Izdvojeno

Kraj testiranja: Verstappen najbrži na posljednjem danu u Bahreinu

Piše: Lovro Andraka

Prije 7 mjeseci, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Pripreme za sezonu su gotove za sve osim Haasa kojem su dozvoljena dodatna dva sata nadoknade – završen je regularni dio posljednjeg dana testa u Bahreinu i za tjedan dana na istoj lokaciji počinje prvi trkaći vikend u 2022. godini.

Najbrže vrijeme dana postavio je Max Verstappen u posljednjem satu sesije, kada je na C5 gumama postavio najbrže vrijeme testa, 1:31.720.

Drugo vrijeme dana postavio je Charles Leclerc u Ferrariju koji je bio sedam desetinki sporiji od aktualnog prvaka u Red Bullu, ali na stepenicu tvrđim C4 gumama. Treće vrijeme odvozio je Fernando Alonso u ružičastom Alpineu; Španjolac je bio gotovo punu sekundu sporiji od Verstappena na C4 gumama, a kroz dan je odvozio čak 122 kruga.

George Russell u Mercedesu imao je četvrto vrijeme s najmekšom komponentom, a peti je bio Valtteri Bottas, čija je Alfa izgleda ponovo imala problema s mjenjačem, zbog čega je 40 minuta prije kraja stao pored staze zaglavljen u četvrtoj brzini. Momčad iz Hinwila dosad je koristila Ferrarijeve mjenjače, no od ove sezone Sauber proizvodi vlastite.

Bottas je time izazvao samo jednu od dvije prave crvene zastave – prva je bila tek u popodnevnom dijelu, kada se Mick Schumacher izvrtio u posljednjem zavoju. Upravo je Schumacher taj koji za Haas danas odrađuje dodatne sate. Ostale crvene zastave bile su proceduralne, s time da je kod prve, na kraju jutarnjeg dijela, odrađen i jedan probni start.

Najviše krugova od pojedinaca odvozio je Nicholas Latifi u Williamsu (124), a gotovo sve momčadi imale su troznamenkaste cifre krugova. Jedino Haas koji još vozi i McLaren (90) za koji vozi samo Lando Norris nisu prešli stotku, a ukupno najviše odvozila je Alfa unatoč problemima pri kraju (150). Blizu su i Mercedes sa 149 te AlphaTauri sa 148. Od vozača danas na stazi nije bilo jedino bolesnog Daniela Ricciarda i Estebana Ocona koji je jučer vozio cijeli dan pa danas nije bio na rasporedu.

Rezime dana kroz komentare uživo

Rezultati regularnog dijela dana

# Vozač Momčad Zaostatak Gume Krugovi
1 1 Max Verstappen Red Bull 1:31.720 C5 53
2 16 Charles Leclerc Ferrari 0.695 C4 51
3 14 Fernando Alonso Alpine 0.978 C4 122
4 63 George Russell Mercedes 1.039 C5 71
5 77 Valtteri Bottas Alfa Romeo 1.265 C3 68
6 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri 1.282 C5 57
7 11 Sergio Perez Red Bull 1.385 C4 43
8 47 Mick Schumacher Haas 1.431 C3 61*
9 4 Lando Norris McLaren 1.471 C3 90
10 5 Sebastian Vettel Aston Martin 2.101 C4 81
11 24 Guanyu Zhou Alfa Romeo 2.239 C4 82
12 10 Pierre Gasly AlphaTauri 3.145 C4 91
13 55 Carlos Sainz Ferrari 3.185 C5 68
14 23 Alexander Albon Williams 3.451 C3 18
15 6 Nicholas Latifi Williams 3.914 C3 124
16 18 Lance Stroll Aston Martin 4.309 C3 53
17 44 Lewis Hamilton Mercedes 4.497 C5 78
18 20 Kevin Magnussen Haas 6.896 C2 38

Komentiraj

20 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Jedva cekam iduci tjedan.



    16

    0
  2. RB skoro skroz otvorio karte Ferari i Mercedes su blizu ceka nas uzbuljiv sledeci vikend.



    4

    0
    • Alfa Romeo
      Tito Prikaži

      Molio bi obrazlozenje …..0.7 zaostatak ferrarija na stepenici tvrđoj komponenti ……. po cemu zakljucujes da je ferarri blizu a ne egal …. pod drugo mercedes sa ovim vremenom skako je kao na valovima .. mozda skrivaju pravi potencijal ali ne vjerujem trebat ce im dosta vremena da ih sustignu jer su uspoređivali ulazak u zavoj i izlazak i ferari je imao vece ulazne brzine od merca a izlazne su im podjednake ( mozda za 0,001-2 bio brzi ferkan na izlasku )



      2

      2
      • Mozda je i egal a mozda i blizu ali da mogu brze od ovoga mogu i RB i Ferari i Mercedes videcemo nista se ne zna jos.



        2

        0
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Ako gledamo vremena, šta ćemo sa Mickovim 1:32.2 koje je postavio nešto kasnije u onom dodatnom vremenu što su dobili, na C4? Je li to Maksimum od Haasa? Ako ih svi i dalje vide kao ekipu sa začelja onda ovi za koje se pretpostavlja da su na vrhu mogu puno, puno brže. Ali ustvari ništa ne znamo, možda je upravo Haas najbrži…



        4

        0
  3. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Mick ima još dva sata vožnje, taman da sruši Maxa 😛



    13

    0
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Biće gusto u prvoj trci! 😀



    4

    0
  5. Formula1
    Zeko Prikaži

    na stranu tko je ili nije brz. jedno je sigurno, RBR izgleda vrlo stabilno. dok ferrari dosta poskakuje kao i MB. tko će koliko vreća pijeska maknuti idući vikend treba se strpiti.



    7

    1
  6. Zasad se cini kao borba RB i Ferrarija, citao sam negdje da je ferkan isao sa Q1 postavkama da nisu do kraja odvrnuli, RB na C5, Ferrari na C4. Kako god jos tjedan dana i bit cemo pametniji 😀 sredina fino zgusnuta, sve u svemu bit ce vrlo zanimljiva sezona



    11

    0
  7. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Nebi se cudio da Mecka “odjednom” rijesi problem i ✈️,bit ce opet da Hamza izvlaci iz bolida sekundu🤣🤣🤣🤣



    7

    1
  8. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Kad bi ovakav odnos snaga bio, bila bi savršena sezona, treba nam gospodin 120% u borbi pri vrhu!



    11

    0
  9. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži
    x1

    Kad gledam kako skakuću po pravcu pomislim da će u Baku odskakutat u Kaspijsko jezero ili se jednostavno raspasti na dva dijela ako ne riješe ovaj problem?
    Na stazama sa dugim pravcima izgledaće ko utrka skočimiša. 😂



    30

    1
  10. Fernando Alonso
    Lux Prikaži

    Kako je lijepo vidjeti sve mlade snage F1 u top 4…
    Ugodno iznenađen Alpineom na kraju, nadam se da neće biti daleko od vodećih.
    Zasad Ferrari i Red Bull najuvjerljiviji, što je odlično.



    7

    0
  11. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    AMUS piše da je Alonso svoje najbolje vrijeme odvezao na C3?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni