Izdvojeno

Carlos Sainz najbrži na prvom treningu za VN Mađarske

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 4 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U 14 je sati, pod pretežno vedrim mađarskim nebom, prvim slobodnim treningom službeno započeo novi F1 vikend.

Najbrže vrijeme na njemu ubilježio je Carlos Sainz – 1:18.750. Iza njega našli su se Max Verstappen (+0.130) i Charles Leclerc (+0.289) te McLarenov Lando Norris (+0.549).

Trening možemo podijeliti na dvije polovice. Prvu, u kojoj su tek vozači Ferrarija i Red Bulla vozili na mekim gumama, i drugu, koju su na toj komponenti proveli gotovo svi.

U tih prvih pola sata na vrhu su se rotirali upravo Sainz, Verstappen i Leclerc, uz kratki izlet Daniela Ricciarda na vodeću poziciju.

Dvadeset minuta prije kraja sesije Verstappen je bio prvi vozač koji se spustio ispod 1:19, a nekoliko minuta nakon njega isto je uspio i Sainz, probivši se na vrh s vremenom 1:18.750. Pokazat će se kasnije, i najbržim vremenom cijelog treninga.

Većih incidenata nije bilo, tek je Lance Stroll desetak minuta prije kraja nasjeo na pasicu u 11. zavoju te, kako je izgledalo, malo oštetio podnicu. U nekoliko navrata vidjeli smo vozače kako izlijeću izvan okvira staze, Yuki Tsunoda i Fernando Alonso čak su otišli i relativno blizu zaštitne ograde, ali svi su bolidi u garažu vraćeni u više-manje istom fizičkom stanju u kakvom su iz nje i sat ranije izašli.

Također, preko momčadskih radija tek je George Russell na samom početku prijavio čudne zvukove koju dopiru iz motora.

Napomenimo i kako je Valtterija Bottasa na ovom treningu mijenjao Alfin rezervni vozač, iskusni Robert Kubica, koji je ubilježio 19. vrijeme. Iza njega ostao je tek Williamsov Nicholas Latifi.

Svi vozači svoja su najbolja vremena ubilježili na mekim gumama.

Poredak FP1 za VN Mađarske:

P#VozačMomčadVrijemeZaostatakKrugovi
155Carlos SainzFerrari1:18.75025
21Max VerstappenRed Bull1:18.880+0.130s23
316Charles LeclercFerrari1:19.039+0.289s25
44Lando NorrisMcLaren1:19.299+0.549s20
563George RussellMercedes1:19.606+0.856s27
611Sergio PerezRed Bull1:19.622+0.872s23
744Lewis HamiltonMercedes1:19.710+0.960s24
83Daniel RicciardoMcLaren1:19.841+1.091s27
931Esteban OconAlpine1:20.348+1.598s29
1014Fernando AlonsoAlpine1:20.377+1.627s26
115Sebastian VettelAston Martin1:20.383+1.633s25
1218Lance StrollAston Martin1:20.414+1.664s24
1310Pierre GaslyAlphaTauri1:20.456+1.706s27
1422Yuki TsunodaAlphaTauri1:20.695+1.945s26
1524Zhou GuanyuAlfa Romeo1:20.810+2.060s22
1623Alexander AlbonWilliams1:20.834+2.084s27
1720Kevin MagnussenHaas1:20.921+2.171s23
1847Mick SchumacherHaas1:21.027+2.277s24
1988Robert KubicaAlfa Romeo1:21.179+2.429s19
206Nicholas LatifiWilliams1:21.413+2.663s26

Komentiraj

5 komentara

  1. Blagi off-topic:

    Može li uredništvo napraviti okrugli stol s temom tko će zamijeniti Vettela?

    Moj tip – Daniel Ricciardo


    0

    4
  2. Carlos bi komotno mogao bit i šef tima s obzirom da odluke koje donosi su racionalnije i bistrije od odluka koje donosi pit wall. Možda da u Ferrariju razmisle o angažmanu nekog bivšeg vozača koji bi mogao odraditi taj posao. Jenson? Kimi? Nico? Mislim na Rosberga.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni