Izdvojeno

Verstappen najbrži na posljednjem treningu u Italiji

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dvije trećine posljednjeg treninga u Monzi gledali smo vozače kako slažu postavke bolida uglavnom na medium gumama i s nešto manje kompetitivnim vremenima. Tako je najbolje vrijeme najprije postavio Sergio Perez, samo da bi ga Max Verstappen prestigao za dvije desetinke sekunde. Kasnije se između njih ugurao i Charles Leclerc koji izgleda kao glavni favorit za pole position kasnije poslijepodne.

Umjesto Alexandera Albona koji je morao izostati zbog apendicitisa u Williamsu je nastupio Nyck de Vries koji je na stazu izišao tek nakon pola sata. U Williamsu su radili na postavljanju sjedišta kako bi puno niži Nizozemac mogao stati na mjesto nadprosječno visokog Albona.

Nismo vidjeli puno incidenata. Nekoliko vozača je promašilo kočenje za prvi zavoj, a Carlos Sainz je jednom prilikom solidno zasmetao Valtteriju Bottasu pa je skoro došlo do sudara. George Russell je u dva navrata zasmetao Maxu Verstappenu dok su bili na različitim programima testiranja.

U posljednjoj trećini treninga na bolidima su se pojavile soft gume i vidjeli smo simulacije kvalifikacijskih krugova.

Tu je u svojoj klasi bio Max Verstappen. Svoje vrijeme s mediuma poboljšao je za više od šest desetinki, a Charles Leclerc se uspio približiti na tri i pol desetinke sekunde. Iza njih su ostali Perez i Sainz, a najbolji od ostatka bio je Fernando Alonso koji je jedan od vozača koji neće imati kaznu na startnom poretku. U top 10 su danas ušli i Norris, Russell, Tsunoda, Ocon i Hamilton.

Kvalifikacije se voze u 16 sati.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
11M.VERSTAPPENRed Bull1:21.25219
216C.LECLERCFerrari1:21.5990.34715
311S.PEREZRed Bull1:21.8480.59626
455C.SAINZFerrari1:21.8970.64517
514F.ALONSOAlpine1:22.3061.05417
64L.NORRISMcLaren1:22.3191.06719
763G.RUSSELLMercedes1:22.3571.10524
822Y.TSUNODAAlphaTauri1:22.4301.17827
931E.OCONAlpine1:22.5061.25417
1044L.HAMILTONMercedes1:22.5671.31522
1124G.ZHOUAlfa Romeo1:22.6571.40514
1210P.GASLYAlphaTauri1:22.7551.50321
136N.LATIFIWilliams1:22.7761.52419
1445N.DE VRIESWilliams1:22.8691.61721
153D.RICCIARDOMcLaren1:22.8711.61919
1677V.BOTTASAlfa Romeo1:22.9501.69826
175S.VETTELAston Martin1:23.1041.85220
1820K.MAGNUSSENHaas1:23.2031.95117
1947M.SCHUMACHERHaas1:23.3922.1408
2018L.STROLLAston Martin1:23.7392.48716

Komentiraj

5 komentara

  1. Lagana pobjeda za Maxa cini se,
    Treba zabraniti promijene pravila dok traje prvenstvo, Ferrari i Mercedes tesko pogođeni, sve je jasno tko osvaja, ali moglo je biti napetije kako je pocelo. Zanimljivo pocelo, zavrsilo katastrofalno dosadno, poceo sam i preskakati utrke. Prosla sezona je bila TOP u usporedbi s ovim.
    I da ponovim, ZABRANITI mijenjanje pravila tijekom sezone!



    14

    0
  2. Kakva je ovo buka kod Ferarija kada puste onboard kameru kao da se cuju dva motora.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni