Izdvojeno

Sainz ispred Leclerca na posljednjem treningu, na Hamiltonovom bolidu se radilo do 15 minuta prije kraja

Piše: Ante Vetma

Prije 5 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Drugi i ujedno posljednji slobodni trening u Austriji poslužio je ekipama da testiraju simulacije dužih stintova i provjere kakve performanse pružaju koje vrste guma. S obzirom na to da je sprint utrka na rasporedu danas u 16 sati i 30 minuta – mnogi su požurili na stazu da iskoriste ovih testnih sat vremena.

Među njima ipak nisu bila dva Mercedesa. Hamiltonov bolid bio je značajno oštećen nakon jučerašnjeg bočnog udara u barijere te je ekipa morala zamijeniti njegovu šasiju. U šest sati koliko je bilo dozvoljeno da rade između kvalifikacija i ovog treninga – morali su odraditi i provjere pogonske jedinice, popraviti podnicu i stražnje i prednje krilo. Russell je imao nešto manje štete, ali je svejedno zbog toga kasnio na stazu desetak minuta.

Više od 20 minuta u garaži su proveli i Alpineovi vozači, ali su iz ekipe pojasnili da je to dio plana za ovaj trening, te da se ne radi o problemu.

Lewis Hamilton na stazu je izišao tek 14 minuta prije kraja treninga, i to na korištenim soft gumama. Njegov posao bio je provjeriti da je sve u bolidu propisno instalirano, stoga nije radio kompetitivna vremena.

Najbolji posao obavila su dva Ferrarija. Carlos Sainz bio je pola desetinke ispred Charlesa Leclerca na soft gumama, i desetinku i pol ispred Verstappena na medium gumama.

Alpine je, unatoč manje od 20 krugova po vozaču, također bio jako brz. Alonso je bio četvrti, a Ocon peti.

Rezultati

PVozačEkipaVrijeme+Krugovi
1C.SAINZFerrari1:08.61039
2C.LECLERCFerrari1:08.6600.05042
3M.VERSTAPPENRed Bull1:08.7780.16831
4F.ALONSOAlpine1:08.8320.22220
5E.OCONAlpine1:08.8480.23823
6S.PEREZRed Bull1:09.1790.56936
7G.RUSSELLMercedes1:09.2400.63031
8V.BOTTASAlfa Romeo1:09.2510.64125
9L.HAMILTONMercedes1:09.3500.74013
10L.NORRISMcLaren1:09.5190.90937
11L.STROLLAston Martin1:09.5250.91542
12P.GASLYAlphaTauri1:09.5790.96936
13S.VETTELAston Martin1:09.6020.99243
14G.ZHOUAlfa Romeo1:09.6651.05535
15A.ALBONWilliams1:09.7401.13033
16M.SCHUMACHERHaas1:09.8111.20130
17D.RICCIARDOMcLaren1:09.8521.24233
18K.MAGNUSSENHaas1:09.9601.35033
19Y.TSUNODAAlphaTauri1:10.0051.39538
20N.LATIFIWilliams1:10.2611.65135

Komentiraj

14 komentara

  1. x2

    Znate kako znaš da ti je F1 u duši? Evo sam na moru, godišnji… ladna piva u ruci.. more, strankinje u badićima (žena ne znam di mi je, valjda nema galeba..haha)…a ja skrolam rezultate i muku mučim što nigdje ne mogu pogledat F1 vikend… Jesam li budala? Možda…ali nije me briga. Molim ekipu neku stranicu koja daje utrku..ono navečer, nakon što sve već prođe.. ne trebam stream. Hvala. Uživajte svi…



    26

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Alpine stvarno napreduje s nadogradnjama. U zadnjih 2-3 utrke, manje od 0.5 sekundi zaostaje za Red Bullom po čistom paceu. Valja napomenuti da su cijelu hibridnu eru uvijek bili minimalno 1.4 sekunde zaostatka za vodećima, a u nekim godinama (Lotus 2014., Renault 2016., preko 2.5 sekunde)



    19

    0
  3. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Juče je vjetar ometao Merc, nadam se samo da danas neće sunce da zaslijepi Hamdu, kao u Bakuu 16. 🌞



    2

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni