Dvije trećine posljednjeg treninga u Monzi gledali smo vozače kako slažu postavke bolida uglavnom na medium gumama i s nešto manje kompetitivnim vremenima. Tako je najbolje vrijeme najprije postavio Sergio Perez, samo da bi ga Max Verstappen prestigao za dvije desetinke sekunde. Kasnije se između njih ugurao i Charles Leclerc koji izgleda kao glavni favorit za pole position kasnije poslijepodne.
Umjesto Alexandera Albona koji je morao izostati zbog apendicitisa u Williamsu je nastupio Nyck de Vries koji je na stazu izišao tek nakon pola sata. U Williamsu su radili na postavljanju sjedišta kako bi puno niži Nizozemac mogao stati na mjesto nadprosječno visokog Albona.
Nismo vidjeli puno incidenata. Nekoliko vozača je promašilo kočenje za prvi zavoj, a Carlos Sainz je jednom prilikom solidno zasmetao Valtteriju Bottasu pa je skoro došlo do sudara. George Russell je u dva navrata zasmetao Maxu Verstappenu dok su bili na različitim programima testiranja.
U posljednjoj trećini treninga na bolidima su se pojavile soft gume i vidjeli smo simulacije kvalifikacijskih krugova.
Tu je u svojoj klasi bio Max Verstappen. Svoje vrijeme s mediuma poboljšao je za više od šest desetinki, a Charles Leclerc se uspio približiti na tri i pol desetinke sekunde. Iza njih su ostali Perez i Sainz, a najbolji od ostatka bio je Fernando Alonso koji je jedan od vozača koji neće imati kaznu na startnom poretku. U top 10 su danas ušli i Norris, Russell, Tsunoda, Ocon i Hamilton.
Kvalifikacije se voze u 16 sati.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:21.252 | 19 | |
2 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:21.599 | 0.347 | 15 |
3 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:21.848 | 0.596 | 26 |
4 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:21.897 | 0.645 | 17 |
5 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:22.306 | 1.054 | 17 |
6 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:22.319 | 1.067 | 19 |
7 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:22.357 | 1.105 | 24 |
8 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:22.430 | 1.178 | 27 |
9 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:22.506 | 1.254 | 17 |
10 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:22.567 | 1.315 | 22 |
11 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:22.657 | 1.405 | 14 |
12 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:22.755 | 1.503 | 21 |
13 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:22.776 | 1.524 | 19 |
14 | 45 | N.DE VRIES | Williams | 1:22.869 | 1.617 | 21 |
15 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:22.871 | 1.619 | 19 |
16 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:22.950 | 1.698 | 26 |
17 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:23.104 | 1.852 | 20 |
18 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:23.203 | 1.951 | 17 |
19 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:23.392 | 2.140 | 8 |
20 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:23.739 | 2.487 | 16 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lagana pobjeda za Maxa cini se,
Treba zabraniti promijene pravila dok traje prvenstvo, Ferrari i Mercedes tesko pogođeni, sve je jasno tko osvaja, ali moglo je biti napetije kako je pocelo. Zanimljivo pocelo, zavrsilo katastrofalno dosadno, poceo sam i preskakati utrke. Prosla sezona je bila TOP u usporedbi s ovim.
I da ponovim, ZABRANITI mijenjanje pravila tijekom sezone!
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad se slusa Mercedes….inace bi ostalo napeto kako je bilo…
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako češ uspoređivati prošli sezonu sa nadolazećima onda češ biti razočaran jer se onakva rijetko rađa.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet kad pogledamo tako ogromnu promjenu pravila, za vjerovati je bilo da ce vecina ovih vodecih ekipa pronalazit vrijeme na razne nacine, ali meni djeluje da to samo RB uspijeva, ostali kao da tapkaju vise nazad nego naprijed, a samo su se neke ekipa sa dna zamjenile sa ovima iz sredine
Tako da ovo djeluje kao ona kralj je mrtav zivio kralj
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakva je ovo buka kod Ferarija kada puste onboard kameru kao da se cuju dva motora.
2
0