Izdvojeno

Sainz ispred Leclerca na posljednjem treningu, na Hamiltonovom bolidu se radilo do 15 minuta prije kraja

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Drugi i ujedno posljednji slobodni trening u Austriji poslužio je ekipama da testiraju simulacije dužih stintova i provjere kakve performanse pružaju koje vrste guma. S obzirom na to da je sprint utrka na rasporedu danas u 16 sati i 30 minuta – mnogi su požurili na stazu da iskoriste ovih testnih sat vremena.

Među njima ipak nisu bila dva Mercedesa. Hamiltonov bolid bio je značajno oštećen nakon jučerašnjeg bočnog udara u barijere te je ekipa morala zamijeniti njegovu šasiju. U šest sati koliko je bilo dozvoljeno da rade između kvalifikacija i ovog treninga – morali su odraditi i provjere pogonske jedinice, popraviti podnicu i stražnje i prednje krilo. Russell je imao nešto manje štete, ali je svejedno zbog toga kasnio na stazu desetak minuta.

Više od 20 minuta u garaži su proveli i Alpineovi vozači, ali su iz ekipe pojasnili da je to dio plana za ovaj trening, te da se ne radi o problemu.

Lewis Hamilton na stazu je izišao tek 14 minuta prije kraja treninga, i to na korištenim soft gumama. Njegov posao bio je provjeriti da je sve u bolidu propisno instalirano, stoga nije radio kompetitivna vremena.

Najbolji posao obavila su dva Ferrarija. Carlos Sainz bio je pola desetinke ispred Charlesa Leclerca na soft gumama, i desetinku i pol ispred Verstappena na medium gumama.

Alpine je, unatoč manje od 20 krugova po vozaču, također bio jako brz. Alonso je bio četvrti, a Ocon peti.

Rezultati

PVozačEkipaVrijeme+Krugovi
1C.SAINZFerrari1:08.61039
2C.LECLERCFerrari1:08.6600.05042
3M.VERSTAPPENRed Bull1:08.7780.16831
4F.ALONSOAlpine1:08.8320.22220
5E.OCONAlpine1:08.8480.23823
6S.PEREZRed Bull1:09.1790.56936
7G.RUSSELLMercedes1:09.2400.63031
8V.BOTTASAlfa Romeo1:09.2510.64125
9L.HAMILTONMercedes1:09.3500.74013
10L.NORRISMcLaren1:09.5190.90937
11L.STROLLAston Martin1:09.5250.91542
12P.GASLYAlphaTauri1:09.5790.96936
13S.VETTELAston Martin1:09.6020.99243
14G.ZHOUAlfa Romeo1:09.6651.05535
15A.ALBONWilliams1:09.7401.13033
16M.SCHUMACHERHaas1:09.8111.20130
17D.RICCIARDOMcLaren1:09.8521.24233
18K.MAGNUSSENHaas1:09.9601.35033
19Y.TSUNODAAlphaTauri1:10.0051.39538
20N.LATIFIWilliams1:10.2611.65135

Komentiraj

14 komentara

  1. x2

    Znate kako znaš da ti je F1 u duši? Evo sam na moru, godišnji… ladna piva u ruci.. more, strankinje u badićima (žena ne znam di mi je, valjda nema galeba..haha)…a ja skrolam rezultate i muku mučim što nigdje ne mogu pogledat F1 vikend… Jesam li budala? Možda…ali nije me briga. Molim ekipu neku stranicu koja daje utrku..ono navečer, nakon što sve već prođe.. ne trebam stream. Hvala. Uživajte svi…



    26

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Alpine stvarno napreduje s nadogradnjama. U zadnjih 2-3 utrke, manje od 0.5 sekundi zaostaje za Red Bullom po čistom paceu. Valja napomenuti da su cijelu hibridnu eru uvijek bili minimalno 1.4 sekunde zaostatka za vodećima, a u nekim godinama (Lotus 2014., Renault 2016., preko 2.5 sekunde)



    19

    0
  3. Juče je vjetar ometao Merc, nadam se samo da danas neće sunce da zaslijepi Hamdu, kao u Bakuu 16. 🌞



    2

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni