Izdvojeno

Aston Martin predstavio AMR22, prvi pravi ovogodišnji bolid!

Piše: Lovro Andraka

Prije 8 mjeseci, 64 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Aston Martin predstavio je AMR22, svoj bolid za ovogodišnju sezonu Formule 1.

Za razliku od Haasa koji je predstavio raniju verziju svog novog bolida i Red Bulla koji je na demonstracijskom bolidu pokazao samo novu livreju, Aston Martin je odlučio predstaviti pravo izdanje svog novog bolida.

AMR22 će biti i prvi bolid nove generacije kojeg ćemo vidjeti na stazi – sutra je zakazan filmski dan na Silverstoneu, što će ujedno biti i prvi kilometri za novu pogonsku jedinicu Mercedesa, a nastupit će obojica vozača britanske momčadi, Sebastian Vettel i Lance Stroll.

Ceremonija predstavljanja još uvijek je bila u tijeku, a službena Twitter stranica kompanije Aston Martin očito je požurila s pripremljenom objavom, stoga je već u 15 sati procurio novi AMR22. Tweet je zatim maknut sve dok bolid nije otkriven na događaju u Gaydonu.

“Mislim da nitko ne zna što zapravo očekivati”, rekao je Vettel na predstavljanju bolida.

“Tu su nova pravila i naravno da se sve momčadi nadaju da su ih oni pogodili. Svi, uključujući mene, žele pobjeđivati, nitko ne bi bio u Formuli 1 da im san nije pobjeđivati.”

“Najbitnije je nastaviti napredovati. Ovo je tek druga godina petogodišnjeg plana (rok u kojem Aston Martin želi stići do vrha, op.a.), stoga smo i dalje vrlo blizu početku, no ovaj tim ima velike ambicije i velike planove, a ja sam iznimno uzbuđen jer sam dio toga.”

Galerija fotografija

Komentiraj

64 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Brutala.Jedva cekam Ferrari da vidim.Mislim da ce biti crveni i crn



    27

    1
  2. Prelijep, može govoriti ko god šta hoće, čak su i ove ratkape uskladili da lijepo pašu bolidu



    37

    0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    lipo izgleda, mislim da ce i Ferkan imat slicne otvore kao i oni na haubi
    promjenili su boju u dosta svjetliju, nije im se sviđalo šta izdaleka neđa razlike između njih i merca iako je merc najavio povratak sivoj
    Zanimljivo dosta dug ispuh kao i has



    11

    0
  4. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ljepša zelena ove godine čini mi se



    19

    0
  5. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Novi bolidi izgledaju fenomenalno. Vjerovatno najljepsi sto sam ja svjedocio.

    Moram primjetiti kako su alkoholna pica dozvoljena kao sponzori cigareta nisu. Dobro, Mission je PM. A kombinacija alkohola i volana je tragicna. Ne razumijem.



    14

    1
    • ..ako se referiraš na talijansko pivo onda spavaj bez brige, tu žućkastu vodicu nitko ne pije… .;) :D



      8

      0
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Shvatam sta govoris. Ali nije bas tako. Jako su uspjesni.
        Ja ne mogu da shvatim kako je alkohol ok a cigarete nisu na tehnoloski najnaprednije cetiri gume.



        7

        1
      • limitmaker1… jadni talijani , trude se ali uzalud . npr pirelli je osnovan prije 150 godina ali ka šta svi znamo … ne znaju napravit dobru gumu . ista stvar je i sa njihovim pivarama . birra peroni postoji od 1846. tj 176 godina ali još nius naučili napravit dobro pivo . birra moretti egzistira od 1859. ( 163 godine) ali ista stvar , pivo im je žuta vodica . možda je birre moretti baš zbog talijanskog neznanja kupija heinken jer nizozemci vole ulagat u neznanje i gubit uloženo . da išta vride kupija bi ih molson coors ( kojeg svi znamo za razliku od gotovo anonimnog heinkena ) koji ulaže u zagrebačku pivaru jer su spoznali superiornu kvalitetu ožujskog piva koje nije žuta vodica ka npr peroni , moretti ….


        0

        1
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Dugo nisam popio dobro pivo! Sada su u modi male craft pivovare i to su kao ‘prava piva’, a veliki proizvođači prodaju .’žutu vodicu’.


          0

          0
  6. izgleda odlično i zanimljivo.



    11

    1
  7. Dosta debel zadnji kraj i puno otvora za zrak na poklopcu motora.



    3

    0
  8. Posve novi koncept usisa za zrak (kockasti i ostre linije) kao i jako ostra linija samog nosa, također koliko je mudro imati ovakve rupe za hlađenje u vidu aerodinamike vrijeme će pokazati.



    8

    0
  9. LIjep bolid, jedino ovo kod prvih kotača što strši mi ne leži. Broj 18 na bolidu, neka poruka ili tatino dete?



    3

    0
  10. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Samo mi malo smetaju bocna krilca na prednjem spojleru. Izgledaju preglomazno. Ali, da je bolid brutalan, jeste 👏👍



    3

    0
  11. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Lijep bolid. Tko kaže suprotno, laže :zubo:



    12

    0
  12. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Lijep bolid, super da nema više one BWT roze i da su limeta zelenu odabrali. Seb s Red Bull 2010 frizurom 😆



    17

    0
  13. Mercedes
    matkob Prikaži

    Zanimljiv prednji nos, tj. vršak je iznad linije samog nosa.

    Kada će više krenuti ovo testiranje!!!



    6

    1
  14. Izgleda brutalno dobro. Odavno nisam vidio ovakav skok u izgledu kao ove godine.



    13

    0
  15. Pa ajde, ok izgleda, jedino kad se gleda iz zraka mi se cini dosta sirok zadnji dio i onda se naglo suzi, hmmm



    3

    1
  16. Tak je lijepi da bi postera stavil na zid



    7

    0
  17. nisam očekivao da će novi bolidi toliko dobro izgledati.
    onaj nos na FIA-inom konceptu mi je vrlo nakaradno izgledao, ali ovaj sad je top!
    novi bolid izgleda moćno i brzo. posebno s ovim škrgama na poklopcu motora.
    sviđa mi se kombinacija zelene i limeta boje, super izgleda. nadam se da će ostali izgledati jednako dobro ili još bolje.
    netko je već primijetio, prednje krilo je malo više od vrha nosa – baš me zanima aerodinamika iza toga.
    nadam se da nam Ferrari neće prodati mravojed foru kao 2014…



    14

    0
  18. Uhh izgled je bas drugaciji u odnosu na osnovni FiA model pogotovo deo oko motora izgleda sire mogu da zamislim drugi kako ce izgledati



    3

    0
  19. TOP!
    Po onome što je RB pokazao na FIAinom modelu, već sam se usr** da će i ostali biti tako ružni.
    Moram priznati da su mi i 2021. bolidi lijepi i agresivni. Nadam se da će i ostatak grida izgledati dobro,
    Prednje krilo mi djeluje izdržljivije za udarce.

    Gledao sam neke analize na YouTubu gdje se šuška kako će McLaren, a možda i ostali preći na pull-rod ovjes umjesto dosadašnjeg push-rod sistema. Neko je u Mclarenu slikao mobitelom bolid, a onda je netko slikao tog lika kako slika i ta fotka je u javnosti. Ne ekranu se navodno vidi pull-rod sistem. Ne mogu sada po slici razaznati što ovaj bolid ima.
    https://youtu.be/X02FI2BnLYM



    5

    0
    • Do sada su svi push rod predstavili, čak i Haas koji ima ovjes od Ferrarija, a najviše se priča da će Ferrari i McLaren preći na pull rod. Ajde vidjećemo.



      2

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      To je Brown snimao sa svojim mobitelom, dok je neko snimao njega, kad su prikazivali paljenje motora, čini mi se. I neko je samo iz tog videa izvukao slike…

      Mislim da je po tome definitivno da će McLaren imati pull-rod. Ali za Ferrari nisam siguran. Pričalo se, ali po izjavi Steinera čini mi se da su se odlučili ipak za push-rod. Ionako, mislim da neće igrati preveliku ulogu. Kako kažu, jedina stvar zbog čega to gledaju je zbog nešto čišćeg protoka zraka. Ali mislim da ovi bolidi svakako nebi trebali imati prevelikih problema zbog toga, jer je kompletan bolid dosta čišći. A mane, dok je Ferrari prije imao pull-rod, uvijek su govorili da je težak za podesiti…



      4

      0
  20. Predobro, nekako uglađeno, bez tone onih sitnih krilaca i aerop*zdarija. Ova žuta ide odlično sa zelenom, drago mi je da je zelena nešto svjetlija od prošlogodišnje i da je roza prošlost.



    7

    0
  21. Izgleda predobro, čak mi je ljepši nego prošle godine. Baš me zanima, pošto je rađen u Mercedesovom zračnom tunelu, da li će njihovi aerodinamičari opet doći do istih ili sličnih zaključaka, a i jako me zanima da li će McLaren ove godine dobiti ovo zadebljanje na poklopcu motora kao Aston Martin i pretpostavljam budući Mercedes ili neće kao i prošlu godinu.



    4

    0
  22. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ovaj pravilnik će biti ono što je prošli trebao biti.

    Bolid izgleda vrlo elegantno, tehnološki napredno, moderno i agresivno.



    7

    0
  23. Lijepo, ali dok sam živ ću govoriti da su auti 2004. bili najbolji ikada. Nikada nije bilo toliko rješenja za aerodinamiku kao te godine.



    12

    1
  24. Sad kad su ih suzili sad tek izgledaju kao da bi otraga trebala biti ona tabla s jazavcem “Long vehicle”.



    3

    1
  25. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Prvi pravi? Pa zar Haas nije predstavio pravi bolid?



    2

    1
  26. Ove škrge su zanimljive, mislim da imaju sličnu funkciju kao ispuh u Vetelovo doba. Topli zrak iza hladnjaka izlazi kroz njih i povećava downforve u zadnjem dijelu bolida, napokon nešto zanimljivo i novo. Zanima koji je odnos draga i downforcea za ovakvo riješenje.

    edit: Još pošto imaju više hladnjaka uz pomoć ventila kontroliraju njihovu temperatuu i na taj načun mijenjaju karakteristike aerodinammike na pravcima i u zavojima evo prednosti.



    2

    3
  27. Malo su preveliki ne kažem da neće biti brzi ali opet biti će tromi. Bilo mi je gušt gledati Alonsa sa R25 prošle godine.
    https://youtu.be/fpgv1iN9HR8



    2

    3
  28. Vettel izgleda 20 godina mlađi nego kad je vozio za Ferrari :D



    10

    0
  29. Ovo je predstavljanje, odlicno izgleda, drago mi je sto je dosta drugačiji od Haasa i Fom koncepta, da bude razlike u bolidima,bravo AM a ne ko ovi tukci iz RB, prica se da jos nisu ni prosli crash test,jedva cekam spy slike iz Barcelone!!!



    2

    1
  30. Moje mišljenje je da svi očekujemo slično ili isto kao prošlih godina a činjenica je da kod izmjene pravila je moguće sve. Ima tu ekipa koje su sposobne iznenaditi pa makar to bilo samo u početku . Svi mislimo da će RB ili Merc biti u borbi za titulu a mi navijači Ferrarija i McLarena se nadamo da će baš te dvije ekipe pomrsiti im račune. No ima tu još barem dvije ekipe koje su sposobne barem u početku im pomrsiti svima planove a Aston Martin je jedna od njih. Nitko nije očekivao ni Brawn GP pa se dogodio. Alpine bi mogao iznenaditi bez obzira na sve rošade unutar ekipe. Povijest nas uči da nije sve u sportu uvijek lako predvidivo. Možda neka top ekipa bude kao Ferrari lani. Btw bolid je lijep.



    3

    0
  31. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Izgleda krasno, još samo da je vratiti nekadašnje v10 ili barem v8 motore…uh



    1

    1
  32. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    asimetričan bolid.. hint: fali jedan steering arm na obrađenim slikama…


    0

    0
  33. Volio bih da budu brzi…da Seb pokaze da nije za staro gvožđe



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni