Izdvojeno

Kazna zbog novog motora: Hamilton će na Monzi krenuti sa začelja!

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Njemački Auto Motor und Sport piše da će Lewis Hamilton Veliku nagradu Italije započeti sa začelja poretka. Njegov motor nije preživio sudar s Fernandom Alonsom u Belgiji, te će ekipa za Monzu morati instalirati novu, četvrtu pogonsku jedinicu ove sezone. Nije poznato o kojim se sve elementima radi, ali pretpostavlja se da će biti kompletan paket, odnosno, automatski start sa začelja. Hamilton je u Nizozemskoj koristio stariji motor dok se istovremeno u Brixworthu provjeravalo hoće li agregat iz Belgije moći izdržati napornu Monzu.

Staza u Italiji nudi nekoliko prilika za pretjecanje pa se očekuje da Hamilton i Bottas neće biti jedini s kaznama. Četiri pravca i dvije DRS zone privući će možda i druge ekipe koje to nisu već odradile u Belgiji prije dva tjedna.

U Mercedesu očekuju da će Red Bull biti najbrži na ovoj stazi, pa neimenovani izvor kaže:

“Ne bismo trebali zaostajati kao u Belgiji, ali također nećemo biti blizu kao što smo bili u Nizozemskoj.”

Procjenjuje se da su im na Zandvoortu nedostajale dvije ili tri desetinke sekunde čistog tempa u usporedbi s Red Bullom.

Komentiraj

7 komentara

  1. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Ode li kraljica, a Lewis pobijedi…



    5

    2
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Alonso sada: “KARMA !” :-D



    2

    4
  3. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    niti karma niti ocekivano da se merc bori za podij u monci.
    spremanje za suzuku i singapur, za otkidanje maksimalan broj poena.
    daj boze dobre trke. long live f1🖤



    5

    1
  4. Lewis je dobar vozač tako da mu kretanje s kraja poretka ne bi trebo biti problem.



    8

    2
  5. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Max Verstappen će morati odraditi pay tribute umjesto Hamiltona. For you Christian and our motorhome.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni