Izdvojeno

Wolff odgovara: Konkurenti glumataju kad je riječ o pravilniku za 2023.

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon što je formirana neformalna skupina ekipa koje se protive FIA-inoj ideji promjene tehničkog pravilnika za 2023. godinu – situacija u paddocku se zaoštrila. S jedne strane su Mercedes i McLaren, dok s druge strane navodno stoji šest ekipa, predvođene Red Bullom i Ferrarijem.

Osvrt: U tijeku je nova žestoka politička bitka: Je li Mercedes dovoljno moćan da se opet promijeni pravilnik?

Promjena pravilnika ovako kasno može biti moguća samo ako se radi o sigurnosnom pitanju, a Mattia Binotto je nedavno jasno poručio kako o tome ne može biti riječ, te se mora proći uobičajena procedura.

Mohammed Bin Sulayem ima težak zadatak koji će vjerojatno uključivati neku vrstu kompromisa, a Toto Wolff tvrdi da se radi o nepotrebnom glumatanju:

“Zapitate se malo, u medijima možete pročitati izjave da se ne radi o velikoj promjeni pravila, da to nije relevantno… Ali zašto se onda toliko borite protiv toga i prijetite pravnim akcijama?”

“Najprije, nijedna ekipa nikad neće tužiti FIA-u. Osim toga, ako FIA odluči nešto uvesti zbog sigurnosti… Mislim da se ovdje radi o glumatanju.”

Wolff kaže da nije važno što ekipe žele, nego da je važno samo osigurati sigurnost vozača prilikom dupinjanja bolida.

“Mislim da je ovo uobičajena situacija u F1. Ovi bolidi imaju problem koji se nije očitovao u Austriji i u Britaniji jer su to najravnije staze u kalendaru. Ali, problem je još uvijek tu.”

“Bolidi su pretvrdi i poskakuju. Ako pitate vozače – većina će vam, barem anonimno, reći to isto. Mislim da je među vozačima bilo rasprave o tome i donesen je određeni zaključak o kojem nitko ne priča. Vidjet ćemo gdje sve ovo ide.”

Na upit Motorsport portala hoće li prihvatiti nekakav kompromis i povećanje minimalne visine podnice na 10 milimetara, Wolff kaže:

“Mislim da nije poanta u kompromisu. Tehnički pravilnik mora zaštiti vozače i ako su bolidi pretvrdi i skakuću – idemo nešto učiniti po tom pitanju.”

“Očigledno, ako ste trenutno na vrhu poretka onda želite osigurati da se ništa ne promijeni. Istovremeno, ako niste pri vrhu – onda želite da se što više toga promijeni. To su dvije različite pozicije i o tome se ovdje radi. Idemo jednostavno pitati vozače.”

Wolff se nasmijao na Hornerov komentar kako Mercedes lobira kod FIA-e kako bi sebi olakšao put do kompetitivnosti:

“Mislim da mu je dosadno na vrhu, to je dobro za njega. Uvijek se mora pokušati surađivati s FIA-om. Ne znam što on misli jer na kraju krajeva – svi smo dio istog cirkusa. Svi surađujemo s istim dioničarima. On ne pokušava lobirati? On sjedi u uredu, ne zove nikog i radi svoj posao?”

Komentiraj

11 komentara

  1. Da je deset Tota na gridu mnoge parlamente i borilacke sportove mogli bi zatvoriti 😀
    Toto prije – ne mijenjaj!
    Toto danas – mijenjaj!
    Spice boy i Matijica prije – mijenjaj!
    Spice boy i Matijica danas – ne mijenjaj!

    Zivio Petar Preradović…



    6

    6
  2. E moj Vuće, ko te nezna skupo bih te platio…



    10

    7
  3. Antonio Giovinazzi
    Osella Prikaži

    Flavio, stari prevarante, vrati se u F1, sve ti je oprošteno!



    15

    6
  4. Dobrica se brine za vozače, ooooo



    12

    2
    • Ma to je sve zbog hamiltona ,toto je užasno zabrinut za svog ljubimca jer ga bole leđa i guzica-trtica ,a navodno i uši jer mu se uslijed dupinjanja galava trese gore dole tako jako da uši odpadaju
      Biti će zanimnjivo ovo pratiti
      Kladio bi se u sve ,da mercedes odjednom proradi i ima prednost ispred red bulla i ferrarija da bi toto dodo odjednom zašutio



      7

      4
  5. On ne pokušava lobirati? On sjedi u uredu, ne zove nikog i radi svoj posao?”

    Ne, on je svetac.



    7

    2
  6. Koji pokvarenjak je dodo ,idemo nešto učiniti po tom pitanju ,pa učini tko ti brani ,trebali ste davno učiniti ali nekako ne ide ,pa ajmo sada sve mijenjati
    Mclaren me razočarao ,priklonio se mercedesu jer su loši i oni ,pa kao nova pravila nova šansa
    Nekada su vozači f1 bili prave face ,hrabri mangupi a ovo sada su kmeee kmeeee kmečavci obične jebenee mamine maza ,uh mene bole leđa ,ma idi odmaraj ima tko će voziti
    Jadno i sramotno.,na šta je dodo i mervedes spremmi da se vratena prvo mjesto
    Sve je ono laž ,želim jak Red Bull i Ferrari ,ali ne toliko jak da su brži od mercedesa …..



    8

    4
  7. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    moj toto, provozat cu ja sira u ivecu na jedan dan, samo šta lujo to mora vozit svako drugi vikend po 3 sata, a normalni ljudi svaki da po 10 sati…. nitko im nebrani da stavu djelove od s klase na bolid i da gustaju u voznji



    5

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni