Šesnaeste ovogodišnje kvalifikacije ponovo su nam donijele pregršt kazni. Čak devet vozača krenut će s drugog mjesta od pozicije koju su zaradili u kvalifikacijama. Max Verstappen i Esteban Ocon imaju 5 dodatnih mjesta, Sergio Perez 10, Valtteri Bottas, Mick Schumacher i Kevin Magnussen 15, a na začelje grida idu Carlos Sainz, Yuki Tsunoda i Lewis Hamilton.
Prva kompetitivna vremena postavila su dva Ferrarija – 1:21.280 s Leclercom i 68 tisućinki sporije s Carlosom Sainzom. Sainz je na stazi bio direktno ispred Leclerca što nam je nagovijestilo da bi i u nastavku kvalifikacija mogli gledati suradnju dva vozača. Red Bullovi su se uštimavali prvih par minuta, a onda je Perez napravio vrijeme dvije desetinke sporije od Ferrarija, a Verstappen tri i pol desetinke brže.
U posljednjem jurišu kratki su ostali Latifi, Vettel, Magnussen, Stroll i Mick Schumacher. Latifi se ekipi požalio da bolid nije htio usporiti na kočenju za prvi zavoj pa mu je zbog toga propao krug, Kevin Magnussen je u svom krugu izišao izvan granica staze pa mu je vrijeme poništeno, a Mick Schumacher je blokirao kotače na kočenju i tako ostao bez posljednjeg pokušaja.
U drugoj kvalifikacijskoj rundi prva dva vremena dobili smo od dva Red Bulla, i to na korištenim gumama. Međutim, uzbro nakon njih ciljem je prošao i Carlos Sainz, također na korištenim gumama, ali s četiri desetinke boljim vremenom. Charles Leclerc je svoj prvi krug upropastio prekasnim kočenjem već u prvom zavoju pa je presjekao šikanu i pokušao opet u idućem krugu. To je bilo dovoljno za drugo mjesto i tri desetinke zaostatka za timskim kolegom.
Bez vremena je ostao Yuki Tsunoda jer će ionako krenuti sa začelja grida, a nakon novog sprinta u posljednjoj minuti ostali smo bez Nycka de Vriesa koji je blokirao kotače i ostao bez posljednjeg pokušaja, Valtterija Bottasa, Estebana Ocona i Guanyua Zhoua.
U prvom pokušaju posljednje runde vidjeli smo novi strateški biser iz Ferrarija. Carlos Sainz je na stazi bio pozicioniran iza Charlesa Leclerca pa mu nije pružio zavjetrinu unatoč kazni koju će primiti.
Prvi dio posljednje runde donio nam je Sainza na vrhu, ispred Leclerca i Verstappena.
U drugom pokušaju prvi je u krugu bio Sainz. Nije uspio popraviti vrijeme, za razliku od Leclerca i Verstappena. Tako je Leclerc osvojio pole position desetinku i pol ispred Verstappena, dok je Sainz završio na trećem mjestu. Perez je bio četvrti, Hamilton peti, Russell je ostao bez posljednjeg kruga, zatim Norris, Ricciardo, Gasly i Alonso s izbrisanim vremenima na devetom i desetom mjestu
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + |
---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:20.161 | |
2 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:20.306 | 0.145 |
3 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:20.429 | 0.268 |
4 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:21.206 | 1.045 |
5 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:21.524 | 1.363 |
6 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:21.542 | 1.381 |
7 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:21.584 | 1.423 |
8 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:21.925 | 1.764 |
9 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:22.648 | 2.487 |
10 | 14 | F.ALONSO | Alpine | ||
11 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:22.130 | |
12 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:22.235 | |
13 | 45 | N.DE VRIES | Williams | 1:22.471 | |
14 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:22.577 | |
15 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | ||
16 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:22.587 | |
17 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:22.636 | |
18 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:22.748 | |
19 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:22.908 | |
20 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:23.005 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sutra je sve na njemu, imaju brzinu za pobjedu.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahha, ali stvarno nije “sve na njemu”. Ekipu se nešto pita.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ako mu promijene sve 4 gume…..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Verstappenov sam fan, ali jako bi mi bilo drago kad bi sutra na kraju trke bili Ferrari 1. I 2.
10
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne računajući pereca, Ferrari i RBR deklasirali sve pa i Merc. Zanimljivo vidjeti da je Ferrari podjednako brz na pravcu. RBR izgleda nije uspio naći odgovarajući setup
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RBR se čine sretni, vele da su OK za sutra…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
vjerujem da budu ok, samo bi i Ferrari trebao biti ok, jer ova staza ne guli gume
samo Ferrari ima hrpu drugih potencijala kako zafrknuti utrku
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, na ravnici gube u odnosu na Ferrari, a u zavojima dobivaju. Iskreno ocekivao sam suprotno haha
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U pitanju je zadnje krilo. RB ga je podesio da budu bolji u zavojima, a Ferrari da budu brži na ravnicama. Zapravo im je brzina sad tu negdje, ali RB ima prednost prolaska kroz zavoje što ovdje može biti ključno. Ako sam dobro izračunao Max starta 5. pa će vrlo brzo biti iza Leclerca
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
4.starta
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako starta cetvrti sa pet mjesta kazne?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa Max je rekao nakon kvala da imaju setup sa više downforca da budu blizu u drs zoni za pravce. Računaju na bolji racepace sa ovim setupom. Vidit ćemo sutra kako će to izgledat. Do sad kada bi Ferrari radio slične makinacije nebi im se ostvarile u utrci. Bit ce zanimljivo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je Ferrari, njima ne funkcionira ni ono što treba funkcionirati
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajmo prognoze u kojem ce krugu sutra pitwall sjebati Lecleru utrku😂
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
51
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
43
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znaci zapravo bi ovako trebalo biti:
1. Leclerc
2. Russel
3. Norris
4. Ricciardo
…
Dva MClarena u miksu, podsjeca na proslu godinu 😁
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je 5 mjesta kazne sta ne ?
Onda se ugura izmedu McLarena po toj racunici
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bas me zanima na koji nacin ce sada za*ebati utrku Leclercu.
Odigrati na kladionici da Max pobjedjuje opet, da makar zaradim sta kad se vec necu radovati pobjedi.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
tako ja igram, preporučam!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
-čestitke lecu na pp i de vriesu na prolasku u q2.
-srećom se nisam kladio na russella kontra sainza.
-max zadovoljan s više downforcea, vidit ćemo kako će to sutra izgledat.
-preptostavljam da još nismo gotovi s kaznama.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da ne moram tražiti kasnije molim Vetmu i prijatelje da objave konačnu listu startnog reda.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako sam dobro shvatio, ovo je računica: https://streamable.com/zkurdq
A rezultat bi bio:
LEC / RUS / NOR / VER / RIC /
GAS / ALO / DEV / PER / ZHO /
OCO / LAT / VET / STR / BOT /
MAG / SCH / SAI / HAM / TSU
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako starta cetvrti sa pet mjesta kazne? Mozda sam ja nesto pobrko ali ne bi li verstapen trebo startat sedmi?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, ali makni Hamiltona, Sainza i Pereza i dobijes 4. mjesto
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zaboravio si da Perez, Sainz i Hamilton isto imaju kazne i padaju još niže od njega
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako kaznu dobiva prvo onaj koji je najbolji u kvalama onda je 4ti. Jer onda prvo Max ide na 7mo mjesto. Pa nakon kazni Sainza , Pereza i Lewisa se spusta na 4to
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moguće je da bude još kazni, tako da se ne uzbuđujem oko trenutnog poretka.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo objavila je FIA poredak, promašio sam samo pola grida. link
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zapravo, imaju i ispravak tog dokumenta objavljeno odmah 10 minuta kasnije:
link
U ovom prvom je pisalo “final starting grid”, a u drugom “provisional starting grid”. 😂
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni nije jasno…
Kako su onda obzirom na:
“The driver with the higher classification from the qualifying practice session will have precedence”
svejedno prvo premjestili ove druge vozače koji su iza Verstappena, pa tek onda Verstappena. Normalno da onda ispada sedmi ..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ljudi ja ne shvacam vadu matematiku…uzmes mjesto na koje se neko kvalificiro i onda mu dodas kolko ima mjesta kazne….ako je verstapen drugi sa pet mjesta kazne a ispred njega je samo leclerc onda ne moze startat bolji od sedmog mjesta…ili sestog ali samo u slucaju da leclerc ima kaznu a nema
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I samo da jos dodam nebitno je sto kazne imaju hamilton perez i ostali jer su se kvalificirali iza verstpena i nemaju veze s verstapenom
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Boze ne znam jel smijem da se radujem pole poziciji, jer svaki put kada je imao istu, uvijek se je neki peh desio!
Ali opet iskreno se nadam da ce uzeti pobjedu na domacoj stazi 🙏, to bi nam bar malo moral popravilo!
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iznjet cu jedno nepopularno mišljenje…
Nadam se da će Ferrari ipak sutra izgubit od Maxa. Ne zato što sam lud za rekordima, ili pokušavam ismijati Talijane, nego mi se čini da bi pobjeda u Monzi zakamuflirala sve loše što se u Ferrariju i oko Ferrarija dogodilo ove sezone. Mislim da bi na krilima euforije Binotto, Rueda i ostatak družine slavodobitno proglasio sezonu uspješnom. Ne kažem da nije uspjeh dići se iz pepela 2020. do bolida sposobnog za pobjede, ali za stvorit ekipu prvaka sve se mora dići na razinu više. Mozda bi “domaći” poraz od bolje ekipe, vozača, bolida pomogao da se neke stvari (neki ljudi) ipak promijene.
To mi je prolazilo kroz glavu dok sam pratio slavlje nakon kvala…
29
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko god se veselim vidjeti Ferrari na najvisoj stepenici u Monzi (euforija koja se tamo osjeti neopisiva je dok ne dozivis) bojim se da si u pravu…
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Razumijem što želiš reći…
Ali evo i ja ću iznijeti jedno nepopularno mišljenje. Ne bi se složio da je sezona neuspješna. U usporedbi s prethodne dvije sezone, ova je realno najuspješnija. To što nisu više u tijesnoj borbi za naslov pa izgledaju najgori ikad je jedan drugačiji pogled na momčad i cijelu priču.
Prošle godine smo gledali David protiv Golijata, ali zapravo taj David nije bio David. RB je momčad koja nije značajnije mijenjala svoju strukturu preko desetljeća, a to je jako jako bitno. U momčadskom sportu je bitno znati kako diše i što razmišlja onaj što je pored tebe, ispred tebe, iza tebe… Za to su potrebne godine suradnje. Jednom se pričalo kako mehaničar koji zezne montažu kotača ne dobije premještaj jer bi to štetilo ekipi na duže staze. Toliko je bitno da dišu kao jedan organizam da se ništa ne dira. Kao i RB, Mercedes je isto imao nekoliko godina pripreme prije hibridne ere, a Toto je kao kontrol frik uspio sve posložiti na svoje mjesto (i opet su se osramotili na VN Njemačke, događa se).
Kada se pogleda unazad ova sezona, Ferrarijev bolid je zapravo brz u jednom krugu. Jedina utrka gdje su dominirali unutar utrke je ona u Austriji i to je to. Momčad im nije uigrana na razini RB-a i Merca, vozači su par puta pogriješili i kvarovi se dogodili.
Po meni, ići sada raditi drastične promjene u momčadi, ne bi bilo ništa bolje. Ova (trenutna postava) momčad se prvi put bori za naslov i moraju učiti kako će to napraviti. Zadatak im nije nimalo lagan jer se moraju boriti s momčadi koja je iskusnija i u prosjeku ima brži bolid i za volanom tog bolida imaju vozača koji više nema pritisak prve pobijede, osvajanja naslova… Još kada se pogleda koliko ih mediji, društvene mreže sprdaju i stvaraju pritisak, nije im nimalo lagano.
Ako ostanu u ovom sastavu i nastave napredovati s bolidom, ja vam kažem da će dogodine izgledati puno bolje.
Nitko ne spominje najluđu grešku jednog vozača ikad u povijesti sporta. Hamilton, čovjek koji ima 7 naslova prvaka. Ne samo to, već 14 bodova, ponavljam 14 bodova ga dijelilo do 10 naslova, izgubio je jedan jer je stisao krivi botun na volanu… Meni je to veća katastrofa od svih Ferrarijevih grešaka ove sezone…
Sve u svemu, uvijek treba gledati širu sliku. Put do prvaka ne dolazi preko noći.
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eh, sad se borimo čije je mišljenje nepopularnije ;). Moja replika tebi:
– i dalje mislim da nije uspješna sezona. Uspješan je bolid, to svakako, i uspjesan je start sezone, sezona u globalu (zasad) nije
– Ferrari nije u borbi za naslov, Ferrari je trenutno u borbi za 2 mjesto. Hofenheim je u Bundesligi jednu polusezonu bio pri vrhu, na kraju 7-8, ako se ne varam. Mozda loša paralela al eto, nemam bolje.
– slazem se s tobom, niti ja nisam za drastične promjene, poglavito ne kod “osoblja”. Zna se tko su odgovorni i tko bježi od odgovornosti i od suočavanja sa vlastitim greškama
– Hamilton se od nebritanskih medija poprilično “spominjao 2021. ” učinio čovjek daleko previše grešaka u sezoni borbe za WDC.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
McLaren bi prodao familiju i oba bubrega za drugo mjesto u prvenstvu. Pitaj njih je li ovo uspjeh.
Ferrari je jedina momčad na gridu s ovakvim teretom: ili prvaci ili drvlje i kamenje .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
cijeli tvoj post proizlazi iz toga da je ova sezona najuspješnija u odnosu na prethodne dvije.
naravno da je, ali to treba staviti u kontekst i onda shvatiti zašto su neuspješni.
jer ova godina je resetirala pravila, merc i rb su do zadnje utrke vodili bitke a ferari se za ovu sezonu i promjenu pravila pripremao dvije godine. i uspjeli su. bolid je odličan.
ali pitwall i strategija su postali pojam za šeprtljavost. to je meni neuspjeh jer je to segment na koji bi se trebalo moći najlakše utjecati. kad nema bolida, nije pogođen dizajn, motor nema konje, to je najveći problem.. ako imaš bolid, sve ostalo je lako zamjenjivo, i promjenjivo, i zato je neuspjeh da se s*anja ne prestaju događati ferariju
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo kvale su cisto bile nezanimljive i ova situacija sa kaznama je cisti bullshit, vrijedno gledat samo iz ljubavi prema F1.
Sutra bi utrka barem mogla biti malo zanimljivija.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da ne ponavljam komentare jer je već sve manje više napisano samo ću se osvrnuti na RB.
Spa
Ono dominacija kao Mercedes i Hamilton iz Brazila 2021. Jednostavno brutalno.
(Merc i Ferrari bockaju izjavama da FIA usmjeri mikroskop na RB)
Zandvoort
Odjednom skoro izjednačeni, desetinke su bitne. OK, kao konfiguracija staze, ovo ono spike.
Monza
Dolazimo na stazu gdje je top speed opet najbitniji kao (mrvicu manje) u Spa, RB brz u zavojima, a na ravnici sporiji. Sjetimo se kako je u početku sezone Max bez problema prestizao Leclerca dok mu ovaj s DRS-om nije mogao ništa. Jednostavno ne prihvaćam da je RB toliko fulao s krilima i setupom u sva tri suha treninga.
I kada se u priču doda da su za Maxa uzeli dva nova motora u tri utrke onda mi definitivno proradi teorija zavjere mod i pitam se da li su u Spa pretjerali s pokazivanjem napretka i da li ga sada skrivaju zadnje dvije utrke da ne bi u konačnici došlo do promjene pravilnika da ih se uspori? Npr. kao što su nabili Renault 2006. u pola sezone.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se vezano za skrivanjem napretka. Ne bi bilo prvi put, Mercedes je 2014. vozio sa smanjenom snagom motora da ne promijene pravilnik i eto, osvojili 8 naslova zaredom.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stvar je u tome sto je rb isao s vise downforcea i vodili se logikom, kroz zavoje ćemo im se priblizit, na ravnici smo bez drsa slicni i drs će im pomoc u prestizanju i tu ima neke logike za race pace
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajd, baš ćemo vidjeti hoće li to upaliti. DRS ima najmanje efekta u Monzi od svih staza. Max će biti u DRS vlaku gdje onaj ispred isto ima aktivan DRS.
Nadam se da će se bolidi moći bliže utrkivati kroz zavoje u odnosu na one prošle godine. U tom slučaju bi Max mogao imati bolje prolaze i izlaze iz Lesmo zavoja i Parabolice pa onda u napad.
Baš se veselim utrci :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A gle, na to su oni racunali prilikom izrade setupa, ne bi im bilo prvi put ove sezone da su žrtvovali subotu za uspjeh u nedjelju. Govorimo o Rb a ne o Ferrariju pa def ima nade.
2
0