Prvi kadrovi prvog slobodnog treninga otkrio nam je nove grafike, vjerojatno još neulaštene u potpunosti. Lijevu stranu ekrana sad preuzima poredak s većim razmacima i dominantnom tamnom pozadinom, dok team-radio grafika više nema sliku vozača, a transkript poruke napisan je tamno crvenom bojom na crnoj podlozi, što također nije najsretnije rješenje.
No, važnije od toga – nakon duge zimske stanke – napokon smo dobili prvu službenu F1 sesiju s prvim treningom u Bahreinu. Ovih 60 minuta dali su nam donekle malo jasniju sliku o formama ekipa, barem više od predsezonskih testiranja, dok ne dođemo do sutrašnjih kvalifikacija.
Prve probleme iskusio je Valtteri Bottas u Alfi Romeo već nakon tri minute. Problemi s pogonskom jedinicom prouzročili su raniji povratak u garažu.
Već u idućih par minuta dobili smo i prvu žutu zastavu kad je s bolida Estebana Ocona u Alpineu odletio ogroman komad pokrova bočnog usisnika. Očigledno su neravna staza i dupinjanje prouzročili prvo raspadanje Alpinea. S obzirom na to da je otpad pao na startno-ciljni pravac – proglašena je crvena zastava kako bi se staza propisno očistila. 15 minuta kasnije – trening je napokon nastavljen.
Kako su počela dolaziti kompetitivna vremena – vidjeli smo da Red Bull izgleda jako dobro. Na medium gumama su bili pola sekunde i sekundu brži od dva Alpinea na mekšoj komponenti guma. Kadrovi Mercedesa pokazali su da kod njih još nije riješen problem dupinjanja, a istom svjedoče i vremena koja su bila daleko iza vodećih. Kad su na red došle mekše gume – najbolji posao je napravio Pierre Gasly, ali sa samo 4 desetinke prednosti u odnosu na dva Ferrarija koji su ostali na mediumu. Bez vremena na softu trening su završili i Red Bullovi i Haasovi vozači.
Do kraja smo vidjeli još dvije žute zastave. Najprije je Mercedes izgubio komadiće bolida, a onda je Charles Leclerc izvrtio svoj Ferrari. Srećom, izbjegao je barijere pa je bolid ostao čitav.
Drugi trening vozi se u 16 sati po hrvatskom vremenu pa će uvjeti na stazi biti sličniji onome što ekipe čeka sutra i preksutra.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:34.193 | 22 | |
2 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:34.557 | 0.364 | 21 |
3 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:34.611 | 0.418 | 21 |
4 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:34.629 | 0.436 | 21 |
5 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:34.742 | 0.549 | 21 |
6 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:34.814 | 0.621 | 20 |
7 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:34.943 | 0.750 | 15 |
8 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:35.000 | 0.807 | 12 |
9 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:35.028 | 0.835 | 19 |
10 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:35.050 | 0.857 | 21 |
11 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:35.053 | 0.860 | 19 |
12 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:35.151 | 0.958 | 14 |
13 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:35.644 | 1.451 | 13 |
14 | 27 | N.HULKENBERG | Aston Martin | 1:35.815 | 1.622 | 21 |
15 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:35.923 | 1.730 | 15 |
16 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:36.304 | 2.111 | 21 |
17 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:36.402 | 2.209 | 19 |
18 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:36.536 | 2.343 | 21 |
19 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:36.804 | 2.611 | 20 |
20 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 2 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferkan na mediumu jako lijepo :D
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
FP2 će biti mnogo reprezentativniji od FP1. Za sada koliko se na stazi vidi, RBR i Ferrari su dva ponajbolja bolida. Šta se dešava sa Mclarenom, ovo ne miriše na dobro. Opet sutra ćemo imati neku bolju predodžbu nakon kvalifikacija.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nedaj Bože opet 2015, nedaj Bože.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet GP2Engine?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali ovaj put engine nije u pitanju. Nego GP2 aero, ahahhaha.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Toooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam dojam da bi moglo biti dosta problema s pouzdanošću bolida u prvih par GP vikenda.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nisam ni gledao ni pratio.. mclaren i hass na dnu?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisu vozili na softu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mclaren svoje najbrze krugove napravia na samom pocetku, a Has je svoje na Mediumu radio isto dosta ranije i nije pokušavao poboljšavat
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam pratio, ali ako je Ferrari ovako solidan na mediumu, to mi se sviđa. Prije su znali tako na srednjim komponentama samo potonuti i izgubiti se u utrci. Naravno, daleko je ovo još od utrke, ali nadam se da su dobri temelji.
I da, moglo bi biti dosta odustajanja ili bar problema, što mi je isto nekako povratak u prošlost. Sjetite se prije: Australia prva utrka, pa od 20 bolida završi 11, 12. malo su mi dosadile utrke u kojim svi završavaju..a takve su se počele redovito događati… Živi bili pa vidjeli, drugi trening bi već morao još više otkriti…
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad smo vec kod potrosnje guma, Binotto je za FORMU1A.UNO spomenuo da je Ferrari uspio povezati podatke sa staze s onim sto im instrumenti pokazuju u Maranelu, posebno sto se tice potrosnje i pravilnog koristenja guma, s izrazitom pozornoscu na straznje gume i njihovu degradaciju (termalno). Cini se kako stvari za sada drze pod kontrolom, sto ulijeva povjerenje definitivno.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
McLaren debeli sandbag , to je jedina nada :D
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam neki filing..U nedjelju Pobjeda Carlesa Leclerca.. Za 2019.. Gotovo bih stavio 1000 kn na kladi😁
8
0