Izdvojeno

Bottas bi u Monzi ponovo mogao dobiti novi motor

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što se tijekom utrke u Nizozemskoj u 54. krugu zaustavio na startno-ciljnom pravcu – Valtteri Bottas bi posljedice mogao trpjeti i ovog vikenda u Monzi. Finac ima dva iskoristiva motora koja bi mogao ubaciti u bolid, ali se iz Alfe mogu čuti glasine da ne žele riskirati na stazi ovakvog tipa, što bi značilo da će dobiti novi motor, a time i novu kaznu.

Britanski Motorsport.com portal piše da bi Finac mogao dobiti novi motor, novi turbo i novi MGU-H, što je u prijevodu 15 dodatnih mjesta na kvalifikacijski rezultat. Logično je za pretpostaviti da bi onda mogao uzeti još novih elemenata jer će ionako krenuti sa začelja.

Bottas je ove sezone jedan od najnesretnijih vozača. U Austriji je dobio kaznu zbog uzimanja novog V6, turbo, MGU-H, MGU-K i kontrolne elektronike, samo da bi dva danas kasnije prije utrke opet uzeo novi turbopunjač i MGU-H.

Na VN Belgije je uzeo novi V6, turbo i MGU-H, što mu je donijelo 15 mjesta kazne. No, time je barem krenuo ispred vozača koji su također Belgiju odabrali za uzimanje kazne.

Ako zaista uzme novi motor u Italiji ovog vikenda – to će biti njegov šesti ove sezone, a turbo i MGU-H bi bili sedmi.

Šef ekipe Frederic Vasseur kaže da je svjestan troškova zbog neočekivano loše pouzdanosti Ferrarija:

“Kao i uvijek – nikad se ne radi o izoliranoj situaciji. Mislim da je Ferrari napredovao, a i mi smo napredovali oko šasije. Valtteri i Zhou rade dobar posao, sve u svemu je dobar korak naprijed.”

“No, što se tiče rezultata, imamo problema s pouzdanosti. To nas je koštalo cijelo bogatstvo bodova. Bilo je vikenda kad smo imali dobru formu poput Džede i Silverstonea, a ponekad i s Zhouom. Šteta za naše prvenstvo. Ali, tako je kako je. Moramo to popraviti za drugi dio sezone.”

Alfa Romeo je trenutno na šestom mjestu u poretku konstruktora s 51 bodom, a posljednje bodove pamte još u Kanadi prije šest utrka.

Komentiraj

15 komentara

  1. Bottas i motori, ikonični duo 2021. se čvrsto drži i 2022.



    5

    1
  2. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    ah shit, here we go again..



    1

    0
  3. a brižan čovek Bottas


    0

    1
  4. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ferrari ove godine izgleda sa kaznama kao Honda ili Renault sa početka hibridne ere.



    1

    0
  5. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    svaki tjedan motor jedan…



    4

    0
  6. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    Testira motore za Zhou-a :)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni