Izdvojeno

Schumacher: Mislim da sam se malo izgubio po pitanju setupa početkom sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Početak sezone za Micka Schumachera nije bio pretjerano impresivan. Pamtimo veliki sudar u kvalifikacijama Saudijske Arabije zbog kojeg nije ni nastupio na sutrašnjoj utrci, sudar sa Sebastianom Vettelom u Miamiju i sudar tijekom Velike nagrade Monaka.

Međutim, nakon tih nekoliko utrka stanje se poboljšalo pa je u Kanadi u subotu završio na šestoj poziciji, što mu je i do danas najbolji kvalifikacijski rezultat u F1 karijeri. Bodove je osvajao u Britaniji nakon duela s Maxom Verstappenom i u Austriji nakon duela s Lewisom Hamiltonom. Ipak, nije zaboravio kako su mediji reagirali na početak sezone:

“Ljudi su usredotočeni na bombastične naslove. To mi je jasno, treba se zaraditi nešto novca i svi trebaju raditi svoj posao. Ali, s druge strane, bilo bi lijepo da se malo pričeka prije nego se dobiju sve informacije.”

“Ne vraćam se previše tim udesima. Znam koje su moje sposobnosti, znam koliko vrijedim i na to se fokusiram. Pokušavam dati sve od sebe, kao što sam radio u Formuli 2, Formuli 3 i Formuli 4.”

“U svim kategorijama u kojim sam nastupao sam uspijevao završiti na prvom ili drugom mjestu, te ne vidim zašto tako ne bi bilo i u Formuli 1.”

Schumacher kaže da je ovakvo razmišljanje razvio nakon sudara u Monaku:

“Morao sam učiniti nešto da poboljšam svoje performanse. Morao sam se osvrnuti na sve što se dogodilo, ali također na to zašto sam u F1.”

“Volim ovaj sport, i to je veliki dio priče. Rekao sam sam sebi – u redu, radim ovo zato što to volim i ako ne budem htio, onda ne moram više to raditi.”

“To mi je pomoglo da se vratim i razmišljam pozitivno.”

“Mislim da sam se malo izgubio po pitanju setupa početkom sezone. Morali smo sve poništiti i početi iznova. Ako usporedim setup iz tih utrka i ovo što danas imam – sad sam zaista jako zadovoljan.”

#VozačBodoviΔ
11.Kevin Magnussen22/
12.Daniel Ricciardo19-3
13.Pierre Gasly16-3
14.Sebastian Vettel16=
15.Mick Schumacher12-4
16.Yuki Tsunoda11-1

Komentiraj

10 komentara

  1. Uf sad na kraju sezone kad se oprosti “moj” Vettel moram sjest i dobro razmislit kako dalje i za koga nastavit navijat… Mick? Norris?



    1

    1
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Tko kaže da moraš navijati za vozača ? Nakon što je Schumacher otišao 2006. godine, navijam isključivo za Ferrari kao tim i da vozači budu što bolji. Ali da je moguće zamjeniti omiljenog vozača… nije.



      9

      1
      • Za formulu je to cudno ali uvjek sam za vozaca… Prvo Ralf, pa Vettel… Jedino kad bi pisalo na zadnjem spojleru BMW POWER sam za momcad…. Znam da je cudno ali…



        2

        0
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Ja sam navijao za Schumachera u Benettonu, pa u Ferrariju, pa kasnije i u Mercedesu…

        Matej, nije čudno. Možda nekome jest, ali i meni je čudno navijati za tim. Meni je na primjer bio drag Mercedes kada su tek ušli. Sa Norbertom Haugom, onim brkicom Zecheom, i full Njemačkom vozačkom postavom. I ne znam zašto bi mi sada ovaj Mercedes bio drag, sa britanskim vozačima, onim ogavnim Wolffom…
        Ne znam kako i ovi navijači Ferrarija mogu samo tako početi navijati za bilo kojeg vozača koji dođe u Ferrari. Meni to nema nikakvog smisla. Ili ko god da ih vodi. Pale se na crveno, ko bikovi na koridi? Ne znam, meni je sve do ljudi, a prvenstveno vozača. Ferrari imao nekoliko uspješnih serija kroz historiju, i sad oni sila. A najuspješnija im je bila ta serija sa Schumacherom. Zamisli da je Schumacher iz Benettona sa svojom ekipom ljudi otišao u McLaren, koji je tada i bio statistički uspješniji od Ferrarija. Samo bi još više ta statistika išla u korist McLarena… A pola od ovih navijača nebi navijalo za Ferrari…

        Vozač mi je na prvom mjestu. A kad navijam za vozača, navijam i za tim za koji vozi, da budu što uspješniji. Dragi su mi i neki drugi ljudi iz F1, kao šefovi ekipa, i sl. Franz Tost, Helmut Marko. Ali vozač je na prvom mjestu.
        Bio mi je i BMW Sauber draga ekipa.



        4

        0
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Slažem se, meni je isto bitniji vozač. Za Hamiltona sam navijao od prvog dana kad je došao u F1, pa sam ga pratio iz McL u MB. Ima ekipa koje su mi više ili manje simpatične, ali vozač je presudan.
          Ne bi mogao navijati za ekipu, ako su mi oba vozača antipatična



          3

          0
      • Slično kao nogomet. Oduvijek navijam za jednu ekipu ali imam i favorita igrača. To ne znači da ako on dođe u Hajduk da ću automatski navijati za Hajduka. Imam tim koji pratim i navijam a još ako se spoji da vozačem kojeg preferiram još bolje. Inače sam veliki obožavatelj Porsche i kad je bio u F1 i još je Niki vozio to je bio san snova tada ali oko je uvijek na Ferrariu.



        4

        0
  2. Ne bih ja još Micku nešto pretjerano sudio, tek mu je sezona i pol u f1, Magnussen je tu od 2014, 8 mu je sezona. Biti će Mick puno brži.
    Inače Mick je pred koji dan počeo pratiti Laurenta Rossija na Instagramu. Nadam se da to znači ono što mislim da bi možda moglo značiti.



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni