Glavna tajnica FIA-e za motosport Shaila-Ann Rao je odbila insinuacije o mogućem pogodovanju svom bivšem poslodavcu – Mercedesu. Rao je u FIA-u došla u lipnju, ali nisu svi bili oduševljeni tim angažmanom jer je od 2018. do 2022. radila kao posebni savjetnik za Tota Wolffa.
Skakutanje zaposlenika između FIA-e i ekipa nije neobično, pa čak ni za Rao, s obzirom na to da je ona u Mercedes i došla iz FIA-e gdje je radila dvije godine, od 2016. do 2018.
Mattia Binotto je još u lipnju komentirao:
“Što se tiče Shaile-Ann, da, to je definitivno nešto o čemu brinemo.”
“Ona je sjajna osoba, ima puno iskustva. Definitivno će biti sposobna obavljati posao, u to sam siguran.”
“Brinemo o tome, FIA mora dokazati da ne postoji sukob interesa i da će se sve odvijati po propisima. Predsjednik to mora osigurati. Ja vjerujem da će to učiniti.”
“Postoji zabrinutost u Ferrariju, ali sam siguran da će kroz odluke i ponašanje pokazati da je ta zabrinutost neosnovana.”
Rao kaže da ne mari za te stvari i da samo radi svoj posao:
“Prije mog posla u Mercedesu radila sam u FIA-i u pravnom odsjeku. Svijet Formule 1 je takav, idete iz jedne ekipe u drugu. Svugdje imate bivših zaposlenika. Čak je i Stefano Domenicali bivši zaposlenik Ferrarija. Ne brinem o glasinama, samo radim svoj posao, kao što sam uvijek radila.”
Uslijed cijele ove situacije pažljivo će se promatrati njezina uloga u novoj aferi potencijalnog mijenjanja tehničkog pravilnika za 2023. godinu koji bi mogao značajno pogodovati Mercedesu koji nije odradio dovoljno dobar posao s novim tehničkim pravilnikom.
Rao kaže da se trenutno radi samo o prijedlogu promjene pravilnika, ali da moraju nešto napraviti ako se radi o sigurnosnom pitanju:
“Ništa još nije zaključeno. U svakom slučaju, mi radimo na sigurnosti vozača. Što bi se dogodilo ako ne reagiramo u trenutku kad je sigurnost vozača pod znakom upitnika?”
Povezani članak: U tijeku je nova žestoka politička bitka: Je li Mercedes dovoljno moćan da se opet promijeni pravilnik?
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zbog ovakvih stvari volim F1 i to je cini posebnim sportom, inzinjersko sportsko i politicko ludilo :D
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se nadam da ovo neće usporiti Ferrari u odnosu na RB.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve sigurnosti?
Blagoslovljenoga više ne bole leđa.
15
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kako ne bole?
eno ležo je na podu od bolova nakon utrke u francuskoj!
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio zedan, izgleda i merc zaboravi da poveze pice mao alfa i ferari
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moraš ti sve pokvarit.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ništa još nije zaključeno. U svakom slučaju, mi radimo na sigurnosti vozača. Što bi se dogodilo ako ne reagiramo u trenutku kad je sigurnost vozača pod znakom upitnika?” koja je ovo dimna zavjesa :):):) 12 trka je odvoženo , nije bilo nikakvog problema oko sigurnosti vozača po pitanju “poskakivanja” bolida . naravno da treba nešto napravit ako jedna ekipa ( a znamo koja ) nije dobro odradila “domaći rad” po pitanju teh pravilnika . svi za jednoga (pate) , jedan sam za sebe . rao samo radi svoj posao na čije zadovoljstvo ? osim toga kako kaže trenutno se radi samo o prijedlogu promjene pravilnika . koliko je udaljen put od prijedloga da realizacije , promjene ? možda ka od pi*de do guzice ?
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moze ona prodavat fore o sigurnosti koliko hoce, dok god oni ne maknu sosiđ kerbove koji su lansirali vise ljudi u zrak nego NASA, sve su to floskule i obicno politikanstvo
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad se nije pogodovalo Mercedesu, zašto bi sada? :rofl:
9
0