Aston Martin predstavio je AMR22, svoj bolid za ovogodišnju sezonu Formule 1.
Za razliku od Haasa koji je predstavio raniju verziju svog novog bolida i Red Bulla koji je na demonstracijskom bolidu pokazao samo novu livreju, Aston Martin je odlučio predstaviti pravo izdanje svog novog bolida.
AMR22 će biti i prvi bolid nove generacije kojeg ćemo vidjeti na stazi – sutra je zakazan filmski dan na Silverstoneu, što će ujedno biti i prvi kilometri za novu pogonsku jedinicu Mercedesa, a nastupit će obojica vozača britanske momčadi, Sebastian Vettel i Lance Stroll.
Ceremonija predstavljanja još uvijek je bila u tijeku, a službena Twitter stranica kompanije Aston Martin očito je požurila s pripremljenom objavom, stoga je već u 15 sati procurio novi AMR22. Tweet je zatim maknut sve dok bolid nije otkriven na događaju u Gaydonu.
“Mislim da nitko ne zna što zapravo očekivati”, rekao je Vettel na predstavljanju bolida.
“Tu su nova pravila i naravno da se sve momčadi nadaju da su ih oni pogodili. Svi, uključujući mene, žele pobjeđivati, nitko ne bi bio u Formuli 1 da im san nije pobjeđivati.”
“Najbitnije je nastaviti napredovati. Ovo je tek druga godina petogodišnjeg plana (rok u kojem Aston Martin želi stići do vrha, op.a.), stoga smo i dalje vrlo blizu početku, no ovaj tim ima velike ambicije i velike planove, a ja sam iznimno uzbuđen jer sam dio toga.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brutala.Jedva cekam Ferrari da vidim.Mislim da ce biti crveni i crn
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio sam jedan dan sanjao prestavljanje i dalje je Ferrari bio nosonja 🤣 a Mclaren je bio srebreni.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prelijep, može govoriti ko god šta hoće, čak su i ove ratkape uskladili da lijepo pašu bolidu
37
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lipo izgleda, mislim da ce i Ferkan imat slicne otvore kao i oni na haubi
promjenili su boju u dosta svjetliju, nije im se sviđalo šta izdaleka neđa razlike između njih i merca iako je merc najavio povratak sivoj
Zanimljivo dosta dug ispuh kao i has
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljepša zelena ove godine čini mi se
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi bolidi izgledaju fenomenalno. Vjerovatno najljepsi sto sam ja svjedocio.
Moram primjetiti kako su alkoholna pica dozvoljena kao sponzori cigareta nisu. Dobro, Mission je PM. A kombinacija alkohola i volana je tragicna. Ne razumijem.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
..ako se referiraš na talijansko pivo onda spavaj bez brige, tu žućkastu vodicu nitko ne pije… .;) :D
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Shvatam sta govoris. Ali nije bas tako. Jako su uspjesni.
Ja ne mogu da shvatim kako je alkohol ok a cigarete nisu na tehnoloski najnaprednije cetiri gume.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reklamiraju se kao 0.0%…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reklamiraju se ali od toga ne zive. Od 0.0 ne placaju svoje mjesto u f1.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
limitmaker1… jadni talijani , trude se ali uzalud . npr pirelli je osnovan prije 150 godina ali ka šta svi znamo … ne znaju napravit dobru gumu . ista stvar je i sa njihovim pivarama . birra peroni postoji od 1846. tj 176 godina ali još nius naučili napravit dobro pivo . birra moretti egzistira od 1859. ( 163 godine) ali ista stvar , pivo im je žuta vodica . možda je birre moretti baš zbog talijanskog neznanja kupija heinken jer nizozemci vole ulagat u neznanje i gubit uloženo . da išta vride kupija bi ih molson coors ( kojeg svi znamo za razliku od gotovo anonimnog heinkena ) koji ulaže u zagrebačku pivaru jer su spoznali superiornu kvalitetu ožujskog piva koje nije žuta vodica ka npr peroni , moretti ….
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dugo nisam popio dobro pivo! Sada su u modi male craft pivovare i to su kao ‘prava piva’, a veliki proizvođači prodaju .’žutu vodicu’.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
izgleda odlično i zanimljivo.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dosta debel zadnji kraj i puno otvora za zrak na poklopcu motora.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
škrgetine!
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Te grilje su tu umjesto otvora na kraju bolida kao prosle godine.
Neobicno, kad je zadnji put netko to imao na F1 bolidu?
A AMG-Merc tesko da ce imati drukcije hladnjake od AM-a, dakle ovo je njihovo rjesenje.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad su pravila dozvoljavala. Izgleda da to nije samo zbog hlađenja, nego ima aerodinamičku korist.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Te skrge su zabranjene sa pravilima za 2009u.
Imaju znacajno povoljniju aero sliku od otvora na kraju bolida plus je logika iza toga da ce i one smanjit razinu prljavog zraka.
Prvi ih je poceo koristit Ferrari ako se ne varam 2003e i onda svi ostali.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad su ih dakle dozvolili da pomognu Mercedesu i njihovim customer ekipama. FIA misli na sve.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako si to zaključio?
Pa nisu dozvoljeni samo Mercedesu i timovima koji koriste njihov motor. Svako ih može staviti na svoj bolid…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Posve novi koncept usisa za zrak (kockasti i ostre linije) kao i jako ostra linija samog nosa, također koliko je mudro imati ovakve rupe za hlađenje u vidu aerodinamike vrijeme će pokazati.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
LIjep bolid, jedino ovo kod prvih kotača što strši mi ne leži. Broj 18 na bolidu, neka poruka ili tatino dete?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi vozač.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači tatino dete :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo mi malo smetaju bocna krilca na prednjem spojleru. Izgledaju preglomazno. Ali, da je bolid brutalan, jeste 👏👍
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijep bolid. Tko kaže suprotno, laže :zubo:
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijep bolid, super da nema više one BWT roze i da su limeta zelenu odabrali. Seb s Red Bull 2010 frizurom 😆
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da će Alonso rozu voziti ove godine :-)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit ce Baby Alonso 😄
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš se veselim 🙄… Potpuno sam zaboravio da je BWT na Alpineu sad.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa još nije službeno. Ali izgleda da je i ove godine BWT Vettelov lični sponzor. Na timskim kačketima od Vettela nalazi se BWT-ov logo.
https://shop.astonmartinf1.com/collections/team/products/aston-martin-cognizant-formula-1-offiical-driver-sv-cap
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potvrđeno.
BWT Alpine F1 team. Mogu mislit kako će to ružno izgledati? Kao Barbika😂
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljiv prednji nos, tj. vršak je iznad linije samog nosa.
Kada će više krenuti ovo testiranje!!!
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda brutalno dobro. Odavno nisam vidio ovakav skok u izgledu kao ove godine.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ajde, ok izgleda, jedino kad se gleda iz zraka mi se cini dosta sirok zadnji dio i onda se naglo suzi, hmmm
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tak je lijepi da bi postera stavil na zid
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisam očekivao da će novi bolidi toliko dobro izgledati.
onaj nos na FIA-inom konceptu mi je vrlo nakaradno izgledao, ali ovaj sad je top!
novi bolid izgleda moćno i brzo. posebno s ovim škrgama na poklopcu motora.
sviđa mi se kombinacija zelene i limeta boje, super izgleda. nadam se da će ostali izgledati jednako dobro ili još bolje.
netko je već primijetio, prednje krilo je malo više od vrha nosa – baš me zanima aerodinamika iza toga.
nadam se da nam Ferrari neće prodati mravojed foru kao 2014…
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferkan će neku kvrgu od nosa pokazat kao i obično
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uhh izgled je bas drugaciji u odnosu na osnovni FiA model pogotovo deo oko motora izgleda sire mogu da zamislim drugi kako ce izgledati
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
TOP!
Po onome što je RB pokazao na FIAinom modelu, već sam se usr** da će i ostali biti tako ružni.
Moram priznati da su mi i 2021. bolidi lijepi i agresivni. Nadam se da će i ostatak grida izgledati dobro,
Prednje krilo mi djeluje izdržljivije za udarce.
Gledao sam neke analize na YouTubu gdje se šuška kako će McLaren, a možda i ostali preći na pull-rod ovjes umjesto dosadašnjeg push-rod sistema. Neko je u Mclarenu slikao mobitelom bolid, a onda je netko slikao tog lika kako slika i ta fotka je u javnosti. Ne ekranu se navodno vidi pull-rod sistem. Ne mogu sada po slici razaznati što ovaj bolid ima.
https://youtu.be/X02FI2BnLYM
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do sada su svi push rod predstavili, čak i Haas koji ima ovjes od Ferrarija, a najviše se priča da će Ferrari i McLaren preći na pull rod. Ajde vidjećemo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je Brown snimao sa svojim mobitelom, dok je neko snimao njega, kad su prikazivali paljenje motora, čini mi se. I neko je samo iz tog videa izvukao slike…
Mislim da je po tome definitivno da će McLaren imati pull-rod. Ali za Ferrari nisam siguran. Pričalo se, ali po izjavi Steinera čini mi se da su se odlučili ipak za push-rod. Ionako, mislim da neće igrati preveliku ulogu. Kako kažu, jedina stvar zbog čega to gledaju je zbog nešto čišćeg protoka zraka. Ali mislim da ovi bolidi svakako nebi trebali imati prevelikih problema zbog toga, jer je kompletan bolid dosta čišći. A mane, dok je Ferrari prije imao pull-rod, uvijek su govorili da je težak za podesiti…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Predobro, nekako uglađeno, bez tone onih sitnih krilaca i aerop*zdarija. Ova žuta ide odlično sa zelenom, drago mi je da je zelena nešto svjetlija od prošlogodišnje i da je roza prošlost.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda predobro, čak mi je ljepši nego prošle godine. Baš me zanima, pošto je rađen u Mercedesovom zračnom tunelu, da li će njihovi aerodinamičari opet doći do istih ili sličnih zaključaka, a i jako me zanima da li će McLaren ove godine dobiti ovo zadebljanje na poklopcu motora kao Aston Martin i pretpostavljam budući Mercedes ili neće kao i prošlu godinu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj pravilnik će biti ono što je prošli trebao biti.
Bolid izgleda vrlo elegantno, tehnološki napredno, moderno i agresivno.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepo, ali dok sam živ ću govoriti da su auti 2004. bili najbolji ikada. Nikada nije bilo toliko rješenja za aerodinamiku kao te godine.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F2004 je meni najljepši bolid ikada!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
au a 2005-2007..? kaj je falilo? još su agresivniji bili
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad kad su ih suzili sad tek izgledaju kao da bi otraga trebala biti ona tabla s jazavcem “Long vehicle”.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi pravi? Pa zar Haas nije predstavio pravi bolid?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije, to je render bolida bez detalja
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haas je predstavio render/kompjutersku obradu bolida. Kako kažu, od ranijeg razvoja bolida, ali ipak nije pravi fizički bolid.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove škrge su zanimljive, mislim da imaju sličnu funkciju kao ispuh u Vetelovo doba. Topli zrak iza hladnjaka izlazi kroz njih i povećava downforve u zadnjem dijelu bolida, napokon nešto zanimljivo i novo. Zanima koji je odnos draga i downforcea za ovakvo riješenje.
edit: Još pošto imaju više hladnjaka uz pomoć ventila kontroliraju njihovu temperatuu i na taj načun mijenjaju karakteristike aerodinammike na pravcima i u zavojima evo prednosti.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poprilično krivo posložena teza sa otvaranjem i zatvaranjem ventila na haldnjacima. Ova teza gubi smisao jel je ucinak nije trenutan nego je sklon vremenskome odmaku gdje se nešto mora zagrijati tj ohladiti, dok su pravci mjesta gdje im je ucinak potreban momentalno, a i dojma sam da bi otvaranje zatvaranje bilo kontrolirano od samog vozaca što je kršenje pravila.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se s tvojom primjedbom.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo su preveliki ne kažem da neće biti brzi ali opet biti će tromi. Bilo mi je gušt gledati Alonsa sa R25 prošle godine.
https://youtu.be/fpgv1iN9HR8
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel izgleda 20 godina mlađi nego kad je vozio za Ferrari :D
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
što radi operacija kose… još će i on kao i ćelavi Lewis glumiti Boba Marleya.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je predstavljanje, odlicno izgleda, drago mi je sto je dosta drugačiji od Haasa i Fom koncepta, da bude razlike u bolidima,bravo AM a ne ko ovi tukci iz RB, prica se da jos nisu ni prosli crash test,jedva cekam spy slike iz Barcelone!!!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moje mišljenje je da svi očekujemo slično ili isto kao prošlih godina a činjenica je da kod izmjene pravila je moguće sve. Ima tu ekipa koje su sposobne iznenaditi pa makar to bilo samo u početku . Svi mislimo da će RB ili Merc biti u borbi za titulu a mi navijači Ferrarija i McLarena se nadamo da će baš te dvije ekipe pomrsiti im račune. No ima tu još barem dvije ekipe koje su sposobne barem u početku im pomrsiti svima planove a Aston Martin je jedna od njih. Nitko nije očekivao ni Brawn GP pa se dogodio. Alpine bi mogao iznenaditi bez obzira na sve rošade unutar ekipe. Povijest nas uči da nije sve u sportu uvijek lako predvidivo. Možda neka top ekipa bude kao Ferrari lani. Btw bolid je lijep.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi vrlo “skakljivo” da AM ispadne najbrzi bolid.
Vettel bi bio sikaniran i sabotiran, slicno kao u Ferrariju, samo da se sineku otvori prostor prema tituli.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda krasno, još samo da je vratiti nekadašnje v10 ili barem v8 motore…uh
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
asimetričan bolid.. hint: fali jedan steering arm na obrađenim slikama…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volio bih da budu brzi…da Seb pokaze da nije za staro gvožđe
3
0