Dok je Helmut Marko najavio da će značajne nadogradnje za RB18 biti spremne za Imolu, Ferrari na čelu s Mattiom Binottom će u domaćoj utrci u Imoli klasificirati isti bolid s kojim je Leclerc pobijedio u Australiji.
U nadolazećem trkaćem vikendu, na Velikoj nagradi Emilia-Romagne, imat ćemo prvu ovogodišnju sprint utrku, koja će se održati u subotu 23.4. dok će tradicionalne kvalifikacije biti pomaknute na dan ranije, u petak. To znači da ćemo umjesto klasična tri treninga imati dva: jedan u petak i jedan subotu, što ekipama ostavlja manje vremena za isprobavanje novina, budući da moraju praktički u prvom treningu u petak prilagoditi postavke bolida i ući u parc ferme. Toga je svjestan Binotto:
“Mislim da će to biti težak vikend po pitanju donošenja nadogradnji i nastojanja kvalitetno procijeniti njihov učinak na treningu u petak, dok bi pritom trebalo ostati fokusiran na kvalifikacije istog popodneva.”
“Što se nas tiče, nećemo donijeti ništa posebno u Imolu, jer mislimo da to nije pravo mjesto za nadogradnje. Ali svejedno ćemo raditi na tome da ublažimo probleme koje još uvijek imamo. Poskakivanje i dalje utječe na našu izvedbu tijekom vikenda.”
“Ponovo ćemo dakle raditi na tom problemu. A što se tiče nadogradnji, onih značajnih, to ćemo ostaviti za kasnije u sezoni.”
Binotto je i dalje ponizan u javnom nastupu:
“Iznenađen sam [ovogodišnjim uspjehom]. Radili smo marljivo i naporno, prioritizirali smo razvoj za 2022. Znao sam da je momčad sjajna i uspjeli smo se poboljšati u odnosu na prošle dvije sezone.”
“Nadao sam se kompetitivnom bolidu na početku sezone, ali nisam očekivao ovako dobar početak. Mislim da ne bi bilo fer i ispravno misliti na taj način.”
“I dalje vjerujem da razlika između nas i ostalih može biti jako mala. Mislim da su prethodne utrke to pokazale i da nas čekaju izvrsne borbe u nadolazećim utrkama.”
Mattia Binotto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Djeluje mi sve više i više da su napokon napravili dobar tim i posao u garaži. Istupi u eter djeluju kao pravo osvježenje nakon zagađenih izjava iz mercedesa.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako pametna izjava. Polako, ne zuriti, kada se vec ima bolid koji je dobar na svim stazama i kojem je relativno lagano postaviti setup. S druge strane “štedi” se novac za drugi dio sezone i veće nadogradnje kada drugi budu potrošili veći dio budžeta na prvi dio sezone.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.
Za Imolu bi bilo idealno kao nadogradnju staviti dva “amortizera” na vozačko sjedalo da ublaže poskakivanje.
LP
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne samo da im je bolid top, nego je osjećaj kao da je cijeli tim na nekoj višoj razini od prijašnjih, pri tome mislim na boxeve, strategiju… pa čak i ove izjave koje daju. Zasad sve funkcionira perfektno. Nadam se da će zadržati momentum! Predugo se čekalo ❤️
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se sjetim pljuvanja po Binottu prošlih sezona i kada pročitam današnje “hvalospjeve” o “Harry Potteru”, stvarno su čudna sorta pojedini navijači crvenih…
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Mecku nije bas dokazano da su znali prije svih pravila,a Ferari znamo da je uhvacen u muljanju.Onaj tajni dogovor Fie i njih,tko zna sto se zapravo zbivalo,i koje su muljaze ukljucene za nastavak.
Ne mora nista znaciti ali onaj dogovor sad baca novo svijetlo na sve.
1
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rosberg je javno rekao da su bili u prednosti više od 900 dana… A i inače od kad su ušli u F1 nisu imali neka izdanja a onda odjednom 10 god im nitko ništa ne može-daj ajde🤦♂️
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To što su bili u prednosti xy dana ne znači ništa, bio je i Haas u prednosti u odnosu na ostale jer prošle godine nisu uopće razvijali bolid nego koristili onaj iz 2020. Može svaka momčad žrtvovati sezonu dvije tri ili koliko god želi da bi razvila bolid za neku promjenu pravila.
Velika je razlika između toga i toga da su znali pravila unaprijed.
Ali vezano za originalni post ne vidim baš korelaciju između tajnog dogovora (iako je taj dogovor i to što je tajan jako glupo) i trenutne forme Ferrarija. Tako velika momčad mora kad tad pogoditi sa bolidom i očito su složili brz bolid, ali još bitnije čini se da ima jako širok set-up window što im daje da se igraju sa downforceom ovisno o stazi.
Sve u svemu bravo Ferrari.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
stvarno….. pa da pogotovo sto je mercedes bio obljepljen senzorima kao ferarri. pogotovo nije istina da je mercedes uhvacen u skrivenom testiranju guma dok se ham hvalio da lezi na nekoj plazi u bolidu . a razumijem te ,znamo kako boli
5
0