U subotu, nakon kvalifikacija za VN Bahraina, FIA je objavila konačni izvještaj o kontroverznoj posljednjoj utrci prethodne sezone. Po završetku sezone krenulo se u reformu F1 operacija, uključujući i predstavljanje dvojice novih direktora utrke koji će se izmjenjivati u toj ulozi i uživati sigurno veću podršku u mjesecima koji dolaze.
Osim toga, FIA je naglasila da Masijev odlazak s prethodne pozicije nikako ne znači i otkaz, te su više puta koristili termin “relokacija”.
U prvom intervjuu nakon objave izvještaja, novi predsjednik FIA-e Mohammed bin Sulayem komentirao je odluku oko Masija:
“Zahvalni smo mu na tri godine predanog rada i uloženom trudu na ovoj poziciji. Povukli smo ovaj potez da skinemo pritisak s njega kao individualca, te trenutno pregovaramo o pravcu razvoja njegovog angažmana u FIA-i. Michael za nas predstavlja važnu figuru”.
Bin Sulayem je prema njegovom svjedočenju osjetio olakšanje nakon zatvaranja poglavlja o utrci u Abu Dhabiju:
“Ta priča je sada gotova. Izvještajem smo okončali sva nagađanja oko razvoja utrke, te je analiza pred očima svih koji žele da sagledaju realnu sliku. Shvaćam da je u pitanju turbulentan period za mnoge, ali to je sada iza nas i naša pažnja je usmjerena na VN Bahreina i novu sezonu.”
Osim toga, predsjednik FIA-e se osvrnuo na pridošlice u kontroli utrke. Rekao je da stvari više ne mogu funkcionirati na starim principima, što je možda u konačnici i dovelo do mnogih kontroverzi.
“Tako odgovornu funkciju ne može obavljati samo jedna osoba. Govorimo o kalendaru s 23 utrke – zamor je realna stvar, posebice kada uključite i dosta napornih interkontinentalnih putovanja.”
Nekadašnji reli vozač je također istaknuo svoju ideju o kreaciji virtualne sobe za kontrolu utrke, koja bi pružila dodatni uvid djelatnicima FIA-e koji se nalaze na licu mjesta. Cijeli koncept se razvio nakon posjete jednoj od ekipa Formule 1 u siječnju.
“Već smo uložili dosta sredstava u razvoj tog projekta. Nismo uprava koja samo obećava, nego slušamo savjete i povratne informacije ekipa, te djelujemo u skladu s time.”
Ovakav pristup je sigurno osvježenje nakon posljednjih godina letargičnog vođenja organizacije od strane Jeana Todta. Neke rezultate ćemo već vidjeti po okončanju prvog trkaćeg vikenda, čija kulminacija dolazi danas u utrci za VN Bahraina – na programu u 16:00 sati.
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Harise čestitam. Pročitao dva ćlanka o FIAi. Ovaj i onaj o granicama staze. Oba u sridu.
6
0