadi da je “prilično jasno što trebaju napraviti sa setupom”. U međuvremenu su iz Ferrarija javili da je s Leclercovim bolidom sve u redu i da su napravili dodatnu provjeru kočionog sustava. Iz McLarena su potvrdili da su nove nadogradnje montirane samo na Norrisov bolid, dok bi Ricciardov bolid trebao biti ažuriran u Japanu. Nastavno na temu nadogradnji, Alpine je donio nove promjene na podnici, a prema rezultatima na treningu izgleda da su napravili bolji posao nego njihovi rivali iz McLarena.

Staza je u drugoj polovici treninga počela ubrzavati, a kao rezultat toga smo vidjeli vrlo kompetitivna vremena Aston Martina: Vettel je dogurao do petog, a Stroll do drugog mjesta. Dobar dojam Kanađanin je brzo pokvario kad je udario sa stražnjim kotačem u zid u zavoju u kojem je i Sainz gotovo proklizao koji krug ranije. Stroll se zbog oštećenja ovjesa bolid morao zaustaviti na stazi te smo dobili crvenu zastavu s dvadesetak minuta do kraja treninga.

Prije Strollove crvene zastave oba Red Bulla su odradili krugove na soft gumama što ih je ponovno dovelo do vrha poretka. Nakon zelenih zastava još uvijek nismo dočekali povratak Alonsovog bolida na stazu, na kojem se radilo u zatvorenoj garaži zbog curenja ulja.

S 8 minuta do kraja dobili smo prvi Leclercov krug na soft gumama koji je razdvojio Red Bull na vrhu, a Sainz je u međuvremenu odradio 4. vrijeme treninga s kojeg ga je potom skinuo Russell. Perez je potom izgubio prijenos snage, ali srećom u nesreći našao se taman kod ulaska u boks te se nije morao zaustaviti na stazi.

Hamilton, na kojeg smo gotovo i zaboravili na 18. mjestu, je napravio novi najbrži krug treninga iako se ranije žalio na lošu upravljivost bolida. Max Verstappen nam je u međuvremenu priuštio jedno benigno izvrtanje u drugom sektoru.

Drugi trening je na rasporedu u 15 sati.

PVozačMomčadVrijeme+Krugovi
1Lewis HamiltonMercedes1:43.03319
2Max VerstappenRed Bull Racing1:43.117+0.084s20
3Charles LeclercFerrari1:43.435+0.402s16
4Sergio PerezRed Bull Racing1:43.839+0.806s15
5George RussellMercedes1:44.066+1.033s20
6Carlos SainzFerrari1:44.138+1.105s23
7Esteban OconAlpine1:44.736+1.703s23
8Lance StrollAston Martin1:45.221+2.188s12
9Pierre GaslyAlphaTauri1:45.258+2.225s23
10Fernando AlonsoAlpine1:45.336+2.303s11
11Sebastian VettelAston Martin1:45.354+2.321s21
12Daniel RicciardoMcLaren1:45.724+2.691s20
13Valtteri BottasAlfa Romeo1:45.725+2.692s23
14Kevin MagnussenHaas1:46.028+2.995s21
15Yuki TsunodaAlphaTauri1:46.081+3.048s25
16Alexander AlbonWilliams1:46.119+3.086s19
17Zhou GuanyuAlfa Romeo1:46.408+3.375s24
18Mick SchumacherHaas1:46.601+3.568s22
19Lando NorrisMcLaren1:46.680+3.647s21
20Nicholas LatifiWilliams1:47.092+4.059s17

Komentiraj

7 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Nije reprezentativno ništa zasad, ali prema onboardu, Mercedesu ovo više odgovara nego Ferrariju. Ferrari jede stražnje gume i slajda dosta.



    1

    1
  2. “Driveability is realy poor”



    4

    4
  3. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Jel Red Bull za ovaj vikend donio onu olakšanu šasiju?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni