Izdvojeno

FIA utržila više od 19 milijuna dolara: Mercedes je za nastup u novoj sezoni morao platiti skoro 5 milijuna

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Prije početka svake nove F1 sezone – ekipe koje će sudjelovati u svjetskom prvenstvu FIA-i moraju platiti kotizaciju. S obzirom na postojeći sustav – najveći iznos morao je dati Mercedes, a najmanji – Haas.

Kako to tumači četvrti dodatak novog sportskog pravilnika za nadolazeću sezonu, ekipe su morale platiti 5.770 dolara za svaki bod kojeg su osvojile u prethodnoj sezoni. Iznimka je konstruktorski prvak koji je za svaki bod morao platiti 6.926 dolara. Tako je Mercedes za svojih 613,5 bodova morao platiti više od 4,2 milijuna dolara. Povrh toga, svima se pribraja “osnovni iznos” od 577.278 dolara.

Kad se sve zbroji, FIA će iz ove prihodovne stavke utržiti više od 19 milijuna dolara.

Red Bull je dao nešto manje od 4 milijuna dolara, a iza njih su Ferrari i McLaren sa značajno skromnijim iznosima.

EkipaBodoviIznos prema bodovimaUkupan iznos
Mercedes613,54.249.1014.826.379
Red Bull585,53.378.3353.955.613
Ferrari323,51.866.5952.443.873
McLaren2751.586.7502.164.028
Alpine155894.3501.471.628
Alpha Tauri142819.3401.396.618
Aston Martin77444.2901.021.568
Williams23132.710709.988
Alfa Romeo1375.010652.288
Haas00577.278

Komentiraj

5 komentara

  1. Presipavanje iz šupljeg u prazno….

    Prvo FOM plati momčadima novce koji ovise o bodovima, pa onda momčadi plaćaju novce ovisne o bodovima FIAi…..
    Umjesto da FOM to plati odmah…. a FIA da uzme neke simbolične novce iste od svakog natjecatelja kao kotizaciju za natjecanje jer još nisam čuo da prijava na natjecanje košta ovisno o tome koje si mjesto osvojio prošle godine. Tako da nisam siguran da je ovo baš “ustavno”….

    Ali eto – vrti se para.



    13

    0
  2. Ljudi ovo nisu neki novci. Ovo je smijurija. U f1 se okreću milijarde. Kakvih 19 milijuna ? Kakvi bakrači ?



    1

    2
  3. Izh Williams a proklinju VN Belgije 😂



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni