Izdvojeno

Norris: Verstappen je jedan od najtalentiranijih vozača ikad

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Lando Norris kaže da je oduševljen performansama Maxa Verstappena, a usput se našalio o tome kako je ovo relativno lagana sezona za Nizozemca s obzirom na bolid koji ima u rukama.

“Njemu je lako,” našalio se Norris. “Njegova sezona je lagana. Možda bi trebao sjesti u naš bolid i vidjeti kako je to.”

“No, ozbiljno – odradio je fantastičan posao, naravno. Slično kao Lewis Hamilton prošlih sezona. Ako imate bolid koji može isporučiti dobar rezultat i može pobjeđivati – on će to iskoristiti svaki put. Pobjeđuje timskog kolegu svaki put. Impresivno je gledati kako isporučuje svaki put kad iziđe na stazu.”

Norris je posebno oduševljen Verstappenovim slobodnim treninzima:

“Čak i ako pogledate prvi trening. Njegov prvi krug u cijelom vikendu je često brži od onog što mi možemo ostvariti u kvalifikacijama.”

“On je najtalentiraniji vozač ikad. Jedan od najbržih. Nema sumnje da će osvojiti naslov i ove godine i vjerojatno će ih osvojiti još u budućnosti.”

#VozačBodoviΔ
1.Max Verstappen335
2.Charles Leclerc219-116
3.Sergio Pérez210-9
4.George Russell203-7
5.Carlos Sainz187-16
6.Lewis Hamilton168-19
7.Lando Norris88-80

Komentiraj

25 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Istina, samo sto sad ispada da je cijelu sezonu imao daleko mocniji bolid od svih, medutim to je tek od Belgije poslije nove TD. Prije ljetne pauze su bili tu negdje s Ferrarijem pa je vecu ulogu igrao skill vozaca (ako zanemarimo Ferrari pitwall)



    23

    2
    • Vise bi rekao da su nepouzdanost bolida Ferrarija i greske pitwalla igrale ulogu prije TD nego vozacke pogreske. Imao je i Max pogresaka, ali ga nisu kostale, uspio se izvuci.

      Sad kad je dosla TD, Red Bull je bolid broj jedan bez konkurencije. Kako se kaze, iduca godina je nasa.



      14

      1
      • Robert Kubica
        Yura Prikaži

        A gledaj, bilo je 2-2 u odustajanjima zbog kvara. Najveca greska koju je Max napravio je u Spanjolskoj izlijetanje sa staze i spin u Madarskoj. Te greske ga nisu kostale nista bodova, i dalje je pobjedio (doduse u obje utrke je imao srece). Dok je Leclerc napravio malo vece greske izvrtanjem u Imoli i Francuskoj, koje su ga kostale puno. bodova



        6

        3
        • Kako je to lijepo zapakirati u kvarove. Jedan ispadne dva puta sa p1 i ovaj drugi nasljedi njegovu pobijedu. Max je ispao dva puta sa p2 i Leclerc nije time profitirao u smislu napredovanja po pozicijama. Leclerc na dvije pobijede gubi 50 bodova plus što Max osvoja 7 više mego bi osvojio da je Leclerc završio utrku. Odnoano Maxova korist u ta dva odustajanja je 64 boda naspram Leclerca dok je Leclerc sa Maxovim odustajanjima profitirao samo za bodove koje je Max izgubio odnosno 2×18=36. Dva puta su oboje odustali, ali ni približno slično bodova izgubili.



          9

          1
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          Pa ti istu stvar radis, pakiras Verstappenova odustajanja s P2. Tko kaze da Verstappen ne bi pretekao Leclerca u Bahrainu u zadnjih par krugova ili u Australiji?? Svaki put kad je Verstappen odustao, Leclerc je pobijedio i svaki put kad je Leclerc odustao, Verstappen je pobijedio. U tom segmentu su apsolutno jednaki, ne mozes nista drugo govoriti…



          2

          2
        • Max nije u španjolskoj i bahreinu imao nikakve šanse za pobjedu. Imao je dvije prilike kod izmjene guma i kako je utrka odmicala Lecleec je samo povećavao prednost. Pričati o ta 4 odustajanja kao jednakim je apsurdno.



          1

          2
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          Kakve veze ima jeli odustao s prve ili sa zadnje pozicije? Rezultat je isti, osvojio je 0 bodova tu utrku, a njegov rival je pobijedio, odnosno osvojio 25 bodova. Identicna situacija se dogodila Maxu, pri svakom odustajanju je Leclerc osvojio maksimalno bodova.

          Cak i da idemo tvojom logikom, Leclerc je odustajao s prve i trece pozicije, dok je Max oba puta s druge pozicije ispao… Prilicno sam siguran da ovo prvenstvo nece biti odluceno za 2 boda

          P.S. ne bih se kladio da bi Leclerc sigurno pobijedio u Bahrainu nakon SC



          1

          1
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          I ajde mi objasni molim te, u koje DVIJE utrke je leclerc odustao s P1 zbog tehnickog kvara?


          0

          1
  2. ne znam koliko je relevantno misljenje decka koji ne zna pokazat francusku na karti



    1

    20
    • Mclaren
      raca Prikaži

      Kakve to veze ima sa kompetencijom vezanu za f1? Ne deklarira se kao profesor zemljopisa, već kao vozač f1 i to jako, jako dobar.



      25

      0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Jednako relevantno kao i mišljenje njegovog imenjaka na skoro svaki komentar, ali očito dovoljno relevantno da ga prenesu na portalu.
      Najlakše je diskreditirati osobu pa onda ne treba ni raspravljati o rećenom. Kakve veze ima poznavanje geografije s procjenom talenta vozača?

      Kad već pišem: kažu da je talent 10% a rad 90%. Verstappen je danas strašan vozač. Koliko je to do talenta, a koliko do rada, nisam u stanju procijeniti. Ono što mogu procjeniti je da će osvojii drugu titulu što ga na nekakvoj ljestvici stavlja uz bok Alonsa, Hakkinena, G. Hilla, da ne kažem Ascaria i Clarka. Za dalje ne znam, ali već sam napisao da me strah da će nam dosaditi.



      15

      0
      • dakle mozemo zakljuciti da je hamilton najtalentiraniji vozac u povijesti


        0

        9
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Ne, možemo zaključiti da ja za razliku od Landa Norrisa ne mogu procjeniti talent vozača, ali uspješnost mogu. Također bi možda mogli zaključiti, ali ne iz gore napisanog, jer Hamiltona nisam spominjao, da je Hamilton najuspješniji vozač u povijesti. Iako je Hamiltonova uspješnost (kao i Verstappenova) donekle upitna s obzirom da statistika favorizira današnje vozače, što zbog većeg broja utrka, što zbog veće sigurnosti utrkivanja. Mogli bi tako argumentirati da je najuspješniji vozač bio Sir Jackie Stewart zbog uloge u poboljšanju sigurnosti utrkivanja, uz izvrsne rezultate na stazi.
          Grizem se što sam gore zaboravio Emersona. koji je nastavio gurati sigurnost kada se Stewart povukao



          6

          1
        • hamilton i je najuspjesniji vozac u povijesti.
          ali ta statistika mi vrijedi isto kao i norisovo misljenje da je ver najtalentiraniji ikad, pogotovo ako se prije toga sprda da proba vozit mclaren.
          da je ver trenutno zvijer i da je brz – definitivno.
          to da je najtalentiraniji ikad – ne bi rekao.
          uz bok vozaca koje si nabrojao bi ga definitivno stavio po uspjehu ali nije isto kad vozis utrke od kad mozes nogom do pedale i oba roditelja su ti vozaci i kad si odrasto na farmi vozeci kombajn kao clark


          0

          3
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      kj fkt nezna gdje je francuska ?



      2

      1
    • Stoffel Vandoorne 2
      Superformula Prikaži

      Ma kad je to bilo lol, posalji ocemo vidit


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni