Izdvojeno

AMuS: VW čeka konačna pravila za potvrdu ulaska, Audi odustao od McLarena

Piše: Lovro Andraka

Prije 12 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Njemački portal Auto Motor und Sport prenio je najnovije informacije u vezi mogućeg ulaska Volkswagenovih brendova u F1 prema kojima je na razini kompanije sve odobreno, ali potvrde o ulasku u sport neće biti dok pravila za motore od 2026. ne budu potpuno definirana.

Kao i uoči svake promjene pravila u vezi motora, već se odavno naveliko priča o mogućem dolasku kompanija iz VW grupe. Konkretno, za sezonu 2026. kada na snagu stupa novi set pravila, spominje se ulazak dvaju brendova – Porschea i Audija.

Čini se kako je sve dogovoreno unutar grupe, ali potvrde o ulasku neće biti dok god nema konačnih pravila:

“Upravni i nadzorni odbori kompanija Volkswagen AG, Porsche AG i Audi AG potvrdili su planove o mogućem ulasku dvaju brendova grupe u Formulu 1”, prenosi AMuS izjavu iz VW grupe.

“Audi i Porsche će iznijeti detalje kasnijeg datuma.”

“Odluka o ulasku još nije donesena, u završnoj smo fazi evaluacije. Nova pravila za 2026. i naredne godine još nisu dostupna. Ona predviđaju dalekosežne promjene za održiviji sport, što je preduvjet za mogući ulazak Audija.”

FIA bi trebala finalizirati i odobriti pravila do lipnja ove godine, no moguće je da će to biti odgođeno do listopada. Okvirno je poznato što nas čeka – ostaju V6 1.6-litreni motori, izbacuje se MGU-H, a prema AMuS-ovim podacima, MGU-K bi trebao isporučivati više snage, točnije, motor s unutarnjim izgaranjem i MGU-K donosili bi po 350 kW.

Audi želi samostalniji ulazak, dogovor s McLarenom propao

Pisali smo kako Audi želi preuzeti McLaren, no sada izgleda da od toga neće biti ništa. Niti povećana ponuda Audija navodno nije uvjerila McLaren da se proda, stoga će njemački proizvođač tražiti alternativu za partnera u F1.

Kandidata ne nedostaje – AMuS spominje Sauber kao najizgledniju opciju za suradnju, a interes je navodno iskazao i Aston Martin.

Poveznica sa Sauberom nalazi se u tome što je Audi razvijao prototipe za Le Mans u njihovom zračnom tunelu u Hinwilu, a prije trenutnog angažmana u Sauberovoj F1 momčadi, njihov tehnički direktor Jan Monchaux radio je upravo za Audi. Preuzimanje dijela Saubera zasigurno bi bilo jeftinije od McLarena, a plus za Audi bi bio to što Sauberu ime ne znači puno jer se trenutno natječu kao Alfa Romeo, dok bi s McLarenom to bilo teško dogovoriti.

Aston Martin navodno je sam iskazao interes za suradnjom jer njihov vlasnik Lawrence Stroll želi vlastiti motor – ideja o potpuno samostalnoj proizvodnji je propala, ali bi se zato dogovor s Audijem mogao ostvariti.

Također, Audi i Porsche ne bi ušli s identičnim pogonskim jedinicama. Audi namjerava izraditi vlastitu jedinicu na temelju koncepta kojeg je Porsche testirao 2018. prije dieselgatea i otkazivanja projekta, dok Porsche planira suradnju s Red Bullom u kojoj bi Red Bull Powertrains bio zadužen za proizvodnju motora s unutarnjem izgaranjem, a Porsche za električni dio.

Komentiraj

3 komentara

  1. Audi F1 1.9 TDI team
    Ali crveno DI 😃😃😃



    8

    0
  2. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    … a Porsche za električni dio.

    čitaj mejt rajmek



    4

    2
  3. Sauber bi bio dobra stvar za Audi, Alfa može bez problema sa Haasom, a to im je i nekako logičnije.
    Audi Aston Martin nema nikakvog smisla.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni