Izdvojeno

Bottas bi u Monzi ponovo mogao dobiti novi motor

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što se tijekom utrke u Nizozemskoj u 54. krugu zaustavio na startno-ciljnom pravcu – Valtteri Bottas bi posljedice mogao trpjeti i ovog vikenda u Monzi. Finac ima dva iskoristiva motora koja bi mogao ubaciti u bolid, ali se iz Alfe mogu čuti glasine da ne žele riskirati na stazi ovakvog tipa, što bi značilo da će dobiti novi motor, a time i novu kaznu.

Britanski Motorsport.com portal piše da bi Finac mogao dobiti novi motor, novi turbo i novi MGU-H, što je u prijevodu 15 dodatnih mjesta na kvalifikacijski rezultat. Logično je za pretpostaviti da bi onda mogao uzeti još novih elemenata jer će ionako krenuti sa začelja.

Bottas je ove sezone jedan od najnesretnijih vozača. U Austriji je dobio kaznu zbog uzimanja novog V6, turbo, MGU-H, MGU-K i kontrolne elektronike, samo da bi dva danas kasnije prije utrke opet uzeo novi turbopunjač i MGU-H.

Na VN Belgije je uzeo novi V6, turbo i MGU-H, što mu je donijelo 15 mjesta kazne. No, time je barem krenuo ispred vozača koji su također Belgiju odabrali za uzimanje kazne.

Ako zaista uzme novi motor u Italiji ovog vikenda – to će biti njegov šesti ove sezone, a turbo i MGU-H bi bili sedmi.

Šef ekipe Frederic Vasseur kaže da je svjestan troškova zbog neočekivano loše pouzdanosti Ferrarija:

“Kao i uvijek – nikad se ne radi o izoliranoj situaciji. Mislim da je Ferrari napredovao, a i mi smo napredovali oko šasije. Valtteri i Zhou rade dobar posao, sve u svemu je dobar korak naprijed.”

“No, što se tiče rezultata, imamo problema s pouzdanosti. To nas je koštalo cijelo bogatstvo bodova. Bilo je vikenda kad smo imali dobru formu poput Džede i Silverstonea, a ponekad i s Zhouom. Šteta za naše prvenstvo. Ali, tako je kako je. Moramo to popraviti za drugi dio sezone.”

Alfa Romeo je trenutno na šestom mjestu u poretku konstruktora s 51 bodom, a posljednje bodove pamte još u Kanadi prije šest utrka.

Komentiraj

15 komentara

  1. Bottas i motori, ikonični duo 2021. se čvrsto drži i 2022.



    5

    1
  2. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    ah shit, here we go again..



    1

    0
  3. a brižan čovek Bottas


    0

    1
  4. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Ferrari ove godine izgleda sa kaznama kao Honda ili Renault sa početka hibridne ere.



    1

    0
  5. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    svaki tjedan motor jedan…



    4

    0
  6. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    Testira motore za Zhou-a :)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni