Izdvojeno

Sporna tehnička direktiva: FIA prekjučer dozvolila ekipama promjene na podnici – Mercedes se jučer pojavio spreman s preinakama

Piše: Ante Vetma

Prije 9 mjeseci, 36 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nova tehnička direktiva FIA-e ne odnosi se samo na mjerenje i ograničavanje intenziteta dupinjanja nego i omogućava ekipama veću slobodu oko dizajna bolida, naravno, u svrhu smanjivanja tih neudobnih oscilacija.

Direktor FIA-inog odsjeka za jednosjede Nikolas Tombazis je u četvrtak obavijestio ekipe da će im biti dozvoljeno ugraditi dodatan držač za podnicu, ali i promijeniti debljinu na gornjoj površini, što se kosi s pravilima oko zakrivljenosti i obujmu. Dan kasnije George Russell je izišao iz garaže Mercedesa s tim preinakama spremnima na bolidu.

AMuS piše kako konkrenti nisu impresionirani ovime:

“Ferrari, Red Bull i McLaren su uznemireni što FIA usred sezone mijenja pravilnik i dozvoljava nove elemente na podnici. Međutim, to nije sve. Oni otvoreno propituju kako je moguće da Mercedes već nakon jednog dana ima spremne te promjene.”

Iako je prva vijest o tehničkoj direktivi bila najčešće formulirana tako da se pozornost usmjeri na mjerenje intenziteta dupinjanja, čini se da glavni problem nije u tome nego u (novoj) promjeni pravilnika usred sezone. Ipak, iznad svega stoji još veći problem – tehničke direktive i dalje ostaju tajne, pa mediji i navijači mogu samo nagađati po kojim pravilima se igra u sportu kojeg prate.

Sve ovo daje dodatan kontekst izjavi Charlesa Leclerca koji kaže da se ovom tehničkom direktivom poništio rad ekipa koje su radile na tom problemu:

“To je bio naš glavni prioritet, od trenutka kad smo pokrenuli ove bolide. Radili smo puno kako bi riješili to i mislim da je naš napredak bio ogroman.”

“I sad, nakon svega što smo napravili, možemo to baciti u koš za smeće budući da se jedna momčad muči s tim više od ostalih. To je moje gledište.”

Povezan članak
Leclerc: Sve što smo napravili da ublažimo poskakivanje je sad uzalud

Komentiraj

36 komentara

  1. Mclaren
    Piro Prikaži

    Kaj stvarno? Ma neeeeeee…



    15

    3
  2. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Koliko Fia dobiva para od Mercedesa



    30

    3
  3. Sad su se kockice posložile u vezi komentara vozača



    16

    2
  4. x1

    Kad ti kažem majke mi znaš da te lažem, ako ti kažem oca mi ne lažem te majke mi. Tak meni zvuči ta priča oko dupiniranja i novim TD.



    43

    3
  5. Kakva munjevita reakcija Mercedesa na celu sa Austrijancem.. Stvarno su najspremnija ekipa zadnjih godina…
    Po reakciji su potukli Bottasa sa VN Madjarske…



    31

    2
  6. hahahahahahahahaha …



    8

    1
  7. Ima ona jedna stara izreka primjeniva i ovdje – Ne j..u momci nego novci
    :-)



    16

    1
  8. Nando
    Lux Prikaži

    Ne mogu vjerovat…
    Da citiram: “This is getting manipulated man!”



    36

    2
  9. Let’s keep on pushing, makar za zelenim stolom….



    12

    2
  10. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Polako G-do
    Sačekajte objašnjenje nekog iz pravobranilaštva 😆



    9

    1
  11. U manje od 24 sata Mercedes ima spremnu podnicu podešenu novoj FIA direktivi.
    Kao da su znali šta se sprema … maaaa nemoguće

    Pa više ni ne pokušavaju sakriti da imaju FIA u đepu.



    32

    2
  12. #kakoto?

    Ove iz Mercedesa vise nije ni sramota lako muljaju. Vise se ni ne trude sakriti. Igrokaz dostojan Shakespeara u reziji Vuka, Sira i Zorza. 🤦‍♂️

    Nitko ne zna kakva je tocno direktiva, niti kada ce se tocno primijeniti i ali zato Merc ima sve spremno. 👏

    Ferrari, Red Bull i McLaren su uznemireni što FIA usred sezone mijenja pravilnik i dozvoljava nove elemente na podnici. Međutim, to nije sve. Oni otvoreno propituju kako je moguće da Mercedes već nakon jednog dana ima spremne te promjene

    A ovi su uzrujani…jbt ja sam uzrujan kojem niti u dzep niti iz dzepa. Na vas ovo direktno direktno utjece sto se tice i financija i prvenstva i svega drugog.
    Ajde izvadite muda iz ormara i bojkotirajte utrku sad pa nek si ovi malo razmisle, jesu li vrijednije pare od Mercedesa ili sve ostale pare?



    28

    2
  13. Znam da su u igri velike pare, sponzori, ugovori, concordi i kojekakve p.m… ali da se sad Ferrari, Red Bull i njihovi sateliti, te McL pokupe sa utrke jer čini mi se da jedino skupa mogu stat na kraj ovom pišanju po svima od strane FIA-e i Mercedesa. Ajde, pišem sve sa rezervom da možda i dalje ne šljaka to sve..ali.. nemojte nas jeb..
    Što je netko gore napisao: ja kao navijač iz fotelje sam uznemiren… Oni bi trebali prevrnuti FIA-u naopako…



    30

    2
  14. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Hahahaha, pa kalup za karbon se ne stigne napraviti u jednom danu… Imali su oni tu podnicu spremnu vec neko vrijeme

    Odluka FIA-e i dalje smijesna, ako te briga za zdravlje vozaca naredi timovima s tolikim poskakivanjem da podignu ride height i dovidenja… Ovo je odluka donesena ispod stola s Mercedesom. Koja prcija od sporta… Od sad svaki izgubljeni bod Mercedesa slavim



    29

    4
  15. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    I opet Torger mota FIA-u oko malog prsta., a bolid će im uskoro zaostati u razvoju za Aston Martinom. Ha, ha, ha. Mercedese, gotovo je.



    9

    1
  16. Nico Rosberg
    Kaprije Prikaži

    Mrzitelji Hamze prestanite! Mercedes is life :*



    1

    23
  17. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    mercedes f1 = mito i korupcija



    23

    1
  18. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Ok. Ne razumijem samo zašto je bolid Mercedesa još gori nego na prošlim trkama?

    Namjestili podnicu sebi da bi bilo gori?



    3

    15
  19. 7.5 godina imali su extremno dominantan bolid. Slučajnost? :?



    18

    5
  20. Nije prvi put.
    2006. htjeli su Shumacheru pokloniti 8. naslov ukidanjem mass dampera na R26 zbog kojeg je došlo do gubitka performansi kod Renaulta.
    Ipak, na moje veselje Alonso je osvojio 2. naslov.

    Tim sportom vladaju ljudi bez emocija i empatije. Njima pravila služe da bi ih kršili jer tako sami sebi rastu u tim bolesnim očima.
    To je sport konstruktora, vozača i u glavu boslenih manipulatora kojima je cilj gomilati pare, pumpati si ego…



    1

    9
  21. Čitam sad komentare, pa di su nestali sve glasnogovornici Mercedesa na ovom portalu? 😂😂😂
    Usput, ovo je stvarno presmiješno..



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni