Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Ocjene vozača za četvrti GP vikend

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ocjene vozača za četvrti GP vikend

Ante Vetma

Max Verstappen 10/10 🌟

Ako je Leclerc prije dva tjedna oduševio predstavom u Australiji – Verstappen nije mogao odabrati bolji trenutak da uzvrati nego ovdje u Imoli. Ne samo da se radi o domaćem Ferrarijevom terenu, nego i o formatu koji mu je donio više bodova. Pole position u petak mu nije previše značio kad je odmah na startu imao problema sa sinkronizacijom omjera prijenosa pa je izgubio prvu poziciju. Svejedno, nije se zadovoljio drugim mjestom nego je cijeli sprint kružio iza Leclerca i napao u pretposljednjem krugu. Bez puno problema prošao je na kočenju za prvi zavoj. Čisto i precizno. U glavnoj utrci je imao kudikamo bolji start pa je kontrolirao utrku s vrha. Zasluženi pole, 8 bodova u sprintu i 26 bodova u glavnoj utrci. Za razliku od prošlih utrka, ovdje su uvjeti bili znatno teži i u tom aspektu i on i Red Bull su pokazali da znaju što rade. Na kraju je ispravno pozvao ekipu da i njemu daju novi set soft guma, tako da dečki iza njega nemaju nikakvu municiju u eventualnom slučaju komplikacija sa sigurnosnim automobilom.

Lando Norris 9/10

Norrisa smo relativno rijetko viđali u kadru ovog vikenda, ali u situaciji gdje se konkurenti sami sapliću – to je upravo ono što je bilo potrebno. U kvalifikacijama se zabio u barijere i tako si osigurao treću startnu poziciju, što je možda zaslužilo i spuštanje za koju ocjenu, ali ipak kad se podvuče crta – kad je bilo bitno, u sprintu i u glavnoj utrci, nije imao spornih situacija i zasluženo je došao do novog pobjedničkog postolja u bolidu koji tamo nema što tražiti s obzirom na to da je i dalje miljama daleko od Ferrarija i Red Bulla.

George Russell 9/10

Russell iz vikenda u vikend pokazuje kako se sve bolje snalazi s novim Mercedesovim W13. Ni u jednom trenutku nije bio pod prijetnjom timskog kolege, ni u kvalifikacijama, sprintu, a pogotovo u glavnoj utrci. Kao što je slučaj bio kod Norrisa – i Russell je profitirao od incidenata drugih vozača, ali njegova je zasluga što je u svom yo-yo bolidu uspio zadržati hladnu glavu i iskoristiti sve što mu se pružilo. Bottasovu poziciju je dobio dužim zaustavljanjem kod Alfe Romeo, ali je isto tako mudro odradio defenzivni dio posla u finišu utrke. Magnussenu se vozio na par centimetara kroz nekoliko krugova i po ovakvim uvjetima bilo je lako a) odustati, b) napraviti incident, c) kružiti do kraja utrke bez pravog pokušaja pretjecanja. Russell je odabrao (d) opciju i obavio lijepo pretjecanje na mjestu gdje ih ne vidimo previše. Ako vidimo da je timski kolega bio bliži Latifiju nego Russellu, onda se može zaključiti da je George izvukao sve što se izvući dalo, unatoč šeprtljavosti ekipe koja mu za vrijeme pit-stopa nije uspjela naštimati prednje krilo za suhe uvjete na stazi pa je 40 posljednjih krugova imao borbu s podupravljanjem.

Sergio Perez 8/10

Valtteri Bottas 8/10

Kad je Bottas prije utrke komentirao da očekuje top 5 rezultat – bilo je impresivno i ohrabrujuće vidjeti kako je Finac optimističan. Međutim, na kraju se ispostavilo da je bio vrlo realističan. Velika je šteta što je imao 11 sekundi zaustavljanja u boksu, a pitanje je gdje bi bio u finišu da se to isto obavilo za standardne tri ili četiri sekunde. Stoga, rezultat je mogao biti još i bolji. Ne treba zaboraviti da je propustio drugi slobodni trening zbog mijenjanja šasije pa je utoliko peto mjesto još impresivnije. Ipak, ostaje žal za tim neuspješnim napadom na Russella jer je dojam kako je mogao i morao proći. Bottas je trenutno osmi u vozačkom poretku, 4 boda ispred Ocona i 4 boda iza Hamiltona.

Yuki Tsunoda 8/10

Sebastian Vettel 8/10

Kako smo ga opravdano razapeli zbog fijaska u Australiji, tako ga treba pohvaliti zbog odličnog vikenda u Imoli. I dalje je dojam da Aston Martin nema što raditi u bodovima jer se radi o jednom od najgorih bolida na gridu, ali su on i timski kolega uspjeli ušićariti 5 bodova i tako spriječili da momčad iz Silverstonea ostane jedina bez bodova u poretku konstruktora. Nije neobično da Vettel profitira od promjenjivih uvjeta i kaotičnih vikenda (podsjetnik na P2 u Azerbajdžanu prošle godine ili Njemačkoj 2019.), tako da je možda primjereno očekivati da će u narednoj utrci situacija opet biti sličnija onoj iz prve tri utrke, kad je riječ o performansama njegovog bolida.

Kevin Magnussen 7/10

Alexander Albon 6/10

Fernando Alonso 6/10

Charles Leclerc 5/10

Kad smo vidjeli Ferrarijev tempo na kišnim slobodnim treninzima – činilo se da će se ponoviti Australija i da ga nakon prvih par krugova utrke više nitko neće vidjeti dok se vozika usamljeno u daljini. Međutim, nasreću, pokazalo da se u suhim (ili sušim) uvjetima Red Bull ipak ima prednost u usporedbi s Ferrarijem. Svejedno, unatoč neospornoj brzini koju ima – priča ne završava s time. U kvalifikacijama je propustio bolju poziciju jer je zagrijavao gume za idući krug, što ga je skupo koštalo jer nije bilo neočekivano da vidimo još neki prekid koji bi omeo taj plan. Nakon toga – u sprintu je preuzeo vodstvo od Verstappena, a ako je Red Bull i imao bolji bolid – razlika vjerojatno nije bila tolika da ga Max samo zaobiđe u pretposljednjem krugu u direktnoj borbi za pobjedu. Nadalje, u glavnoj utrci je imao slabiji start, a onda izgubio poziciju i od Norrisa na kočenju za prvi zavoj. Nakon prelaska na gume za suho – dobio je Perezovu poziciju, ali opet – samo da bi ga Perez zaobišao bez problema. Da je Perez pobjegao na značajnu razliku u bilo kojem trenutku utrke moglo bi se reći da je razlika u bolidima bila prevelika, ali to nije bio slučaj pa ostaje dojam da se nešto od toga možda i moglo obraniti. Izvrtanje na stazi nije ništa neobično s obzirom da je to ovog vikenda odradio tri puta, ali tijekom utrke je takav kiks puno skuplji nego na treningu. Vikend ispred domaće publike morao je učvrstiti njegovo vodstvo, a rezultiralo je Verstappenovim približavanjem skoro na samo jednu pobjedu razlike, unatoč velikim problemima koje Red Bull ima na startu sezone.

Lance Stroll 4/10

Carlos Sainz 4/10

Pierre Gasly 4/10

Ne viđamo često da Pierre Gasly izgubi unutarmomčadski duel, a ovog vikenda dogodilo se upravo to. Gasly može biti bijesan na Zhoua s kojim se sudario na početku sprinta i što ga je koštalo startnih pozicija, ali to ne umanjuje da je na domaćoj utrci adut AlphaTaurija bio zapravo Yuki Tsunoda. Japanac je na stazi pretekao Kevina Magnussena i Sebastiana Vettela, pa je tako u cilj ušao sedmi, iako je krenuo s 12. pozicije. S pozitivne strane – skoro cijelu utrku je iza sebe uspijevao zadržati Lewisa Hamiltona. S negativne strane – to je bila borba za 13. mjesto. Nakon što je Ocon dobio 5 sekundi kazne – Gasly se pomaknuo jednu poziciju prema gore, ali svejedno – vrlo blijedo od vozača koji je prošle sezone bio jedan od najuvjerljivijih.

Esteban Ocon 4/10

Guanyu Zhou 3/10

Nicholas Latifi 3/10

O Latifiju se ne može puno toga reći ovog vikenda, ali ipak zaslužuje koju rečenicu, ako ništa, zbog činjenice da je završio utrku bez da razbije bolid. Kanađanin se očigledno muči s Williamsom koji ne izgleda tako katastrofalno u rukama njegovog timskog kolege, a svaki manji incident ili izvrtanje na stazi poprati radio porukom prema ekipi u kojoj objasni da zaista ne zna što se dogodilo. Bolid je nepredvidiv, a Latifi ga ne zna pripitomiti ni ukrotiti. Nažalost po njega, sve su glasnije špekulacije da bi ga Alpineov Oscar Piastri mogao zamijeniti iduće sezone. Solidna forma iz posljednje trećine prošle sezone nije se prenijela u ovu novu eru i stvari trenutno ne izgledaju dobro. Međutim, vremena ima i kako svi znamo da si u Formuli 1 dobar koliko ti je dobra zadnja utrka – Latifi još stigne sve preokrenuti. Prvi korak je učinjen – završiti utrku s čitavim bolidom.

Daniel Ricciardo 3/10

Lewis Hamilton 2/10

Mick Schumacher 2/10

Zadnji donatori:
jenson
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10077 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4055 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

20 komentara

  1. Koje preuvelicavanje kiksa CL. Izvrtili su se i mnogi drugi na treninzima, ima cijela kompilacija na instagramu. Tako da naglasavanje da se vec tri puta izvrtio… osjecam neke rane duboke. Nema se sta tu braniti, RB je bio u svom svijetu kad gledamo race pace i brzinu na pravcu. Nista se nije moglo uciniti osim osvojiti P3 sto je kiksao. Ostalo izreceno mi vuce na frustracije autora.



    11

    21
    • Ferrari nelinjo Prikaži

      Vetma i njegova “posebna” filozofija i pogled na vozače i Formulu1! :)



      5

      6
    • Zato jer to radi često i zato što bi se trebao boriti za prvaka,pa kad se to sve zbroji kiks je sigurno



      10

      0
      • Ferrari nelinjo Prikaži

        Kiks jeste, ali nije za vješala! 😀 ja sam navijač Ferrarija, pa mi je bilo drago vidjeti koliko zeli to drugo mjesto, kad već nije mogao na prvo! Kiksali su i najveći šampioni zbog istog nagona… a samo tako se postaje šampion!

        Šta je Max radio godinama u odlicnim bolidima, dok nije postao ovo sto je postao. A Leclerc je već zreo vozač, što je pokazao do sada… I siguran sam da mu se ovo više neće ponavljati.



        1

        6
    • Mclaren AlkY Donator Prikaži

      Da je race pace bio tako brutalan kako se govori , nebi Charles bio stalno na guzici Checu.. A bio mu je , velikom vecinom vremena.



      12

      3
      • Ferrari blejky Donator Prikaži

        Kako god gledali razlika između Ferraria i Red Bulla ovisno o stazi je 0.150-0.200 po krugu.
        Iako bi rekao da po viđenom u Australiji da Ferrari ima daleko veću prednost na sporijim nego Red Bull na brzim stazama.
        Da nije bilo crvene zastave Max bi do trenutka kad je odustao kasnio debelo preko 25 sek.
        Dok u Imoli je CL ipak konstantno bio na repu Perezu.

        Mislim da Ferrari na tehničkim zahtjevnim stazama ima veću prednost nego što Red Bull ima na otvorenijim stazama.



        9

        1
    • Čini se da bi neki forumaši i u neutralnim riječima poput “Dobar dan” vidjeli ili tražili nešto maliciozno ili patvoreno.

      Projekcija radi čuda …… a čini se da Vetmi neće biti oprošteno, od svih “Realista” ovog svijeta, što se kritički odnio prema Hamiltonovom učinku u prošloj sezoni.

      Vetma je tek napravio obično poentiranje da je CL napravio grešku koja je rezultirala time da je izgubio osigurano treće mjesto.

      Ako već treba nešto staviti pod povećalo to su teze poput one o presudnom značaju Angele Cullen koje nisu ništa drugo do razrađivanje greške “naknadne pameti” (Hindsight bias).



      4

      0
  2. Mislim da je Mickova ocjena ipak malo preniska jer u kvalifikacjiama nije puno zaostajao za Magnussenom, u sprintu je unatoč krivoj strategiji Haasa napredovao i u utrci se izvrtio ne svojom krivicom uz moguću štetu na bolidu. Tako da ne znam po čemu je bio lošiji od npr. Ricciarda.



    4

    6
    • Kimi Raikkonen Mentor_Kimi Prikaži

      Triba mu desetku dat



      3

      4
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Slažem se da definitivno Ricciardo nije zaslužio veću ocjenu, ni od Hamiltona ni od Micka. Izbacio Sainza, sebe gurnuo na začelje, i cijelu utrku proveo tamo…



      5

      0
      • Mclaren AlkY Donator Prikaži

        Jest da je Ricci imao od incidenta sa Sainzom ostecenje na difuzoru ( barem mu je tako inzenjer rekao na krau utrke na TR ) , ali opet. Sa zadnjeg mjesta nije uspio nikoga prestici. Isao je po svjezi set harda i u razmaku par krugova izgubio 12 sekundi naspram Micka ispred njega na istrosenom mediumu.
        Hard se u tim uvjetima nije uspio zagrijat nikako , medium je trajao dosta duze u tim uvjetima i sve to stoji.
        Ali slazem se , nazalost , nije Ricci pokazao nista vise od Micka.



        2

        0
  3. Michael Schumacher karte_m0lim Prikaži

    miče, miče crni miče.. ni duju nije zasluzio..



    4

    1
  4. Mika Hakkinen CowboyT90 Donator Prikaži

    Po meni možda mrvicu veća ocjena za Gaslyja koji se dugo opirao LH-u. Znamo da Merc ne stoji nabolje, ali ne treba pomisliti da LH nije vrhunski vozač, i činjenica da se Gasly odlično branio mogla je rezultirati barem 5/10



    7

    0
  5. Lewis Hamilton Mercedes team Prikaži

    Ocjene su realne tko zeli gledat otorenih ociju a ne srcem



    5

    1
  6. Pa nismo u školi da subjektivno ocjenjujete vozače poslije vikenda.



    1

    2
  7. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    Leclerc 0/10 s obzirom koji bolid vozi.



    4

    6
  8. LH je pokazao da je jadiničak ako nema bolid 2-3 sekunde brži od drugih. Onda arogancija i hvalospjevi o veličini
    do neba. A kad je u istom rangu sredine poretka … nema ga. GR je bolji, grize, trudi se.
    CL je sam dobro rekao “Bio sam pohlepan”. Valjda je nešto naučio. Saintz… heb… bad luck.

    LP



    6

    3
  9. Nije mi jasna ocjena lancea strolla…nije li decko u kanti uzeo bod? Ok bio je losiji od vettela ali uzeo je bod u bolidu koji to ne bi trebao napravit…nije li ocjena cetri preniska?



    8

    1