Izdvojeno

Hamilton prvi na prvom treningu VN Singapura

Piše: Luka Softić

Prije 1 godinu, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Najbolje vrijeme prvog treninga VN Singapura ostvario je Lewis Hamilton, a najbliži mu je bio Max Verstappen. Leclerc je imao treće vrijeme, Perez četvrto, Russell peto, a Sainz šesto. Zanimljivo je da je George Russell za momčadskim kolegom kasnio jednu sekundu.

Nakon 2 sezone izbivanja vratili smo se u vlažni Singapur. Staza je u međuvremenu doživjela novi sloj asfalta te će podaci prikupljeni tijekom ove sesije biti vrlo značajni. Među prvim bolidima koji su se našli na stazi bili su Zhouov, Sainzov i Verstappenov, a Leclerc je u izlaznom krugu na timski radio prijavio da nešto nije u redu s bolidom, te se zaputio natrag u boks. Da se radi o ozbiljnijem problemu shvatili smo iz Leclercovog ekspresnog izlaska iz bolida i demonstrativnog skidanja rukavica.

Prvo značajnije vrijeme postavio je Verstappen, a kratko vodstvo Alonsa na tablici u svom idućem krugu povratio je Verstappen s 1:45.466. Na vrhu poretka se zatim svojem timskom kolegi pridružio Sergio Perez s drugim mjestom.

Prvi incident, iako lakši, vidjeli smo u drugom sektoru, u kojem je George Russell na izlasku iz šikane blokirao kotače i poljubio ogradu. Aerodinamički test s bojom vidjeli smo na bolidu Landa Norrisa, a McLarenove nadogradnje obuhvaćaju novi dizajn bočnih usisnika. Za pretpostaviti je da će s njima moći ostvariti više downforcea, što zauzvrat izaziva veći efekt poskakivanja na koji se Norris požalio na timski radio.

Leclercov povratak na stazu dočekali smo s 35 minuta do kraja treninga, a Sainz je na radio javio momčadi da je “prilično jasno što trebaju napraviti sa setupom”. U međuvremenu su iz Ferrarija javili da je s Leclercovim bolidom sve u redu i da su napravili dodatnu provjeru kočionog sustava. Iz McLarena su potvrdili da su nove nadogradnje montirane samo na Norrisov bolid, dok bi Ricciardov bolid trebao biti ažuriran u Japanu. Nastavno na temu nadogradnji, Alpine je donio nove promjene na podnici, a prema rezultatima na treningu izgleda da su napravili bolji posao nego njihovi rivali iz McLarena.

Staza je u drugoj polovici treninga počela ubrzavati, a kao rezultat toga smo vidjeli vrlo kompetitivna vremena Aston Martina: Vettel je dogurao do petog, a Stroll do drugog mjesta. Dobar dojam Kanađanin je brzo pokvario kad je udario sa stražnjim kotačem u zid u zavoju u kojem je i Sainz gotovo proklizao koji krug ranije. Stroll se zbog oštećenja ovjesa bolid morao zaustaviti na stazi te smo dobili crvenu zastavu s dvadesetak minuta do kraja treninga.

Prije Strollove crvene zastave oba Red Bulla su odradili krugove na soft gumama što ih je ponovno dovelo do vrha poretka. Nakon zelenih zastava još uvijek nismo dočekali povratak Alonsovog bolida na stazu, na kojem se radilo u zatvorenoj garaži zbog curenja ulja.

S 8 minuta do kraja dobili smo prvi Leclercov krug na soft gumama koji je razdvojio Red Bull na vrhu, a Sainz je u međuvremenu odradio 4. vrijeme treninga s kojeg ga je potom skinuo Russell. Perez je potom izgubio prijenos snage, ali srećom u nesreći našao se taman kod ulaska u boks te se nije morao zaustaviti na stazi.

Hamilton, na kojeg smo gotovo i zaboravili na 18. mjestu, je napravio novi najbrži krug treninga iako se ranije žalio na lošu upravljivost bolida. Max Verstappen nam je u međuvremenu priuštio jedno benigno izvrtanje u drugom sektoru.

Drugi trening je na rasporedu u 15 sati.

PVozačMomčadVrijeme+Krugovi
1Lewis HamiltonMercedes1:43.03319
2Max VerstappenRed Bull Racing1:43.117+0.084s20
3Charles LeclercFerrari1:43.435+0.402s16
4Sergio PerezRed Bull Racing1:43.839+0.806s15
5George RussellMercedes1:44.066+1.033s20
6Carlos SainzFerrari1:44.138+1.105s23
7Esteban OconAlpine1:44.736+1.703s23
8Lance StrollAston Martin1:45.221+2.188s12
9Pierre GaslyAlphaTauri1:45.258+2.225s23
10Fernando AlonsoAlpine1:45.336+2.303s11
11Sebastian VettelAston Martin1:45.354+2.321s21
12Daniel RicciardoMcLaren1:45.724+2.691s20
13Valtteri BottasAlfa Romeo1:45.725+2.692s23
14Kevin MagnussenHaas1:46.028+2.995s21
15Yuki TsunodaAlphaTauri1:46.081+3.048s25
16Alexander AlbonWilliams1:46.119+3.086s19
17Zhou GuanyuAlfa Romeo1:46.408+3.375s24
18Mick SchumacherHaas1:46.601+3.568s22
19Lando NorrisMcLaren1:46.680+3.647s21
20Nicholas LatifiWilliams1:47.092+4.059s17

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

7 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Nije reprezentativno ništa zasad, ali prema onboardu, Mercedesu ovo više odgovara nego Ferrariju. Ferrari jede stražnje gume i slajda dosta.



    1

    1
  2. “Driveability is realy poor”



    4

    4
  3. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Jel Red Bull za ovaj vikend donio onu olakšanu šasiju?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni