Izdvojeno

Giovinazzi mijenja Mazepina?

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 7 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako smo jučer pisali o tome da je FIA dopustila ruskim vozačima nastupe na utrkama pod njihovom ingerencijom, ali pod neutralnom zastavom, tema ostanka Nikite Mazepina u Formuli 1 još uvijek je dosta vruća tema.

Naime, mnoge javne osobe i organizacije već nekoliko dana iznose svoje mišljenje o tome kako bi, zbog aktualnih tema na istoku Europe, trebalo postupati s ruskim i bjeloruskim sportašima, a svoj stav iznio je i MOO, koji je svim međunarodnim sportskim savezima preporučio da se ruskim i bjeloruskim sportašima zabrane nastupi.

Gene Haas i Guenther Steiner sada su na sto problema. Ruske pare koje ih velikim dijelom drže financijski stabilnima postaju sve više upitne, što u pitanje dovodi i sam opstanak momčadi o čijem se izlasku iz F1 šuška već neko vrijeme. Negativan publicitet zbog ovisnosti o Rusima nije ih zaobišao, djelomično ni krive ni dužne, a ako zadrže Mazepina u svojim redovima, vjerojatno će dobiti i još ponešto ‘minus bodova’.

Ako FIA ili Haas popuste pod pritiskom te se Mazepinu onemogući nastupanje, Steiner i društvo imaju jako malo vremena da mu pronađu zamjenu, jer sezona počinje za manje od tri tjedna. Iako je i sam Steiner prije nekoliko dana izjavio da će, u slučaju potrebe, Pietro Fittipaldi popuniti upražnjeno mjesto, sve se više priča o tome kako će novi kolega Micka Schumachera biti Antonio Giovinazzi.

Fittipaldi je već tri sezone testni vozač Haasa, a iza sebe ima dvije F1 utrke iz pretprošle sezone, kada je mijenjao tada ozlijeđenog Romaina Grosjeana. S druge strane, Giovinazzi je protekle tri sezone bio vozač Alfa Romea, ovu je započeo u Formuli E, a kao dugogodišnji Ferrarijev čovjek, zamjenska je opcija za sve tri momčadi pogonjene Ferrarijevim motorom, pa tako i za Haas.

Talijan je krajem prošle sezone često javno govorio o tome kako ne želi napustiti F1, a sve je izglednije kako će se u nju brzo vratiti.

Komentiraj

11 komentara

  1. žao mi u ovom slucaju pietra, iako neznam kakav je vozac, ali trebalo bi mu se pruziti prilika. Ali vjerojatno nema nikakve sponzore, a ovog gura Ferrari i Italija.



    5

    0
  2. A baš će se usrećiti .


    0

    1
  3. ranjenog Romaina Grosejana? srsly.



    2

    0
  4. Nekako logičan izbor ili on ili Illot s obzirom da je pretpostavljam i Švarcman out do daljnjega.



    2

    0
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    onda bi znali od čega je MSC



    5

    0
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Sad ce se vidjet koliko je dobar Mick u f1,samo prezime po mojem misljenju ga drzi



    1

    9
    • Pa iskreno zasad nije mogao ništa ni pokazati u bolidu kakvog je vozio lani. Napravio je jedino što je mogao a to je pobjediti timskog kolegu. Hass je lani bio uvjerljivo najlosiji bolid i ne mozes na osnovu toga zakljuciti da je netko dobar ili loš. Možda su obojica bolji od nekih drugih vozača koji sjede u bržim bolidima.



      2

      0
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      da, vidjet će se koliko je dobar, nadam se da će riješit antonija.
      onda će ispast da je i nikita dobar :P


      0

      0
  7. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    To bi bio plus za Haas



    1

    0
  8. Haas je američka tim ne razumijem zašto ekipa Guenther Steinera ne zamoli vladu USA da zamijene ruse u finaciranju tima. Haas bi se u čas posla mogao obojiti u skladu s motivima zastave Sjeverne Karoline ili čak američke zastave. Novac je novac a izbjegli bi i negativan image da surađuju sa agresorima. Ako moraju i američkog vozača pokupiti ne vidim tu veći problem jer tko god dođe neće vjerujem biti bitno slabiji od Mazepina. Hm, možda je mali problem što nema američkih vozača u F2?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni