Izdvojeno

Binotto: Ferrari u Bahrainu nastoji optimizirati bolid iz Barcelone

Piše: Haris Džananović

Prije 7 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Šef ekipe Ferrarija, Mattia Binotto, još jednom je istaknuo planove talijanske ekipe za drugu rundu predsezonskih testiranja koja su na rasporedu za dva dana.

Momčad iz Maranella je do sada na testiranjima zabilježila najveći broj krugova, kompletirajući njih 439 bez ikakvih tehničkih poteškoća, dok je na drugom mjestu Mercedes s 392. Uz to, Charles Leclerc je postavio najbrže vrijeme kompletnog drugog dana programa, iako to u ovom trenutku vrlo vjerojatno nije pouzdan parametar komparativno s drugim ekipama. Uzevši u obzir da je aktualni prvak, Max Verstappen, već naglasio da će njegova ekipa Oracle Red Bull Racing na testiranja u Bahrain donijeti skoro novi bolid, Ferrari prema riječima njihovog šefa ima potpuno suprotnu filozofiju:

“Naš bolid se neće mnogo razlikovati od onog iz Barcelone. Prvi korak za nas je da optimiziramo ono što imamo. Daleko smo od najboljih performansi, ne samo zbog količine goriva u stintovima ili mapiranja motora, nego i zbog toga što možemo mnogo toga izvući iz samog bolida.”

Unatoč tome što i mnogi pouzdani insajderi tvrde da, osim Red Bulla, i ekipa Mercedesa donosi skoro potpuno novi bolid na posljednju provjeru pred početak natjecateljskog dijela sezone, Binotto ne vidi problem u pristupu njegovog tima:

“Pričekajmo da vidimo što će ostali učiniti i s čime će se pojaviti u Bahrainu. Naravno da smo uvijek obazrivi na napredak konkurentskih ekipa, siguran sam da će nekoliko njih biti vrlo, vrlo dobri u smislu performansi.”

Ferrarijev šef je također dodao da ekipa ima mnogo manevarskog prostora za izvlačenje punog potencijala novog F1-75, na osnovu podataka koje su dobili na testiranjima u Barceloni.

“Naš cilj u Barceloni je bio prikupiti što više podataka iz različitih situacija, te shvatiti korelaciju između podataka iz zračnog tunela i realnog okruženja s vanjskim faktorima na stazi. U Bahrainu nas čeka već nešto drugo, bit ćemo u raskoraku između nastavka posla iz Barcelone i priprema za prvu utrku na istoj stazi kroz nekoliko dana.”

Prema nekim površnim novinarskim i insajderskim analizama, Scuderia Ferrari se spominje kao favorit u novoj sezoni, međutim to je film koji smo gledali već nekoliko puta nakon testiranja u prethodnim sezonama. Binotto je dao svoj komentar:

“Mislim da ćemo u ova tri dana vidjeti nešto jasniju sliku o tome kako stoji koja ekipa. Siguran sam da će mnogi raditi simulacije utrke i kvalifikacija, prosto jer nema dovoljno vremena za prikrivanje performansi, prije svega jer se radi o potpuno novoj generaciji bolida i količina informacija je poprilično oskudna. Ista situacija je i sa nama, utvrdili smo plan testiranja, te ćemo raditi mnogo više na samim performansama.”

Drugi krug predsezonskih testiranja će se održati na stazi Sakhir od 10. do 12. ožujka, dok je Velika nagrada Bahraina na rasporedu od 18. ožujka.

Komentiraj

8 komentara

  1. Ok..ako je bolid i cijeli paket bio dobar u Barceloni, a po onome što znamo, bio je… razumijem da ga idu optimizirat i gradit paket oko toga. Ovo što Mercedes radi može biti pogodak (to da nosi komplet novi bolid u Bahrain), ali može biti i mač sa 2 oštrice. Jer što ako nove stvari ne šljakaju kako su zamislili? A vremena više nema… Ok, ljudi i resursa imaju, ali ipak… Moglo bi biti vrlo zanimljivo. Samo se nadam da neće opet biti: fokus na 2023. za Ferrari. Osobno, čekam kvalifikacije u BAH… Testove uzimam “sa zrnom soli”…



    10

    0
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Ok, ljudi i resursa imaju, ali ipak

      Imaju i ograničenje budžeta tako da im to ne znači puno



      6

      0
      • Ma i to mi je sve jasno…ali ovih godina kao da sam prihvatio da 100 ljudi sa milijun nečega napravi više nego 50 ljudi sa milijun istog toga… Godine su to iščekivanja, stari moj.. pa već i na hladno pušem. U svakom slučaju, ubrzo ćemo biti pametniji…



        4

        0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Koliko sam ja shvatio i plaće tih ljudi su u ograničenju budžeta, pa

          100 ljudi sa milijun nečega napravi više nego 50 ljudi sa milijun istog toga

          ne stoji. Ili?



          1

          0
        • @r2d2
          Stoji naravno, ali nekako smatram da više glava donese i više ideja. Pitanje je koliko su i jesu li bili ispred sa razvojem u tolikoj mjeri da su mogli razvijati 2 koncepta. Ne znam, nisam pametan što misliti.. A vidiš da i apsolutno nisam neki insider, pa komentiram ovako iz svoje perspektive… Samo ne bih htio da se u Q2 BAH dogodi ono: – 0,800 sec, pa u korist bilo koga



          4

          0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          :thumbs:


          0

          0
  2. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Poker i F1 imaju dodirnu tačku samo u blefiranju .
    Ovaj put mi se cini da Ferrari zaista ima “dobre karte” je kaže da nece zamijeniti niti jednu na narednom testu.
    Uz to ide samouvjerena izjava : da ekipa ima mnogo manevarskog prostora za izvlačenje punog potencijala novog F1-75, na osnovu podataka koje su dobili na testiranjima u Barceloni.
    Je li moguce da je Ferrari u ulozi Mercedesa koji neke godine na testiranju shvatio da je kategorija za sebe.



    3

    0
    • @2CV6
      Mlada su ekipa, ali možda brzo uče, haha. Malo šale… Nadam se da ove godine konačno imaju pravi paket da se bore za pobjede i naslov (bilo bi vrijeme). Nek ustraju na svom putu, ako je to razvoj ovog bolida koji su sklepali, pa nek ga upicane do najsitnijeg detalja, pa nek to konačno proradi kako treba.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni