Izdvojeno

Gotovo je: Verstappen 7 desetinki ispred Leclerca, osmjesi u Red Bullu, zabrinutost u Mercedesu?

Piše: Pulsmedia portal

Prije 7 mjeseci, 34 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 6 minuta

7:30 Još je 30 minuta ostalo do početka posljednjeg dana testiranja. Napokon, rukavice se skidaju, gotovo je sa skrivanjem, današnjih nekoliko sati posljednji su koje ekipe mogu iskoristiti za temeljito testiranje novih bolida uoči početka sezone.

7:30 Dok ne krenemo, podsjetimo se na rezultate drugog dana i rezultate prvog dana.

7:53 U Bahreinu je 25°C i puše snažan vjetar, pa bi vozači mogli i danas imati pune ruke posla.

8:04 Krećemo! Ni danas nema Daniela Ricciarda koji je pozitivan na Covid, pa će za McLaren opet nastupiti Lando Norris.

8:16 Puno akcije na stazi, Hamilton za trenutak na vrhu poretka, pa Gasly još brži.

8:30 Red Bullova garaža je trenutno ograđena, ili su radovi u tijeku ili je tajni doručak.

8:55 Op! Neslužbene informacije iz Bahreina: Williams će dobiti nešto dodatnog vremena testiranja jer su im se jučer zapalile kočnice. Znači li to da će McLaren dobiti istu priliku zbog sličnih problema ili i oni moraju doslovno zapaliti kočnice?

9:38 Opet problemi za Haas, ovaj put s hidraulikom.

9:52 Najviše posla dosad? Magnussen i Alonso s 33 kruga.

9:55 Haas je ponovo na stazi. Znači li to da su problemi s hidraulikom riješeni?

10:15 Trenutno stanje u poretku
1. Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 19 krugova
2. Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 36 
3. Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 37
4. Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 43
5. Norris, McLaren, 1m35.504s, C4, 39
6. Latifi, Williams, 1m35.634s, C5, 33
7. Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 32
8. Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 41
9. Alonso, Alpine, 1m37.196s, C2, 40
10. Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 38

10:23 Priča o dodatnom vremenu za Williams je neutemeljena. Imat će iste rokove kao sve druge ekipe. Naravno, osim Haasa.

11:03 Red Bull zasad s najmanje krugova, ali su svejedno na vrhu poretka.

11:36 Pierre Gasly je prvi vozač danas s više od 80 krugova. AlphaTauri i danas izgleda vrlo pouzdano.

11:44 Problemi u Haasovoj garaži, opet. Ovaj put s pumpom za gorivo.

11:45 Petnaest minuta prije kraja jutarnjeg dijela – oglašena je crvena zastava i u 11:52 će biti test stajaćeg starta utrke. Drugim riječima – još malo pa ručak.

11:55 Četiri bolida su na startu – Perez, Zhou, Gasly i Stroll. Svjetla se pale, napetost je u zraku… Ali, start je otkazan. Kakvo iznenađenje, nije upalilo. Ili se možda radi o predviđenom testu otkazanog starta? 🤣 Idemo ponovo…

11:57 Ovo je već puno bolje. Prvi start sezone, makar testni, prošao je uredno, ali antiklimaktično. Što je tu je. Vrijeme je za ručak, čitamo se kasnije!

12:00 Rezultati jutarnjeg dijela
1. Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 43 kruga
2. Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 82
3. Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 91
4. Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 68
5. Alonso, Alpine, 1m35.328s, C4, 54
6. Norris, McLaren, 1m35.504s, C4, 39
7. Latifi, Williams, 1m35.634s, C3, 73
8. Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 53
9. Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 78
10. Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 38

15:15 Crvena zastava! Schumacher se izvrtio u zadnjem zavoju.

15:30 Hamilton: “Trenutno je prerano za prognoze, ali ne vjerujem da ćemo se boriti za pobjede na početku sezone.”

15:45 U međuvremenu izjava iz Alpinea koja kaže da će pustiti svog juniora Oscara Piastrija ako ga McLaren zatraži umjesto Daniela Ricciarda. S jedne strane – njihov vozač će dobiti nešto iskustva, a s druge strane – McLaren će dobiti priliku surađivati s jednom od najvećih zvijezda mlađe generacije.

15:58 Sat vremena do kraja, a poredak je idući:
1. Leclerc, Ferrari, 1m32.415, C4, 29
2. Verstappen, Red Bull, 1m32.645, C3, 32
3. Russell, Mercedes, 1m33.759s, C4, 55
4. Perez, Red Bull, 1m33.105s, C4, 43
5. Schumacher, Haas, 1m33.151s, C3, 52
6. Tsunoda, AlphaTauri, 1m33.429s, C4, 35
7. Vettel, Aston Martin, 1m33.821s, C4, 54
8. Zhou, Alfa Romeo, 1m33.959s, C4, 82
9. Alonso, Alpine, 1m33.970s, C3, 104
10. Gasly, AlphaTauri, 1m34.865s, C4, 91
11. Sainz, Ferrari, 1m34.905s, C5, 68
12. Albon, Williams, 1m35.171s, C3, 18
13. Bottas, Alfa Romeo, 1m35.350s, C2, 60
14. Norris, McLaren, 1m35.504s, C4, 61
15. Latifi, Williams, 1m35.634s, C3, 96
16. Stroll, Aston Martin, 1m36.029s, C3, 53
17. Hamilton, Mercedes, 1m36.217s, C5, 78
18 Magnussen, Haas, 1m38.616s, C2, 38

16:09 Norris je odlučio spaliti sve četiri gume pri ulasku u pit-lane. Ili se ograničenja brzine sjetio puno prekasno.

16:10 Mattia Binotto upravo kaže: “Usredotočeni smo na sebe, a dojam je pozitivan. Konzistentni smo, učimo iz bolida, imamo dosta podataka i uspoređujemo to s onime što imamo u Maranellu. Teško je suditi o relativnoj brzini. Još uvijek vjerujem da su Red Bull i Mercedes najbrži. Oni su aktualni prvaci – vozački i konstruktorski. Ne vidim zašto oni ne bi bili favoriti. Teško je suditi, ali nadam se da će Ferrari biti blizu.”

16:14 1:37.7 od Verstappena na C2 gumama, ovo je simulacija dužeg stinta i čini se prilično dobra. Dosad smo viđali i po dvije ili tri sekunde sporije gume u simulacijama koje su trebale biti sličnog karaktera.

16:19 Valtteri Bottas se zaustavio na izlasku iz 8. zavoja. Problemi s mjenjačem?

16:22 Ipak crvena zastava, svi bolidi moraju natrag u garažu, a Bottasov bolid ide na dizalicu.

16:38 Nastavlja se testiranje, još 22 minute i gotovi smo za ovu zimu! Verstappen se upravo izvrtio na izlasku iz zadnjeg zavoja, ali je s takvim gumama svejedno nastavio u pripremu za novi krug. Čini se da mu ne smeta puno jer vozi krug brži od Charlesa Leclerca.

16:39 Da, Leclerc je bio na 1:32.415, Verstappen uz vrlo solidan krug na C5 do 1:31.9, pola sekunde brže od Ferrarija.

16:40 Što se tiče dupinjanja, trenutno se čini da najviše pate Mercedes i Alpine.

16:53 Verstappen sad opet ruši najbolje vrijeme, a u Red Bullu se osmjesi sve teže skrivaju. Ima li osnove za to ili je Red Bull zaista napravio dobar posao za ovu godinu?

16:58 Dragi naši, to bi bilo sve što se tiče zimskog testiranja. Ne može se reći da smo vidjeli puno problema s pouzdanošću kao u početnim fazama nekih drugih era, ali ovaj put smo vidjeli puno više nemirnih bolida. Čini se da vozači imaju pune ruke posla, a sve bi to moglo (i trebalo) doprinijeti boljem i neizvjesnijem utrkivanju. Kroz idućih šest dana čeka nas puno nagađanja i teoretiziranja, a u međuvremenu nastavite pratiti F1puls portal da popratite najzanimljivije izjave glavnih aktera.

17:00 Za kraj – crvena zastava. Nema uzroka, osim što je upozorenje za vozače da se vrate u garažu, a na stazu izlazi Haas koji će opet imati zadnju riječ. No, ovaj put vjerojatno ipak neće moći odraditi glory lap kao jučer.

Komentiraj

34 komentara

  1. kakve su to gluposti s davanjem dodatnog vremena…



    5

    3
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Bas… Pa valjda bi im manjak testiranja trebala biti “kazna” jer nisu dobro pripremili bolid. Na kraju bolje da ti se nesto pokvari jer to popravis i dobijes dodatne sate.



      4

      3
    • Pa bas , onda i drugima treba dati vrijeme za bilo kakav problem imali jer ga nisu iskoristili na testiranje nego na popravak. Idiotatija za idiotarijom u F1. Hass je sa razlogom dobio extra vrijeme jer oni nisu krivi za problem sa avionom i to mi je ok. Ovo su bedastoće.



      2

      1
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Ja sam i kontao da govore o Haasu. Nisam u toku. Kome su to još dali dodatno vrijeme? McLarenu? Jedino mi oni padaju na pamet. Ali i sa tim problemom su vozili više od pojedinih ekipa. Haas, Sauber, pa jučer Williams. Jedini opravdan razlog da dobije dodatno vrijeme ima Haas zbog aviona.

        Edit: evo sad sam vidio. Williams. Niđe veze. Onda i Mclaren ima razloga. I Haas i Sauber bi trebali dobiti još po dan jer su premalo vozili u Barceloni… 🤦‍♂️



        1

        0
  2. Williams će dobiti nešto dodatnog vremena testiranja jer su im se jučer zapalile kočnice

    Kakve su sad to fore? Za Haas jos razumijem. Al sad svakome kome se nesto pokvari produziti testiranje???



    13

    0
  3. Znači li to da će McLaren dobiti istu priliku zbog sličnih problema ili i oni moraju doslovno zapaliti kočnice?

    🤣👏👏



    9

    0
  4. Potvrđeno je da Williams NEĆE dobiti dodatno vrijeme!



    7

    0
  5. Bruce Mclaren
    Widowmaker Prikaži

    Koliko Ferkan skače danas Sainzovi bubrezi bi mogli zamijeniti mjesta…



    10

    0
    • Nemam priliku pratiti? Šta stvarno skače više? Možda su nešto pokušali, pa nije sjelo na svoje mjesto.. nadam se da se nisu poveli za drugima jer su do sad izgledali ok i mirni…


      0

      0
  6. Nekako se ne slažem sa ovime “više nema skrivanja”



    2

    0
  7. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Dobro Haas iz ovog kuta izgleda.



    5

    0
  8. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Haas najbolje da prebaci razvoj za 2025.Zrtvuju proslu sezonu za sta,za skupljanje bundeva,kako su krenuli mogu i ovu.



    1

    11
  9. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Meni ovi testovi još uviuek ne pokazuju baš ništa osim što mi je gušt gledati



    6

    0
  10. Mercedes pri kraju ili cak zadnji. Mogla bi bit zanimljiva sezona



    1

    2
  11. Može li mi netko objasniti zašto Red Bull na svojim side podovima ima ofarbane dijelove (žuto/zelena)?



    2

    0
  12. Mercedes nije složio bolid. Ostaju nam Ferrari i RB za pobjedu u prvoj utrci. Nadam se da je to Ferrari.



    3

    1
    • Hahahah da i onda u sl subotu Hamilton vanljudskim snagama uspeo da dodje do pola vec smo to gledali. Inace ova testiranja ove godine nista nam ne pokazuju ne moguce da Zhou bude sekund brzi od Rasella to mi ne pije vodu.



      8

      1
    • James Hunt
      Jozuka Prikaži

      Testiranja sigurno nisu beznačajna, ali mi je fascinantno koliko ljudi se loži na ovakve gluposti. Dobro što imamo hrpu primjera kroz povijest da ne možeš tvrditi ovakve stvari, nego imam dojam da su mnogi F1 krenuli pratiti od jučer. Realno, nema nitko od nas pojma kako stvari točno stoje, nitko. Ne može mi nitko tvrditi stvari. Ajde dati neko mišljenje – ok.



      3

      0
  13. Eno se neka zanimljiva vremena postavljaju.
    1. Ver – M
    2. Per – H
    3 Lec – S



    2

    0
  14. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    evo RBR radi vremena bez ručne kocnice, al sigurno su ostavili još sekundu za sljedeci vikend
    al nesto zanimljivo kod brzog Leclercovog kruga straznji kraj mu je doosta proklizao i uhvatio ga je bez problema prošlih godina bi to uvjek zavrsilo spiralom, tako da bolid izgleda upravljiv
    I u međuvremenu Leclerc popravlja vrijeme, sad čekajmo Mercedes i Mclaren da odvrnu malo



    2

    0
  15. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Gotovo je: Verstappen 7 desetinki ispred Leclerca, osmjesi u Red Bullu, zabrinutost u Mercedesu?

    Ne bih ja otpisivao Mečku. U Brackleyu ne rade mulci i Mečka je najopasnija kad je ranjiva. U momčad koja ima resursa i znanja da na drugi dio testiranja donese skoro pa novi bolid nikad ne treba otpisati ni sumnjati u nju (zanemarimo klasične tupe pile po paddocku).
    Ne bih imao ništa protiv da su malo fulali u dizajnu, a ostali našli neke cake pa da vidimo zgusnuti grid, ali…želje su jedno, a stvarnost će nam ubrzo pokazati pravo stanje jer u F1 vrijedi ona stara: ”When flag drops, bullshit stops.”



    7

    1
    • Baš tako..od prve hamzine titule ista priča.. ne valja bolid, nije konkurentan, truć bla, kmećanje i onda bude po 30sec razlike na kraju prve utrke.. totalno već viđeno i totalno već dosadno 😊


      0

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni