Izdvojeno

Mercedes u Bahrain dolazi s potpuno novom verzijom bolida

Piše: Luka Softić

Prije 7 mjeseci, 28 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Talijanski Il Corriere della Sera izvještava da je Mercedes za drugu rundu testiranja novih bolida, koja će se održati ovaj tjedan u Bahrainu, pripremio B verziju bolida koji se drastično razlikuje od onog iz Barcelone. Izvještaj otkriva da je bolid upogonjen u simulatoru i da ostavlja impresivan dojam, a nagađa se da je nova verzija bolida brža za više od sekunde od prethodne.

Novi dizajn se navodno ističe po novom smještaju sustava za hlađenje koji se više ne nalazi na bočnim stjenkama bolida nego u gornjem dijelu karoserije čime su bočne strane gotovo u potpunosti rasterećene u aerodinamičkom smislu.

U Red Bullu se isto spremaju za veliku nadogradnju bolida, ali je Helmut Marko najavio da će u probicima biti nešto konzervativniji od Mercedesa.

“U Bahrain će svi doći s novim dijelovima. U prvih par utrka će sve momčadi biti pune energije.”

“Mi ćemo biti sretni ako i donesemo oko 70% novih dijelova u odnosu na ono što Mercedes donosi.”

Helmut Marko, posebni savjetnik momčadi Oracle Red Bull Racinga

Prošlogodišnji rivali za titule neće biti jedine momčadi koje će otkriti značajne nadogradnje u Bahrainu. McLaren će naizgled također donijeti veliki paket poboljšanja, no Ferrari se pak odlučio za suprotnu strategiju: uštimavanje postojećeg bolida.

Komentiraj

28 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Znaci u Barceloni se Mercedes sprdao



    26

    0
  2. …možda je merc tu najpametnije postupio, podijelio je momčad na trojno vlasništvo pa svaki vlasnik po 150milja dolara’ za razvoj… :P



    9

    2
  3. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Odavno nista bolje nisam procitao, jos samo da bude i na stazi tako



    9

    8
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Kad Hamza osvoji 8 naslov,pomete GR mozda ce neki urednici pocet ga cijenit.Hamza je imao vrhunske vozace u momcadi koje je pobijedio,ne ubrajam VB,dok su neki imali MW,gubili od DR,CL,Schumi je imao RB,dok je bio nataburan od NR



    9

    26
    • Tko od urednika ne cijeni Hamiltona?



      3

      10
      • Ante Vetma i njegova patološka mržnja prema svemu britanskome. Od Skya, navijača i tviteraša, do Hamiltona i Russella. Sjetimo se samo one epske range liste top vozača prošle godine kada je Gaslyja stavio ispred Hamiltona hahaha

        Čak mu je Hamilton već pomalo i dosadio, pa priprema teren za neprimjerne napade na Russella za kojeg kaže da “pokazuje svoje pravo lice”, da je ljubitelj medija, PR mašina i slično.

        Očigledno slijedi Russellova era, noževi su naoštreni, žuč na aparatima



        20

        26
        • Patološka mržnja?
          Jel ti sebe čuješ tj. vidiš što pišeš?
          To što netko za nekoga ne navija i iznosi činjenice ne znači da nekoga patološki mrzi.

          Npr. činjenica je da je Hamilton zabio Maxa u zid pri 260 km/h (ako si možeš uopće dočarati tu brzinu i silinu udarca bilo bi dobro) i onda skakao dva sata po stazi i okolnim njivama.
          Utrku poslije se osramoti sa one man startorm, Alonso liši pobijede (i s time prvenstva) i onda mu je slabo radi covid posljedica (napominjem nakon skakanja u Silverstoneu).

          Sada te ja pitam, da li je ovo patološka mržnja ili činjenica?



          23

          13
        • F1puls Portal
          Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          Za Fittipaldija sam spremio zlatnu pozivnicu za Sofa Bar kad budemo radili podcast uz par ljudi u publici uživo, pa da prodiskutiramo o tome kako spada. 🙂 A za ove soundbiteove poput “patološka mržnja” sam mislio da su zamrli s Facebookom, tako da je to zabavan mali podsjetnik na takve vrste “rasprava”.



          18

          12
    • Od NR je bio natamburan i LH.



      11

      8
    • Hamza je imao vrhunske vozace u momcadi koje je pobijedio,ne ubrajam VB

      molim te udovolji mi i nabroji koje je to vrhunske vozače pobijedio osim Jensona Buttona?



      2

      7
  5. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Gotovo je. Izgleda da opet Next Year™️ za nas crvene.



    15

    2
  6. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Ništa zabavnije još ove godine nisam pročitao.
    A ništa, ferrari, red bull i ostalo društvo okrenimo se ka 2023, jer izgleda u ovoj nemamo šta tražiti, jer izgleda da ovi u mercedesu rade od 0-24 džabe 😂😂😂



    6

    2
  7. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Ja se nadam da imaju neki “novitet” koji ce im fia zabraniti…..i 😄😄😄



    4

    3
  8. Jesu li i ova pravila kao i prosla oni napisali, i/ili od kad za njih znaju? 🤭



    7

    2
  9. A volio bih da se jednom u ovoj eri konačno dogodi da bar malo zabrljaju. Čisto da bude borbe malo, da se karte pomiješaju… Nek budu u vrhu i Merc i RB…ali i Ferrari, McL.. pa i da se uključi još netko… Utopija, ne?😁
    Ovako navijački: nek je Ferrari desetinku ispred…🏁🏁



    8

    2
  10. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Pišaj po sirotinji



    3

    0
  11. Članak je baziran na članku s portala koji prenosi ponekad divlje tračeve. Originalni članak je meni pomalo ličio na prvoaprilsku šalu, sa premještanjem hladnjaka negdje drugdje, a da nisu u bočnim stranicama….

    I zato vrlo sam skeptik oko tog “detalja”. S druge strane, u F1 nikad ne reci nikad. Sasvim je sigurno da će Merc donijeti poboljšanja onoga što su pokazali u Barceloni, ali baš ovo s hladnjacima – jako sumnjivo.

    A glede Hamiltona i njegovih podviga, svaka generacija ima svog heroja. I o generaciji jako govori to tko im je heroj, pa sad kome krivo kome drago. Ako je frajerčić u roza kompletiću s presađenom kosicom, koji se vozi na romobilu za kojim trčkara plavuša koja mu nosi kacigu, nekome idol… tko sam ja da tome prigovaram.

    Moji idoli su neki drugi…



    31

    11
  12. Kako se to uklapa u ovaj novi sistem trošenja para?



    4

    0
    • Mercedes je i inače oduvijek barem 18 mjeseci ispred svih bio u razvoju, što znači da kad drugi razvijaju bolid za slijedeću godinu, oni ga već uglavnom imaju, barem po izjavama njihovih inženjera. Zato se činilo uvijek da Red Bull hvata priključak krajem godine, no istina je da su u Mercedesu već debelo radili na novom bolidu.
      Naravno da službeno novi bolid nisu mogli raditi prije 1.1.2021. ali su zato svu ključnu tehnologiju za 2022 mogli razvijati već 2020, sa svojim tadašnjim mega budžetom. Zato su prošlu godinu malo zapeli, jer već 2 godine rade motor za ovu godinu.



      2

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni