Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Prvi kadrovi prvog slobodnog treninga otkrio nam je nove grafike, vjerojatno još neulaštene u potpunosti. Lijevu stranu ekrana sad preuzima poredak s većim razmacima i dominantnom tamnom pozadinom, dok team-radio grafika više nema sliku vozača, a transkript poruke napisan je tamno crvenom bojom na crnoj podlozi, što također nije najsretnije rješenje.
No, važnije od toga – nakon duge zimske stanke – napokon smo dobili prvu službenu F1 sesiju s prvim treningom u Bahreinu. Ovih 60 minuta dali su nam donekle malo jasniju sliku o formama ekipa, barem više od predsezonskih testiranja, dok ne dođemo do sutrašnjih kvalifikacija.
Prve probleme iskusio je Valtteri Bottas u Alfi Romeo već nakon tri minute. Problemi s pogonskom jedinicom prouzročili su raniji povratak u garažu.
Već u idućih par minuta dobili smo i prvu žutu zastavu kad je s bolida Estebana Ocona u Alpineu odletio ogroman komad pokrova bočnog usisnika. Očigledno su neravna staza i dupinjanje prouzročili prvo raspadanje Alpinea. S obzirom na to da je otpad pao na startno-ciljni pravac – proglašena je crvena zastava kako bi se staza propisno očistila. 15 minuta kasnije – trening je napokon nastavljen.
Kako su počela dolaziti kompetitivna vremena – vidjeli smo da Red Bull izgleda jako dobro. Na medium gumama su bili pola sekunde i sekundu brži od dva Alpinea na mekšoj komponenti guma. Kadrovi Mercedesa pokazali su da kod njih još nije riješen problem dupinjanja, a istom svjedoče i vremena koja su bila daleko iza vodećih. Kad su na red došle mekše gume – najbolji posao je napravio Pierre Gasly, ali sa samo 4 desetinke prednosti u odnosu na dva Ferrarija koji su ostali na mediumu. Bez vremena na softu trening su završili i Red Bullovi i Haasovi vozači.
Do kraja smo vidjeli još dvije žute zastave. Najprije je Mercedes izgubio komadiće bolida, a onda je Charles Leclerc izvrtio svoj Ferrari. Srećom, izbjegao je barijere pa je bolid ostao čitav.
Drugi trening vozi se u 16 sati po hrvatskom vremenu pa će uvjeti na stazi biti sličniji onome što ekipe čeka sutra i preksutra.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:34.193 | 22 | |
2 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:34.557 | 0.364 | 21 |
3 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:34.611 | 0.418 | 21 |
4 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:34.629 | 0.436 | 21 |
5 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:34.742 | 0.549 | 21 |
6 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:34.814 | 0.621 | 20 |
7 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:34.943 | 0.750 | 15 |
8 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:35.000 | 0.807 | 12 |
9 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:35.028 | 0.835 | 19 |
10 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:35.050 | 0.857 | 21 |
11 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:35.053 | 0.860 | 19 |
12 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:35.151 | 0.958 | 14 |
13 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:35.644 | 1.451 | 13 |
14 | 27 | N.HULKENBERG | Aston Martin | 1:35.815 | 1.622 | 21 |
15 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:35.923 | 1.730 | 15 |
16 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:36.304 | 2.111 | 21 |
17 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:36.402 | 2.209 | 19 |
18 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:36.536 | 2.343 | 21 |
19 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:36.804 | 2.611 | 20 |
20 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 2 |
Morate biti logirani za komentiranje.
Ferkan na mediumu jako lijepo :D
16
0
FP2 će biti mnogo reprezentativniji od FP1. Za sada koliko se na stazi vidi, RBR i Ferrari su dva ponajbolja bolida. Šta se dešava sa Mclarenom, ovo ne miriše na dobro. Opet sutra ćemo imati neku bolju predodžbu nakon kvalifikacija.
7
0
Nedaj Bože opet 2015, nedaj Bože.
3
0
Opet GP2Engine?
1
0
Ali ovaj put engine nije u pitanju. Nego GP2 aero, ahahhaha.
1
0
Toooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
4
0
Imam dojam da bi moglo biti dosta problema s pouzdanošću bolida u prvih par GP vikenda.
3
0
nisam ni gledao ni pratio.. mclaren i hass na dnu?
0
0
Nisu vozili na softu
2
0
Mclaren svoje najbrze krugove napravia na samom pocetku, a Has je svoje na Mediumu radio isto dosta ranije i nije pokušavao poboljšavat
1
0
Nisam pratio, ali ako je Ferrari ovako solidan na mediumu, to mi se sviđa. Prije su znali tako na srednjim komponentama samo potonuti i izgubiti se u utrci. Naravno, daleko je ovo još od utrke, ali nadam se da su dobri temelji.
I da, moglo bi biti dosta odustajanja ili bar problema, što mi je isto nekako povratak u prošlost. Sjetite se prije: Australia prva utrka, pa od 20 bolida završi 11, 12. malo su mi dosadile utrke u kojim svi završavaju..a takve su se počele redovito događati… Živi bili pa vidjeli, drugi trening bi već morao još više otkriti…
12
1
Kad smo vec kod potrosnje guma, Binotto je za FORMU1A.UNO spomenuo da je Ferrari uspio povezati podatke sa staze s onim sto im instrumenti pokazuju u Maranelu, posebno sto se tice potrosnje i pravilnog koristenja guma, s izrazitom pozornoscu na straznje gume i njihovu degradaciju (termalno). Cini se kako stvari za sada drze pod kontrolom, sto ulijeva povjerenje definitivno.
3
0
McLaren debeli sandbag , to je jedina nada :D
6
0
Imam neki filing..U nedjelju Pobjeda Carlesa Leclerca.. Za 2019.. Gotovo bih stavio 1000 kn na kladi😁
8
0