Izdvojeno

Verstappen najbrži na posljednjem treningu u Italiji

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dvije trećine posljednjeg treninga u Monzi gledali smo vozače kako slažu postavke bolida uglavnom na medium gumama i s nešto manje kompetitivnim vremenima. Tako je najbolje vrijeme najprije postavio Sergio Perez, samo da bi ga Max Verstappen prestigao za dvije desetinke sekunde. Kasnije se između njih ugurao i Charles Leclerc koji izgleda kao glavni favorit za pole position kasnije poslijepodne.

Umjesto Alexandera Albona koji je morao izostati zbog apendicitisa u Williamsu je nastupio Nyck de Vries koji je na stazu izišao tek nakon pola sata. U Williamsu su radili na postavljanju sjedišta kako bi puno niži Nizozemac mogao stati na mjesto nadprosječno visokog Albona.

Nismo vidjeli puno incidenata. Nekoliko vozača je promašilo kočenje za prvi zavoj, a Carlos Sainz je jednom prilikom solidno zasmetao Valtteriju Bottasu pa je skoro došlo do sudara. George Russell je u dva navrata zasmetao Maxu Verstappenu dok su bili na različitim programima testiranja.

U posljednjoj trećini treninga na bolidima su se pojavile soft gume i vidjeli smo simulacije kvalifikacijskih krugova.

Tu je u svojoj klasi bio Max Verstappen. Svoje vrijeme s mediuma poboljšao je za više od šest desetinki, a Charles Leclerc se uspio približiti na tri i pol desetinke sekunde. Iza njih su ostali Perez i Sainz, a najbolji od ostatka bio je Fernando Alonso koji je jedan od vozača koji neće imati kaznu na startnom poretku. U top 10 su danas ušli i Norris, Russell, Tsunoda, Ocon i Hamilton.

Kvalifikacije se voze u 16 sati.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
11M.VERSTAPPENRed Bull1:21.25219
216C.LECLERCFerrari1:21.5990.34715
311S.PEREZRed Bull1:21.8480.59626
455C.SAINZFerrari1:21.8970.64517
514F.ALONSOAlpine1:22.3061.05417
64L.NORRISMcLaren1:22.3191.06719
763G.RUSSELLMercedes1:22.3571.10524
822Y.TSUNODAAlphaTauri1:22.4301.17827
931E.OCONAlpine1:22.5061.25417
1044L.HAMILTONMercedes1:22.5671.31522
1124G.ZHOUAlfa Romeo1:22.6571.40514
1210P.GASLYAlphaTauri1:22.7551.50321
136N.LATIFIWilliams1:22.7761.52419
1445N.DE VRIESWilliams1:22.8691.61721
153D.RICCIARDOMcLaren1:22.8711.61919
1677V.BOTTASAlfa Romeo1:22.9501.69826
175S.VETTELAston Martin1:23.1041.85220
1820K.MAGNUSSENHaas1:23.2031.95117
1947M.SCHUMACHERHaas1:23.3922.1408
2018L.STROLLAston Martin1:23.7392.48716

Komentiraj

5 komentara

  1. Lagana pobjeda za Maxa cini se,
    Treba zabraniti promijene pravila dok traje prvenstvo, Ferrari i Mercedes tesko pogođeni, sve je jasno tko osvaja, ali moglo je biti napetije kako je pocelo. Zanimljivo pocelo, zavrsilo katastrofalno dosadno, poceo sam i preskakati utrke. Prosla sezona je bila TOP u usporedbi s ovim.
    I da ponovim, ZABRANITI mijenjanje pravila tijekom sezone!



    14

    0
  2. Kakva je ovo buka kod Ferarija kada puste onboard kameru kao da se cuju dva motora.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni