Izdvojeno

Wolff: Iduća dva mjeseca su ključna

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da su iduća dva mjeseca ključna za razvoj bolida za 2023. godinu. Naravno, ekipa koja je osvojila osam konstruktorskih i sedam vozačkih naslova u prošlih osam godina nije zadovoljna borbom za drugo mjesto u poretku, te se za iduću godinu ciljaju vratiti na sam vrh.

“Nedostajalo nam je alata, simulacija i razumijevanja problema koji su se stvorili s novim načinom razvoja bolida.”

“Nismo mogli voziti onako kako smo htjeli. Aerodinamički i mehanički gledano – bolid nikad nije bio na svom vrhuncu. Trebali su nam mjeseci da poništimo neke korake koje smo napravili.”

“Ne kažem da sad imamo potpuno razumijevanje svega i da smo otkrili ključ za performanse, te da ćemo iduće godine sve pokoriti. Ovo je sad ključan period. Doslovno – kroz idućih mjesec ili dva moramo, s određenom razinom preciznosti, shvatiti što se može napraviti za iduću sezonu.”

Mercedes ove sezone još uvijek nema pobjedu, ali imaju tri druga mjesta. Lewis Hamilton je bio drugi u Francuskoj i u Mađarskoj, dok je George Russell bio drugi prije dva tjedna u Nizozemskoj.

Vozački poredak

#VozačBodoviΔ
1.Max Verstappen335
2.Charles Leclerc219-116
3.Sergio Pérez210-9
4.George Russell203-7
5.Carlos Sainz187-16
6.Lewis Hamilton168-19

Konstruktorski poredak

#EkipaBodoviΔ
1.Red Bull545
2.Ferrari406-139
3.Mercedes371-35
4.Alpine F1 Team125-246

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

5 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Bio na istrukcijama kod Vilija



    23

    2
  2. izjava kao onda kad je tek izbila pandemija



    15

    2
  3. Krizni stožer is that you? 😄



    17

    3
  4. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Vratia se stozer hahaha



    5

    3
  5. svi u karantenu 2 mjeseca, lewis također…



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni