Alonso: Masi nije učinio ništa loše u Abu Dhabiju

Izdvojeno

Luka Softić

Prije 3 godina 2 min 46 komentara

Izvor fotografije: Youtube

Najiskusniji vozač na gridu, Španjolac Fernando Alonso, nastavlja s iznošenjem kontrirajućih mišljenjima koji su izvan opsega dominantne medijske mašinerije.

Dok se veći dio F1 kolektiva slaže da je, sad već bivši, trkaći upravitelj Michael Masi zakazao u donošenju ispravnih odluka, a poglavito onima u posljednjim trenucima sezone, dvostruki svjetski prvak smatra da odluka koja je doprinijela u odluci svjetskog prvaka nije bila pogrešna.

Dolaskom novog predsjednika FIA-e, Mohammeda Ben Sulayema, struktura upravljanja utrka je reorganizirana i ne navodi Masija kao člana iste, a Alonso se nada da Masijevoj smjeni nisu kumovali događaji u Abu Dhabiju i pritisci određenih momčadi.

“Stigao je novi predsjednik i očito želi osigurati da je sve postavljeno kako treba. Kao što sam nekoliko puta rekao, sviđa mi se Mohammed, sviđa mi se i njegov pristup, i ako on misli da su potrebne nove ideje koje su na dobrobit svih, onda sam zadovoljan time.”

“Što se tiče cijele situacije u Abu Dhabiju, moje mišljenje je možda nešto drugačije – smatram da se tamo ništa loše nije dogodilo i mislim da struktura upravljanja utrkom nije promijenjena zbog toga – barem se tome nadam.”

Fernando Alonso

Alonsov stav je upravo suprotan onome njegova momčadskog kolege Estebana Ocona, inače bivšeg Mercedesovog rezervnog vozača i protežea Tota Wolffa, koji je ranije izrazio nezadovoljstvo vođenjem utrke u Abu Dhabiju.

Novi trkaći upravitelji bit će Niels Wittich i Eduardo Freitas, koji će se izmjenjivati na vrućem stolcu, a asistirat će im povratnik iz mirovine Herbie Blash, dugogodišnji suradnik Charliea Whittinga. Dotično društvo će na raspolaganju imati i VRCR (Virtual Race Control Room), svojevrsni pandan nogometnom VAR-u.


Odgovor

46 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Naravno da Alonso kao sudionik dvije najveće afere u povijesti F1 (namještanje pobjede u Singapuru i špijunaža između Ferrarija i McLarena) ovo u Abu Dhabiju smatra mačjim kašljem.

    Kada je Kimi rekao da u F1 ima ljudi koji bi bili savršeni političari, zna se na koga je mislio.

    Za one s lošijom memorijom, podsjetimo se pravog lica i SMS-ova španjolske poštenjačine:

    https://bit.ly/3sa8DfJ



    17
    -10

    27
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Ajde bogati ni prvi niti zadnji koju su malo muljali :zubo:.

      Singapur je definitivno bio velika ljaga. Pričalo se da je Briatore namjestio utrku kako nebi izgubio ING sponzora koji su navodno prijetili sa odlaskom, ukoliko Renault ne dođe do barem jedne pobjede.

      Što se tiče Spygatea, Renault je uhvaćen u posjedu krucijalnih tehničkih informacija o MP4-22 i na kraju su dobili samo lagani udarac po ruci.



      5
      5

      0
      • Renault
        JP Renault Prikaži

        Pričalo se da je Briatore namjestio utrku kako nebi izgubio ING sponzora koji su navodno prijetili sa odlaskom, ukoliko Renault ne dođe do barem jedne pobjede.

        Za ovo sam čuo i mislim da je istina.
        Ali još zanimljiviji je podatak da je Alonso pobijedio i utrku nakon u Japanu.
        Pobjeda u Japanu je bila čista i tako ispada da je ovo u Singapuru bilo bespotrebno :rofl:



        3
        3

        0
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži
      x1

      Frende – kakve veze Alonso ima sa scenarijem u Singapuru?



      12
      9

      3
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Jeste Alonso je kriv što je Mclaren špijunirao Ferrari…



      3
      3

      0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        Pa izgleda da je danas bolje biti fair pa šutjeti i nikome ne reći za nekakvu aferu, prevaru itd . Ljudi su kao ovce , kad pročitaju laž 100 puta to im postane istina. Alonso je iznio istinu o McLarenu i učinio je pravu stvar. Ovako svi to spinaju i povezuju sa njime kao da je on krao informacije i napravio sve to kao i sa crash gateom kojeg je režirao u hodu F.B. Alonso i ekipa su prije utrke baš znali kakav će biti rasplet utrke pa da će moći izrežirati tako nešto. Jedini tko je odgovoran za to je F.B i momak koji se slupao i ako je to učinio namjerno. Alonso nije neka licnos ala Kimi ili Button a boga mi nije ni takav kakvim ga pojedinci prikazujete. Je povezan sa dvije najveće afere u F1 jer je bio igrom okolnosti tu no ne kao akter istih.



        2
        2

        0
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Kako to misliš ako je to napravio namjerno? Pa dokazano je da se namjerno slupao, zato su FB i on dobili nogu iz F1.
          Također sumnjam da bi Alonso bio takav poštenjak da nije odlazio iz McL. Svi oni gledaju svoju guzicu uvijek.



          1
          1

          0
        • Audi
          Alonso1983 Prikaži

          Sa zadnjom rečenicom si rekao sve, tako da meni ništa u nijednom scenariju nije nemoguće i svaka izjava može biti istina ili laž. Činjenica je da je Alonso to iskoristio McLarenu da im vrati za tretmen tokom sezone. Da je bio prvak vjerovatno bi šutio i nitko za ovo nebi znao. Ovako je ispalo pošteno za sve.


          0
          0

          0
  2. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Apsolutno razumijem zašto se do sada aktivno spominjao Abu Dhabi itd.
    Ali sada je već malo smiješno da smo zaboravili na ostatak sezone. Ukupno gledajući bio je to teški cirkus, a sudačke odluke su išle na štetu i korist Hamiltona i Maxa.

    Izdvojio bi situaciju u Bakuu kao najveći propust Masija, kada se Max razletio na ravnici. Čisti safety car koji je trebao odmah na stazu, trebalo im je nevjerojatno dugo. Nije teško zamisliti što bi bilo da je netko udario u Maxov bolid ili probušio gumu pri znamo kakvim brzinama.
    Trebalo bi analizirati i takve stvari. Prvak je ionako zaslužen, rekao sam tko god osvoji svaka čast zasluženo je. Max nešto više. No opet, nebitno.
    Masi je katastrofalno vodio utrke i u par situacija doveo živote vozača u nepotrebnu opasnost.



    10
    8

    2
  3. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Mogu samo zamislit izraz na licu Britanske javnost nakon ove izjavei a pogotovo ekipe sa Sky-a izuzev Wiila Buxtona jer je jedini britanski novinar kojeg ljudi poštuju. Na njihovu veliku žalost ne mogu vršit pritisak na Alonsa sa svojom PR mašinerijom kao što inače rade jer ih čovjek apsolutno ne doživljava , jer bi im Alonso vratio istom mjerom.

    sljedeći mogući korak je referendum u Engleskoj o zabrani Alonsu ulazak na teritorij GB.



    18
    15

    3
  4. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    FIA se spasila od potpune sramote jer je prema ćušpajzu od sportskog pravilnika bilo moguće naći način na koji su sve odluke u završnici ispale regularne. Tu mogu stati priče o neregularnom prvenstvu i nelegitimnom prvaku.

    Međutim, je li to bilo najbolje moguće vođenje utrke? Da je, ne bi se toliki repovi vukli do danas i koliko god bi možda Hamiltonu i Mercedesu bilo teško priznati poraz, ni oni ne bi bili toliko glasni (odnosno tihi u slučaju Hamiltona) da nije došlo do nečeg istinski kontroverznog.

    Po mom mišljenju, kad se već htio “motor race”, najpoštenije je bilo ostaviti zaostale vozače gdje jesu, a ne pustiti samo ove koji smetaju između Lewisa i Maxa – po pravilima za puštanje svih nije bilo vremena, stoga je jasno da je Masi ovdje donio odluku prvenstveno razmišljajući o stvaranju šoua. Netko će reći da je lako meni par mjeseci nakon toga iz kauča govoriti što je trebalo, a što ne, ali zato na poziciji trkaćeg direktora mora biti netko tko će i pod najvećim pritiskom znati donijeti ispravnu odluku.



    11
    10

    1
    • Fia
      Cale od Lewisa Prikaži

      Ma je da isto su tako jako kukali za silverstone britanska pr masina nije ni zucnula nego se natezalo za mercedes i luju i opravdavalo na sve strane.Tako da okaci macku o rep da bi to bila losa odluka da je max bio ispred prvi bi brundle reko to je motoracing i gubitnik ce se uvijek zalit.A kasnije bi sprdali Hornera po tviteru da je rekao sta protiv odluke.Tako da te iluzije o postenim britancima mozemo samo sanjat.Crofty se prije toga 1 sat naslađivao kao nije bitna zadnja utrka bodovi se skupljaju cijelo vrijeme bla,bla ko god bude prvak bit ce posteno i nakon utrke im je najedanput postala bitna zadnja utrka i tu se kao lomilo prvenstvo.



      16
      13

      3
  5. ducko Prikaži

    Hahaha tipicni Alonso, da je on bio na mjestu Hamiltona totalno drugu pricu bi danas pricao.



    7
    -2

    9
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Pa realno bi svi imali drugačiju priču da su bili u ovakvoj situaciji…



      10
      9

      1
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Šta reci o liku kojem je Petrov bio kriv za neosvajanje naslova 😂



      2
      -4

      6
      • Fernando Alonso 14
        tapa-tapa Prikaži

        Šta reći o najmlađem dvostrukom wdc u povijesti F1, šta reći o liku koji skinuo sa trona MS, šta reći o čovjeku koji nakon 2 godine pauze napravi onakav posao u Mađarskoj 2021…pa što se mene tiče trebalo bi puno više takvih u trenutnoj f1 a ne kojekakve prodavače magle u dizajnerskim krpama na romobilu. 🤷‍♂️



        9
        7

        2
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          Ma tih “podbadanja” je bilo uvijek.
          Pa onda lijepih riječi.
          Pa opet podbadanja.
          Itd…., u nedogled.
          Toga jedino nije bilo kod Kimija.

          Sjećam se kad je Ferdo pričao da Vettel promaši 2-3-4 apexa u brzom krugu i svejedno uzme PP.
          Nekad poslije, ukoliko me pamćenje dobro služi, kao da mu se u toj tvrdnji pridružio i Hamdo.
          Pa su par godina poslije “hvalili” Vettela, naročito Hamdo, tamo nekad 2017. i 2018. (kada mu je Vettel bio glavni konkurent za titulu). :)

          I mala ispravka.
          Alonso je BIO najmlađi dvostruki WDC, od 2006 zaključno sa 2011.
          2011. Vettel je postao najmlađi dvostruki WDC.
          A MSa su s trona “skinule” ponajprije Bridgestonove gume.
          Odnosno, ako gledamo s druge strane, Michelinke kod konkurencije (Renault i Mclaren).
          Nije se on ni borio 2005. za titulu, tako da ga nije niko “skinuo”.
          Ispravnije bi bilo napisati, štatijaznam, “naslijedio MSa na tronu”.



          3
          3

          0
        • Fernando Alonso
          Mr.Spaceguy Donator Prikaži

          Sjećam se kad je Ferdo pričao da Vettel promaši 2-3-4 apexa u brzom krugu i svejedno uzme PP.

          Nisam siguran, ali mislim da je to Lujo izjavio. :zubo:



          1
          1

          0
        • David Croft
          Frantic Donator Prikaži

          Moguće @space, do mene :bonk:
          Ako je to bio Hamdo, onda mu se Ferdo poslije “pridružio” u tome.
          Znam da jedan nešto pričao kontra Vettela, pa mu se drugi kao pridružio.
          Da bi poslije pričali lijepo o Vettelu, tipa Ferdino “Ferrari nije bio spreman (čitaj dobar) da bi ja i Sebastian osvojili naslove”…
          Pa je bilo nedavno Vettel “Uživao sam boreći se sa Alonsom u 2021.”
          Uglavnom, poentirao sam na to svi oni (većina) hoće malo bocnuti, iz ovog ili onog razloga, pa kasnije to bude med i mlijeko, pa opet…..
          MS i DC su se umalo potukli u boxu u Belgiji 1998., a par godina poslije su pjevali karaoke u duetu (vjerovatno u pripitom stanju).



          2
          2

          0
  6. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Ja barem jednom tjedno pogledam zadnjih 10 krugova Abu Dhabija. Slušam Skyevce kako sladunjavo komentiraju dok Hamilton juri prema “sigurnom” osmom naslovu pa sve do radija – Max Verstappen you are the world champion!
    Uf, koji gušt.



    17
    13

    4
    • Chequered Flag
      AnteF1 Prikaži

      To je sa navijačke strane i treba u tome uživati.

      Uvijek će 50% navijača uživati kakva god odluka da se donese jer ne vole onog drugog.
      Kad se strasti slegnu treba jasno reći kako je to što se dogodilo u zadnjoj utrci nešto što se ne bi smjelo događati.
      Uvjeren sam da se to ponovi u ovoj sezoni, a da je drugi vozač Leclerc/Sainz ,kako pola ljudi koji sad uživaju ne bi uživali.

      Meni je sezona bila fantastična. Vidjeli smo jako dobre borbe na stazi dvojice kandidata za prvaka. Mali problem leži u tome što su režirali prvenstvo i svojim odlukama, uključujući i zadnju utrku, navodili prvenstvo na “buzzer beater”. Jesu li na kraju uspjeli? Jesu. Treba im odati priznanje. Sezona je bila fantastična. Nikad više gledatelja, nikad više komentara, portali užareni.

      Ali opet… s druge strane. Bilo bi mi jako žao da je Max završio kao vozač koji nikad nije osvojio naslov. Što se realno moglo dogoditi. Lako je moguće da ćemo gledati eru Ferrarija Još nekoliko godina bez naslova mislim da bi Max odustao od F1. Prve reze sa testiranja su za nekoliko sati. Vidjet ćemo uskoro kako stoji moja prognoza da RB neće konkurirati za naslov.

      Što se Alonsa tiče on je u tih 50% kao i ti. Uživa u raspletu prošle sezone. Imai i on pravo navijati. Je li objektivan? Nije. Za nas koji pratimo F1 duže sjećamo se kako je Alonso 2006. u medijima vrištao da se ne samo race director već cijela FIA i F1 urotila protiv njega i žele da Michael osvoji svoj 8. naslov. I tada kao i sada 50% ljudi je bilo zadovoljno raspletom.



      5
      4

      1
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        “režirali” kako su to napravili?
        režirali pucanje gume u Baku, lansiranje Maxa na Silverstoneu, košenje svih rivala Hamiltona u Mađarskoj.
        Zadnja dva primjera su moguća ali u režiji Mercedesa nikako FIA-e.



        5
        4

        1
        • Formula 1
          RazzHR Prikaži

          blejky, mislim da AnteF1 nije mislio na ”takvo” režiranje kakvo ti misliš…
          Pod pojmom ”režirali”, prvenstveno misli na vodstvo utrka koji su svojim ”slobodnim sudačkim procjenama” stvarali šou…



          3
          3

          0
      • Formula 1
        RazzHR Prikaži

        AnteF1, mislim da si sve točno napisao.
        Slažem se i potpisujem.


        0
        0

        0
  7. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Ne može prožvakati tu 2007. Alo Alonso preboli više to brate, znam da rookie te razj.bo ali život ide dalje.



    3
    -6

    9
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Da ubio ga je sa 0 bodova razlike😘



      5
      2

      3
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        Svedno sramota je jednaka, 0 ili 1 bod. ROOKIE nikad ne bi trebao pobjediti šampiona i već iskusnog vozača. Osim ako…. nije bas bolji od njega!



        4
        -2

        6
        • Fernando Alonso 14
          tapa-tapa Prikaži

          Pa ili je LH toliko bolji od cijelog svijeta ili je ipak nešto drugo razlog ovakvom rezultatu. Promisli pa javi. Na kraju ispada da je Kimi bolji od ove dvojice kad vam je to toliko bitan pokazatelj🤷‍♂️



          4
          3

          1
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Promislio sam i otišao pogledati statistiku na zvanicnom sajtu F1 i vidim da je LH stvarno bolji od cijelog svijeta.

          I ne razumijem šta Kimi ima sa tim on kao Rookie u Sauberu nije pobjedio nijednog F1 prvaka? Osim ako Heidfeld nema neku titulu da ja ne znam za to?



          1
          -2

          3
    • Marlboro
      Hey You Donator Prikaži

      Baš ga je razjebo nema šta. Samo je imao čitavu PR mašineriju i čitav tim Mclarena na svojoj strani i opet ga je razjebo sa 0 bodova prednosti i lošiji u kvalama.



      10
      9

      1
  8. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Halo urednici pa počelo je testiranje gdje su vijesti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ima već slikica za vidjeti
    novi Red Bull
    https://pasteboard.co/eYmfR0ub3aYu.png
    https://pasteboard.co/V8Tx9iCuU4fN.png



    2
    2

    0
    • Ferrari
      karlo_b Prikaži

      I ja se pitam.. Prošlih godina su sat vremena prije vec pisali ko kad nastupa informacije sa staze i svega.. Sad vec sat vremena testa traje a ni vjesti o tome. 😬


      0
      0

      0
    • Michael Schumacher
      senna66 Donator Prikaži

      Kako da plasiraju vijesti od mrvica? Niti imaš video prijenos niti išta.
      Kako možete to uspoređivati sa prošlom godinom gdje se prenosilo uživo. Usput ovo je volonterski portal. Nije teško utipkati motosport.com i ostale.


      0
      0

      0
      • Ferrari
        blejky Donator Prikaži

        Pa postoji prenosi ali tekstualni uživo sa staze i imaš i slike i videa.
        Broj krugova vremena na kojim gumama ima tona toga za vidjeti iako nema uživo prijenosa.



        1
        1

        0
        • Michael Schumacher
          senna66 Donator Prikaži

          Radni dan u tjednu je, portal na bazi volonterskog rada. Što ti očekuješ?
          Da odbace posao i obitelj radi testiranja koje je zatvoreno za javnost?
          Ažurni su tokom sezone, to je ono najbitnije.



          3
          3

          0
        • Ferrari
          blejky Donator Prikaži

          Ok. Sve stoji ali ovo nije bilo koje vrijeme ovo je početak sezone F1. Ne znam za tebe ali krećem od sebe ja osobno ako sam se prihvatio nečega bilo da je profesionalno ili volonterski onda se držim toga, nebih sigurno kad je najveća potreba najveća zainteresiranost odmahnuo i rekao znaš ja sad ne mogu imam nešto drugo u planu pogotovo znajući kad je naj veća potreba upuštajući se u nešto.
          Negovorim da su ljudi ovdje izjavili tako nešto jer nisu samo navodim primjer. Ja osobno nisam takva osoba možda ti jesi ne znam.


          0
          0

          0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.