Izdvojeno

Počelo je: Pierre Gasly najbrži na prvom treningu!

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prvi kadrovi prvog slobodnog treninga otkrio nam je nove grafike, vjerojatno još neulaštene u potpunosti. Lijevu stranu ekrana sad preuzima poredak s većim razmacima i dominantnom tamnom pozadinom, dok team-radio grafika više nema sliku vozača, a transkript poruke napisan je tamno crvenom bojom na crnoj podlozi, što također nije najsretnije rješenje.

No, važnije od toga – nakon duge zimske stanke – napokon smo dobili prvu službenu F1 sesiju s prvim treningom u Bahreinu. Ovih 60 minuta dali su nam donekle malo jasniju sliku o formama ekipa, barem više od predsezonskih testiranja, dok ne dođemo do sutrašnjih kvalifikacija.

Prve probleme iskusio je Valtteri Bottas u Alfi Romeo već nakon tri minute. Problemi s pogonskom jedinicom prouzročili su raniji povratak u garažu.

Već u idućih par minuta dobili smo i prvu žutu zastavu kad je s bolida Estebana Ocona u Alpineu odletio ogroman komad pokrova bočnog usisnika. Očigledno su neravna staza i dupinjanje prouzročili prvo raspadanje Alpinea. S obzirom na to da je otpad pao na startno-ciljni pravac – proglašena je crvena zastava kako bi se staza propisno očistila. 15 minuta kasnije – trening je napokon nastavljen.

Kako su počela dolaziti kompetitivna vremena – vidjeli smo da Red Bull izgleda jako dobro. Na medium gumama su bili pola sekunde i sekundu brži od dva Alpinea na mekšoj komponenti guma. Kadrovi Mercedesa pokazali su da kod njih još nije riješen problem dupinjanja, a istom svjedoče i vremena koja su bila daleko iza vodećih. Kad su na red došle mekše gume – najbolji posao je napravio Pierre Gasly, ali sa samo 4 desetinke prednosti u odnosu na dva Ferrarija koji su ostali na mediumu. Bez vremena na softu trening su završili i Red Bullovi i Haasovi vozači.

Do kraja smo vidjeli još dvije žute zastave. Najprije je Mercedes izgubio komadiće bolida, a onda je Charles Leclerc izvrtio svoj Ferrari. Srećom, izbjegao je barijere pa je bolid ostao čitav.

Drugi trening vozi se u 16 sati po hrvatskom vremenu pa će uvjeti na stazi biti sličniji onome što ekipe čeka sutra i preksutra.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
110P.GASLYAlphaTauri1:34.19322
216C.LECLERCFerrari1:34.5570.36421
355C.SAINZFerrari1:34.6110.41821
463G.RUSSELLMercedes1:34.6290.43621
51M.VERSTAPPENRed Bull1:34.7420.54921
618L.STROLLAston Martin1:34.8140.62120
744L.HAMILTONMercedes1:34.9430.75015
814F.ALONSOAlpine1:35.0000.80712
922Y.TSUNODAAlphaTauri1:35.0280.83519
1011S.PEREZRed Bull1:35.0500.85721
1124G.ZHOUAlfa Romeo1:35.0530.86019
1231E.OCONAlpine1:35.1510.95814
136N.LATIFIWilliams1:35.6441.45113
1427N.HULKENBERGAston Martin1:35.8151.62221
1523A.ALBONWilliams1:35.9231.73015
164L.NORRISMcLaren1:36.3042.11121
173D.RICCIARDOMcLaren1:36.4022.20919
1847M.SCHUMACHERHaas1:36.5362.34321
1920K.MAGNUSSENHaas1:36.8042.61120
2077V.BOTTASAlfa Romeo2

Komentiraj

14 komentara

  1. Ferkan na mediumu jako lijepo :D



    16

    0
  2. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    FP2 će biti mnogo reprezentativniji od FP1. Za sada koliko se na stazi vidi, RBR i Ferrari su dva ponajbolja bolida. Šta se dešava sa Mclarenom, ovo ne miriše na dobro. Opet sutra ćemo imati neku bolju predodžbu nakon kvalifikacija.



    7

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Toooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:



    4

    0
  4. Formula 1
    tomz Prikaži

    Imam dojam da bi moglo biti dosta problema s pouzdanošću bolida u prvih par GP vikenda.



    3

    0
  5. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    nisam ni gledao ni pratio.. mclaren i hass na dnu?


    0

    0
  6. Nisam pratio, ali ako je Ferrari ovako solidan na mediumu, to mi se sviđa. Prije su znali tako na srednjim komponentama samo potonuti i izgubiti se u utrci. Naravno, daleko je ovo još od utrke, ali nadam se da su dobri temelji.
    I da, moglo bi biti dosta odustajanja ili bar problema, što mi je isto nekako povratak u prošlost. Sjetite se prije: Australia prva utrka, pa od 20 bolida završi 11, 12. malo su mi dosadile utrke u kojim svi završavaju..a takve su se počele redovito događati… Živi bili pa vidjeli, drugi trening bi već morao još više otkriti…



    12

    1
    • Kad smo vec kod potrosnje guma, Binotto je za FORMU1A.UNO spomenuo da je Ferrari uspio povezati podatke sa staze s onim sto im instrumenti pokazuju u Maranelu, posebno sto se tice potrosnje i pravilnog koristenja guma, s izrazitom pozornoscu na straznje gume i njihovu degradaciju (termalno). Cini se kako stvari za sada drze pod kontrolom, sto ulijeva povjerenje definitivno.



      3

      0
  7. McLaren debeli sandbag , to je jedina nada :D



    6

    0
  8. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Imam neki filing..U nedjelju Pobjeda Carlesa Leclerca.. Za 2019.. Gotovo bih stavio 1000 kn na kladi😁



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni