Izdvojeno

Kazna zbog novog motora: Hamilton će na Monzi krenuti sa začelja!

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Njemački Auto Motor und Sport piše da će Lewis Hamilton Veliku nagradu Italije započeti sa začelja poretka. Njegov motor nije preživio sudar s Fernandom Alonsom u Belgiji, te će ekipa za Monzu morati instalirati novu, četvrtu pogonsku jedinicu ove sezone. Nije poznato o kojim se sve elementima radi, ali pretpostavlja se da će biti kompletan paket, odnosno, automatski start sa začelja. Hamilton je u Nizozemskoj koristio stariji motor dok se istovremeno u Brixworthu provjeravalo hoće li agregat iz Belgije moći izdržati napornu Monzu.

Staza u Italiji nudi nekoliko prilika za pretjecanje pa se očekuje da Hamilton i Bottas neće biti jedini s kaznama. Četiri pravca i dvije DRS zone privući će možda i druge ekipe koje to nisu već odradile u Belgiji prije dva tjedna.

U Mercedesu očekuju da će Red Bull biti najbrži na ovoj stazi, pa neimenovani izvor kaže:

“Ne bismo trebali zaostajati kao u Belgiji, ali također nećemo biti blizu kao što smo bili u Nizozemskoj.”

Procjenjuje se da su im na Zandvoortu nedostajale dvije ili tri desetinke sekunde čistog tempa u usporedbi s Red Bullom.

Komentiraj

7 komentara

  1. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Ode li kraljica, a Lewis pobijedi…



    5

    2
  2. Alonso sada: “KARMA !” :-D



    2

    4
  3. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    niti karma niti ocekivano da se merc bori za podij u monci.
    spremanje za suzuku i singapur, za otkidanje maksimalan broj poena.
    daj boze dobre trke. long live f1🖤



    5

    1
  4. Lewis je dobar vozač tako da mu kretanje s kraja poretka ne bi trebo biti problem.



    8

    2
  5. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Max Verstappen će morati odraditi pay tribute umjesto Hamiltona. For you Christian and our motorhome.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni