Izdvojeno

Ferrari vjeruje u nadogradnje za Barcelonu

Piše: Luka Softić

Prije 7 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ususret grand prix vikendu u Barceloni Ferrari se nalazi na vodećoj poziciji u vozačkom i konstruktorskom poretku, ali se može reći da veseli Talijani imaju razloga za zabrinutost sudeći po Red Bullovoj formi u zadnje dvije utrke. Ferrari je nakon VN Australije izgledao nedodirljivo te je Binottova odluka da pričeka s nadogradnjama uoči Imole bila opravdana: bodovna prednost koju je Ferrari imao nakon Australije primorao je Red Bull da prvi povuče okidač s nadogradnjama.

Međutim, škvadra iz Milton Keynesa je nadmašila samu sebe te je omogućila Verstappenu da se vrati u formu s dvije pobjede u Imoli i Miamiju, utrkama u kojima Ferrari nije bio dorastao Nizozemčevoj brzini. Značajna prednost u poretku se pretvorila u zanemarivu budući za početnu fazu sezone: Verstappen se Leclercu približio na 19 bodova, a Red Bull Ferrariju na 6.

Šef momčadi iz Maranella, Mattia Binotto, priznaje da je voda došla do grla, te je najavio nadogradnje koje bi Ferrariju trebale pomoći da opet bude najbrži bolid na stazi:

“Recimo samo da će u sljedećih nekoliko utrka biti red na nas da uvedemo nadogradnje. Mislim da nikoga neće iznenaditi to što imamo vrlo važan paket spreman za Barcelonu.”

“Kao i inače, nadamo se da će paket nadogradnji proraditi kako očekujemo, što bi nam trebalo pomoći u smanjivanju zaostatka za Red Bullom u brzini.”

Bez obzira na Verstappenove dvije pobjede za redom, Binotto je optimističan:

“Uvijek sam govorio da treba pričekati prvih pet utrka kako bismo procijenili kompetitivnost između bolida. Sad kad je pet utrka iza nas, vodimo u oba prvenstva što je izvrsno i mislim da ne bismo trebali biti razočarani.”

Komentirao je i dinamiku Red Bullovog razvoja:

“Točno je da je Red Bull razvijao bolid ove sezone, donosili su nadogradnje i poboljšali ga u odnosu na početak sezone. Ako pogledamo posljednje dvije utrke, mislim da su nekoliko desetinki po krugu brži od nas.”

“Nedvojbeno je da i mi moramo razvijati bolid kako bismo držali korak s njima. Nadam se samo da će oni u jednom trenutku zbog budget capa završiti s razvojem bolida, u suprotnom mislim da ne bih mogao shvatiti kako mogu toliko nadograđivati.”

Mattia Binotto

Komentiraj

16 komentara

  1. Ferrari vjeruje u nadogradnje za Barcelonu

    Pa sa obzirom da su imali dva mjeseca u miru da proanaliziraju sve bilo bi glupo da ne vjeruju u paket koji donose.

    Ako profulaju onda nazad na drowning board i ispočetka sve.
    što bi značilo barem još 4-5 utrka da pokušaju ponovo ali do tada Red Bull bi mislim bio neuhvatljiv.

    Valjda će pogodit u sridu kao Red Bull a ne pucanj u prazno kao u slučaju Mercedesa.



    18

    1
  2. Formula 1
    tomz Prikaži

    Iako smo još u relativno ranoj fazi sezone, imam dojam da se ista prelama s ovim Ferrarijevim nadogradnjama…



    5

    1
    • Definitivno.
      I CL je rekao u intervjuu da ovaj paket koji donose a navodno i uključuje kompletno novu podnicu je krucijalan za ekipu.
      Jer ako ne bude funkcionirao kako su zamislili ne samo da su potrošeni resursi koji ne možeš vratiti više nego i vrijeme koje će biti potrebno da se pripremi novi paket.

      Tako da će ovo biti make or brake trenutak za Ferrari.



      12

      1
  3. Williams
    Montoya Prikaži

    Ako nadogradnje ne poluče željeni napredak, onda fokus prebacuju na sljedeću sezonu u kojoj će se pripremat za 2024.



    10

    0
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Vidjecemo “radi” li novi simulator… onaj prethodni ih je kostao osvajanja prvenstva!



    5

    2
    • Mislis Vettel ih je kostao prvenstva sa svojim glupostima i u prvom dijelu sezone kad je prosipao bodove, uz povecanja prosipanja bodova kasnije (svako prosipanje bodova te duplo kosta jer i Hamilton dodatno profitira, znaci double efekt). Malo matematike i lijepo si racunas koliko bio Vettel bio u plusu, a Hamiltonu oduzmes bodove koje ne bi zaradio i dobijes rezultat.



      4

      21
      • Williams
        Montoya Prikaži

        Znači ako VET vodi utrku, a HAM je drugi i VET se spuca u zid, koliko bodova je prosuo u odnosu na HAM-a ?



        3

        0
        • Pa da svaki imaju po 100 bodova i vettel vodi i ham bude drugi nakon takve utrke bi bilo 125 – 118 u korist Vettela odnosno +7. Ako Vettel odustane sa prvog mjesta a Ham naslijedi isto nakon te utrke je odnos 125 – 100 u korist Hamiltona. Znači gubiš 32 boda u odnosu na glavnog rivala odnosno gubiš 25 bodova koje si mogao osvojiti a rival uzima 25 umjesto 18. Naravno da u jednoj utrci ne možeš osvojiti 32 boda, no umjesto +7 si u minusu 25 tako da se gleda u odnos na glavnog rivala koliki je gubitak.



          9

          1
        • Williams
          Montoya Prikaži

          Još se moze dodat i 2 boda za fastest lap


          0

          1
        • @Alonso1983 tako, i kad bi uzeo racunati, oduzeti bodove Hamiltonu koje ne bi osvojio, dodati Vettelu koje je prosuo dobije se zanimljiva racunica, ali nije Vettel kriv, ma kakvi



          1

          1
      • hahhahaaha…mislis na fantastican Ferarriev pit wall te sezone,koji je sam sebi 3 pobjede izbio,ili Ferarrievoj politici slobodni vozaci pa nek rade sta hoce. Mercedes te sezone uzeo titulu samo zato sto su igrali momcadski,a Ferarri bio glup i nesposoban da uzme naslov. Vet je imo gresaka,ali momcad Fer puno vise glupih gresaka u vodstvu i pitwallu



        10

        1
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        Svi su imali propusta u timu, a ponajmanje Vettel



        5

        2
      • Pa najmanje je Vettel bio kriv ako se sječaš da do Singapura Vettel je imao finu prednost a dolazili su na stazu na kojj su bili dominantni ali na njegovu žalost ekipa je donjela veliki upgrade paket koji se pokazao kao veliki promašaj i zadrđali su ga sve do VN u Americi na kojoj su se vratili na staru specifikaciju bolida i Ferrari je odneo pobjedu na toj utrci ako me pamćenje služi Kimi je pobjedio a Vettel je bio kažnjen za nešto.

        Do tada su prosuli gomilu bodova sa profulanim ugrade paketom za što Vettel nije kriv što je ekipa usrala motku totalno.
        I nikako mi nije bilo jasno zašto se odmah nakon Singapura nisu vratili na staro kada su vidjeli da su zapravo nazadovali a oni ga ostavili za još 2 sljedeće utrke ako me pamćenje služi.

        Zato me je strah jer Ferrari se nije u novijoj povijesti pokazao kao pouzdan po pitanju razvoja upravo suprotno bili su katastrofa izuzev prošle sezone kada su odradili dobar posao pogotovo u zadnjem dijelu sezone kada su se odljepili od McL-a. A gotovo sve prije toga je bilo za bogu plakat.



        5

        1
      • Carlos Sainz 55
        2CV6 Prikaži

        ovo je komentar posmatraca koji od jednog stabla ne vidi šumu



        1

        2
    • Bili su zadovoljni s korelalcijom simulatora i stvarnosti na testiranju i na prvoj utrci. Valjda se nije pokvarilo jer to je gadan problem – vidi Mercedes.



      3

      0
  5. Aaaaaa do kad više šta oni misle čekat još 10 godina da budu ferrari kao šta je uvijek bio.ne mogu više dočekat da budu barem malo iznad svih.na kraju je RB u 2 utrke riješio sve i bok.ne tamo trebaju promjene od vrha jer ako u 2god.nisu se borili za vrh nego čekali ovu.eeee onda problem leži drugdje.ja neznam gdje ali negdje u vodstvu ekipe



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni