Izdvojeno

Leclerc na pole positionu u Italiji, drugi najbrži bio je Verstappen, treći Sainz, ali obojica s kaznama

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 46 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Šesnaeste ovogodišnje kvalifikacije ponovo su nam donijele pregršt kazni. Čak devet vozača krenut će s drugog mjesta od pozicije koju su zaradili u kvalifikacijama. Max Verstappen i Esteban Ocon imaju 5 dodatnih mjesta, Sergio Perez 10, Valtteri Bottas, Mick Schumacher i Kevin Magnussen 15, a na začelje grida idu Carlos Sainz, Yuki Tsunoda i Lewis Hamilton.

Prva kompetitivna vremena postavila su dva Ferrarija – 1:21.280 s Leclercom i 68 tisućinki sporije s Carlosom Sainzom. Sainz je na stazi bio direktno ispred Leclerca što nam je nagovijestilo da bi i u nastavku kvalifikacija mogli gledati suradnju dva vozača. Red Bullovi su se uštimavali prvih par minuta, a onda je Perez napravio vrijeme dvije desetinke sporije od Ferrarija, a Verstappen tri i pol desetinke brže.

U posljednjem jurišu kratki su ostali Latifi, Vettel, Magnussen, Stroll i Mick Schumacher. Latifi se ekipi požalio da bolid nije htio usporiti na kočenju za prvi zavoj pa mu je zbog toga propao krug, Kevin Magnussen je u svom krugu izišao izvan granica staze pa mu je vrijeme poništeno, a Mick Schumacher je blokirao kotače na kočenju i tako ostao bez posljednjeg pokušaja.

U drugoj kvalifikacijskoj rundi prva dva vremena dobili smo od dva Red Bulla, i to na korištenim gumama. Međutim, uzbro nakon njih ciljem je prošao i Carlos Sainz, također na korištenim gumama, ali s četiri desetinke boljim vremenom. Charles Leclerc je svoj prvi krug upropastio prekasnim kočenjem već u prvom zavoju pa je presjekao šikanu i pokušao opet u idućem krugu. To je bilo dovoljno za drugo mjesto i tri desetinke zaostatka za timskim kolegom.

Bez vremena je ostao Yuki Tsunoda jer će ionako krenuti sa začelja grida, a nakon novog sprinta u posljednjoj minuti ostali smo bez Nycka de Vriesa koji je blokirao kotače i ostao bez posljednjeg pokušaja, Valtterija Bottasa, Estebana Ocona i Guanyua Zhoua.

U prvom pokušaju posljednje runde vidjeli smo novi strateški biser iz Ferrarija. Carlos Sainz je na stazi bio pozicioniran iza Charlesa Leclerca pa mu nije pružio zavjetrinu unatoč kazni koju će primiti.

Prvi dio posljednje runde donio nam je Sainza na vrhu, ispred Leclerca i Verstappena.

U drugom pokušaju prvi je u krugu bio Sainz. Nije uspio popraviti vrijeme, za razliku od Leclerca i Verstappena. Tako je Leclerc osvojio pole position desetinku i pol ispred Verstappena, dok je Sainz završio na trećem mjestu. Perez je bio četvrti, Hamilton peti, Russell je ostao bez posljednjeg kruga, zatim Norris, Ricciardo, Gasly i Alonso s izbrisanim vremenima na devetom i desetom mjestu

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+
116C.LECLERCFerrari1:20.161
21M.VERSTAPPENRed Bull1:20.3060.145
355C.SAINZFerrari1:20.4290.268
411S.PEREZRed Bull1:21.2061.045
544L.HAMILTONMercedes1:21.5241.363
663G.RUSSELLMercedes1:21.5421.381
74L.NORRISMcLaren1:21.5841.423
83D.RICCIARDOMcLaren1:21.9251.764
910P.GASLYAlphaTauri1:22.6482.487
1014F.ALONSOAlpine
1131E.OCONAlpine1:22.130
1277V.BOTTASAlfa Romeo1:22.235
1345N.DE VRIESWilliams1:22.471
1424G.ZHOUAlfa Romeo1:22.577
1522Y.TSUNODAAlphaTauri
166N.LATIFIWilliams1:22.587
175S.VETTELAston Martin1:22.636
1818L.STROLLAston Martin1:22.748
1920K.MAGNUSSENHaas1:22.908
2047M.SCHUMACHERHaas1:23.005

Komentiraj

46 komentara

  1. Sutra je sve na njemu, imaju brzinu za pobjedu.



    2

    1
  2. Blue Flag
    nino0o Prikaži
    x1

    Verstappenov sam fan, ali jako bi mi bilo drago kad bi sutra na kraju trke bili Ferrari 1. I 2.



    10

    6
  3. Formula1
    Zeko Prikaži

    ne računajući pereca, Ferrari i RBR deklasirali sve pa i Merc. Zanimljivo vidjeti da je Ferrari podjednako brz na pravcu. RBR izgleda nije uspio naći odgovarajući setup



    1

    1
  4. Ajmo prognoze u kojem ce krugu sutra pitwall sjebati Lecleru utrku😂



    9

    0
  5. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Znaci zapravo bi ovako trebalo biti:
    1. Leclerc
    2. Russel
    3. Norris
    4. Ricciardo

    Dva MClarena u miksu, podsjeca na proslu godinu 😁



    7

    0
  6. Charles Leclerc 16
    Catta Prikaži

    Bas me zanima na koji nacin ce sada za*ebati utrku Leclercu.
    Odigrati na kladionici da Max pobjedjuje opet, da makar zaradim sta kad se vec necu radovati pobjedi.



    11

    0
  7. -čestitke lecu na pp i de vriesu na prolasku u q2.
    -srećom se nisam kladio na russella kontra sainza.
    -max zadovoljan s više downforcea, vidit ćemo kako će to sutra izgledat.
    -preptostavljam da još nismo gotovi s kaznama.



    3

    0
  8. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Da ne moram tražiti kasnije molim Vetmu i prijatelje da objave konačnu listu startnog reda.



    3

    0
  9. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Boze ne znam jel smijem da se radujem pole poziciji, jer svaki put kada je imao istu, uvijek se je neki peh desio!

    Ali opet iskreno se nadam da ce uzeti pobjedu na domacoj stazi 🙏, to bi nam bar malo moral popravilo!



    2

    2
  10. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Iznjet cu jedno nepopularno mišljenje…
    Nadam se da će Ferrari ipak sutra izgubit od Maxa. Ne zato što sam lud za rekordima, ili pokušavam ismijati Talijane, nego mi se čini da bi pobjeda u Monzi zakamuflirala sve loše što se u Ferrariju i oko Ferrarija dogodilo ove sezone. Mislim da bi na krilima euforije Binotto, Rueda i ostatak družine slavodobitno proglasio sezonu uspješnom. Ne kažem da nije uspjeh dići se iz pepela 2020. do bolida sposobnog za pobjede, ali za stvorit ekipu prvaka sve se mora dići na razinu više. Mozda bi “domaći” poraz od bolje ekipe, vozača, bolida pomogao da se neke stvari (neki ljudi) ipak promijene.
    To mi je prolazilo kroz glavu dok sam pratio slavlje nakon kvala…



    29

    0
    • Koliko god se veselim vidjeti Ferrari na najvisoj stepenici u Monzi (euforija koja se tamo osjeti neopisiva je dok ne dozivis) bojim se da si u pravu…



      13

      0
    • Razumijem što želiš reći…

      Ali evo i ja ću iznijeti jedno nepopularno mišljenje. Ne bi se složio da je sezona neuspješna. U usporedbi s prethodne dvije sezone, ova je realno najuspješnija. To što nisu više u tijesnoj borbi za naslov pa izgledaju najgori ikad je jedan drugačiji pogled na momčad i cijelu priču.

      Prošle godine smo gledali David protiv Golijata, ali zapravo taj David nije bio David. RB je momčad koja nije značajnije mijenjala svoju strukturu preko desetljeća, a to je jako jako bitno. U momčadskom sportu je bitno znati kako diše i što razmišlja onaj što je pored tebe, ispred tebe, iza tebe… Za to su potrebne godine suradnje. Jednom se pričalo kako mehaničar koji zezne montažu kotača ne dobije premještaj jer bi to štetilo ekipi na duže staze. Toliko je bitno da dišu kao jedan organizam da se ništa ne dira. Kao i RB, Mercedes je isto imao nekoliko godina pripreme prije hibridne ere, a Toto je kao kontrol frik uspio sve posložiti na svoje mjesto (i opet su se osramotili na VN Njemačke, događa se).

      Kada se pogleda unazad ova sezona, Ferrarijev bolid je zapravo brz u jednom krugu. Jedina utrka gdje su dominirali unutar utrke je ona u Austriji i to je to. Momčad im nije uigrana na razini RB-a i Merca, vozači su par puta pogriješili i kvarovi se dogodili.

      Po meni, ići sada raditi drastične promjene u momčadi, ne bi bilo ništa bolje. Ova (trenutna postava) momčad se prvi put bori za naslov i moraju učiti kako će to napraviti. Zadatak im nije nimalo lagan jer se moraju boriti s momčadi koja je iskusnija i u prosjeku ima brži bolid i za volanom tog bolida imaju vozača koji više nema pritisak prve pobijede, osvajanja naslova… Još kada se pogleda koliko ih mediji, društvene mreže sprdaju i stvaraju pritisak, nije im nimalo lagano.

      Ako ostanu u ovom sastavu i nastave napredovati s bolidom, ja vam kažem da će dogodine izgledati puno bolje.
      Nitko ne spominje najluđu grešku jednog vozača ikad u povijesti sporta. Hamilton, čovjek koji ima 7 naslova prvaka. Ne samo to, već 14 bodova, ponavljam 14 bodova ga dijelilo do 10 naslova, izgubio je jedan jer je stisao krivi botun na volanu… Meni je to veća katastrofa od svih Ferrarijevih grešaka ove sezone…

      Sve u svemu, uvijek treba gledati širu sliku. Put do prvaka ne dolazi preko noći.



      15

      2
      • Pirelli Intermedium
        crofessional Donator Prikaži

        Eh, sad se borimo čije je mišljenje nepopularnije ;). Moja replika tebi:
        – i dalje mislim da nije uspješna sezona. Uspješan je bolid, to svakako, i uspjesan je start sezone, sezona u globalu (zasad) nije
        – Ferrari nije u borbi za naslov, Ferrari je trenutno u borbi za 2 mjesto. Hofenheim je u Bundesligi jednu polusezonu bio pri vrhu, na kraju 7-8, ako se ne varam. Mozda loša paralela al eto, nemam bolje.
        – slazem se s tobom, niti ja nisam za drastične promjene, poglavito ne kod “osoblja”. Zna se tko su odgovorni i tko bježi od odgovornosti i od suočavanja sa vlastitim greškama
        – Hamilton se od nebritanskih medija poprilično “spominjao 2021. ” učinio čovjek daleko previše grešaka u sezoni borbe za WDC.



        5

        0
        • McLaren bi prodao familiju i oba bubrega za drugo mjesto u prvenstvu. Pitaj njih je li ovo uspjeh.

          Ferrari je jedina momčad na gridu s ovakvim teretom: ili prvaci ili drvlje i kamenje .


          0

          0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        cijeli tvoj post proizlazi iz toga da je ova sezona najuspješnija u odnosu na prethodne dvije.
        naravno da je, ali to treba staviti u kontekst i onda shvatiti zašto su neuspješni.
        jer ova godina je resetirala pravila, merc i rb su do zadnje utrke vodili bitke a ferari se za ovu sezonu i promjenu pravila pripremao dvije godine. i uspjeli su. bolid je odličan.
        ali pitwall i strategija su postali pojam za šeprtljavost. to je meni neuspjeh jer je to segment na koji bi se trebalo moći najlakše utjecati. kad nema bolida, nije pogođen dizajn, motor nema konje, to je najveći problem.. ako imaš bolid, sve ostalo je lako zamjenjivo, i promjenjivo, i zato je neuspjeh da se s*anja ne prestaju događati ferariju



        1

        0
  11. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Evo kvale su cisto bile nezanimljive i ova situacija sa kaznama je cisti bullshit, vrijedno gledat samo iz ljubavi prema F1.
    Sutra bi utrka barem mogla biti malo zanimljivija.



    4

    0
  12. Da ne ponavljam komentare jer je već sve manje više napisano samo ću se osvrnuti na RB.

    Spa
    Ono dominacija kao Mercedes i Hamilton iz Brazila 2021. Jednostavno brutalno.

    (Merc i Ferrari bockaju izjavama da FIA usmjeri mikroskop na RB)

    Zandvoort
    Odjednom skoro izjednačeni, desetinke su bitne. OK, kao konfiguracija staze, ovo ono spike.

    Monza
    Dolazimo na stazu gdje je top speed opet najbitniji kao (mrvicu manje) u Spa, RB brz u zavojima, a na ravnici sporiji. Sjetimo se kako je u početku sezone Max bez problema prestizao Leclerca dok mu ovaj s DRS-om nije mogao ništa. Jednostavno ne prihvaćam da je RB toliko fulao s krilima i setupom u sva tri suha treninga.

    I kada se u priču doda da su za Maxa uzeli dva nova motora u tri utrke onda mi definitivno proradi teorija zavjere mod i pitam se da li su u Spa pretjerali s pokazivanjem napretka i da li ga sada skrivaju zadnje dvije utrke da ne bi u konačnici došlo do promjene pravilnika da ih se uspori? Npr. kao što su nabili Renault 2006. u pola sezone.



    13

    0
    • Jim Clark
      mclaren f1 Prikaži

      Slažem se vezano za skrivanjem napretka. Ne bi bilo prvi put, Mercedes je 2014. vozio sa smanjenom snagom motora da ne promijene pravilnik i eto, osvojili 8 naslova zaredom.



      6

      0
    • Stvar je u tome sto je rb isao s vise downforcea i vodili se logikom, kroz zavoje ćemo im se priblizit, na ravnici smo bez drsa slicni i drs će im pomoc u prestizanju i tu ima neke logike za race pace



      1

      0
      • Ajd, baš ćemo vidjeti hoće li to upaliti. DRS ima najmanje efekta u Monzi od svih staza. Max će biti u DRS vlaku gdje onaj ispred isto ima aktivan DRS.
        Nadam se da će se bolidi moći bliže utrkivati kroz zavoje u odnosu na one prošle godine. U tom slučaju bi Max mogao imati bolje prolaze i izlaze iz Lesmo zavoja i Parabolice pa onda u napad.
        Baš se veselim utrci :)



        2

        0
        • A gle, na to su oni racunali prilikom izrade setupa, ne bi im bilo prvi put ove sezone da su žrtvovali subotu za uspjeh u nedjelju. Govorimo o Rb a ne o Ferrariju pa def ima nade.



          2

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni