Izdvojeno

Binotto: Imola nije pravo mjesto za nadogradnje

Piše: Luka Softić

Prije 12 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dok je Helmut Marko najavio da će značajne nadogradnje za RB18 biti spremne za Imolu, Ferrari na čelu s Mattiom Binottom će u domaćoj utrci u Imoli klasificirati isti bolid s kojim je Leclerc pobijedio u Australiji.

U nadolazećem trkaćem vikendu, na Velikoj nagradi Emilia-Romagne, imat ćemo prvu ovogodišnju sprint utrku, koja će se održati u subotu 23.4. dok će tradicionalne kvalifikacije biti pomaknute na dan ranije, u petak. To znači da ćemo umjesto klasična tri treninga imati dva: jedan u petak i jedan subotu, što ekipama ostavlja manje vremena za isprobavanje novina, budući da moraju praktički u prvom treningu u petak prilagoditi postavke bolida i ući u parc ferme. Toga je svjestan Binotto:

“Mislim da će to biti težak vikend po pitanju donošenja nadogradnji i nastojanja kvalitetno procijeniti njihov učinak na treningu u petak, dok bi pritom trebalo ostati fokusiran na kvalifikacije istog popodneva.”

“Što se nas tiče, nećemo donijeti ništa posebno u Imolu, jer mislimo da to nije pravo mjesto za nadogradnje. Ali svejedno ćemo raditi na tome da ublažimo probleme koje još uvijek imamo. Poskakivanje i dalje utječe na našu izvedbu tijekom vikenda.”

“Ponovo ćemo dakle raditi na tom problemu. A što se tiče nadogradnji, onih značajnih, to ćemo ostaviti za kasnije u sezoni.”

Binotto je i dalje ponizan u javnom nastupu:

“Iznenađen sam [ovogodišnjim uspjehom]. Radili smo marljivo i naporno, prioritizirali smo razvoj za 2022. Znao sam da je momčad sjajna i uspjeli smo se poboljšati u odnosu na prošle dvije sezone.”

“Nadao sam se kompetitivnom bolidu na početku sezone, ali nisam očekivao ovako dobar početak. Mislim da ne bi bilo fer i ispravno misliti na taj način.”

“I dalje vjerujem da razlika između nas i ostalih može biti jako mala. Mislim da su prethodne utrke to pokazale i da nas čekaju izvrsne borbe u nadolazećim utrkama.”

Mattia Binotto
Mišljenje autoraBinotto nastavlja sezonu u trezvenom tonu. Ferrari je tempom u Australiji pomeo konkurenciju, ima ugodno vodstvo na vrhu i ne mora žuriti s nadogradnjama, barem dok Red Bull ne pokaže zube. Red Bull se s druge strane s mehaničkim kvarovima i odustajanjima stavio u tešku poziciju. Horner i Marko znaju da nemaju vremena za kalkulacije i da ekipa iz Milton Keynesa mora pojačati tempo ako misli hvatati priključak za Ferrarijem, stoga će morati riskirati s nadogradnjama ovog vikenda.

Komentiraj

9 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Djeluje mi sve više i više da su napokon napravili dobar tim i posao u garaži. Istupi u eter djeluju kao pravo osvježenje nakon zagađenih izjava iz mercedesa.



    20

    0
  2. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Jako pametna izjava. Polako, ne zuriti, kada se vec ima bolid koji je dobar na svim stazama i kojem je relativno lagano postaviti setup. S druge strane “štedi” se novac za drugi dio sezone i veće nadogradnje kada drugi budu potrošili veći dio budžeta na prvi dio sezone.



    16

    0
  3. Slažem se.
    Za Imolu bi bilo idealno kao nadogradnju staviti dva “amortizera” na vozačko sjedalo da ublaže poskakivanje.

    LP



    15

    0
  4. Ne samo da im je bolid top, nego je osjećaj kao da je cijeli tim na nekoj višoj razini od prijašnjih, pri tome mislim na boxeve, strategiju… pa čak i ove izjave koje daju. Zasad sve funkcionira perfektno. Nadam se da će zadržati momentum! Predugo se čekalo ❤️



    8

    0
  5. Kad se sjetim pljuvanja po Binottu prošlih sezona i kada pročitam današnje “hvalospjeve” o “Harry Potteru”, stvarno su čudna sorta pojedini navijači crvenih…



    6

    2
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Za Mecku nije bas dokazano da su znali prije svih pravila,a Ferari znamo da je uhvacen u muljanju.Onaj tajni dogovor Fie i njih,tko zna sto se zapravo zbivalo,i koje su muljaze ukljucene za nastavak.
    Ne mora nista znaciti ali onaj dogovor sad baca novo svijetlo na sve.



    1

    20
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Rosberg je javno rekao da su bili u prednosti više od 900 dana… A i inače od kad su ušli u F1 nisu imali neka izdanja a onda odjednom 10 god im nitko ništa ne može-daj ajde🤦‍♂️



      17

      1
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        To što su bili u prednosti xy dana ne znači ništa, bio je i Haas u prednosti u odnosu na ostale jer prošle godine nisu uopće razvijali bolid nego koristili onaj iz 2020. Može svaka momčad žrtvovati sezonu dvije tri ili koliko god želi da bi razvila bolid za neku promjenu pravila.
        Velika je razlika između toga i toga da su znali pravila unaprijed.
        Ali vezano za originalni post ne vidim baš korelaciju između tajnog dogovora (iako je taj dogovor i to što je tajan jako glupo) i trenutne forme Ferrarija. Tako velika momčad mora kad tad pogoditi sa bolidom i očito su složili brz bolid, ali još bitnije čini se da ima jako širok set-up window što im daje da se igraju sa downforceom ovisno o stazi.
        Sve u svemu bravo Ferrari.


        0

        1
    • Alfa Romeo
      Tito Prikaži

      stvarno….. pa da pogotovo sto je mercedes bio obljepljen senzorima kao ferarri. pogotovo nije istina da je mercedes uhvacen u skrivenom testiranju guma dok se ham hvalio da lezi na nekoj plazi u bolidu . a razumijem te ,znamo kako boli



      5

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni