Izdvojeno

Haas predstavio ovogodišnju livreju [foto]

Piše: Pulsmedia portal

Prije 8 mjeseci, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Haas je postao prva momčad koja nam je pokazala barem djelić onoga što nas očekuje na ovogodišnjim bolidima – predstavili su ono za što se vjeruje da je samo bazični model VF-22 koji će na stazi imati još nekih preinaka u odnosu na ovaj render i model kojeg je F1 prezentirala prošle godine.

Komentiraj

22 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Njihov dizajner liverje se ubio od posla



    51

    0
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    znan da je samo livery ali sitni otvori zraka su mi zapeli za oko



    10

    0
    • Možda čak nisu toliko mali koliko su bokovi široki. Očito bi to mogao biti trend, pošto više nije bitno toliko strujanje zraka iznad podnice nego ispod, pa se bokovi mogu proširiti.

      Nego, našli su i “rupu” da nos ipak odvoje od donjeg glavnog elementa krila.



      2

      0
  3. Napokon. Počelo je.
    Unutarnji mir se vraća. :)



    11

    0
  4. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Jeste sigurni da je ovo model kojeg je f1 predstavila ili je to ipak njihov novi bolid.. Jedne godine su već najavili objavu nove liverije pa je nakraju bio novi bolid..
    Model kojeg je f1 predstavila ima širi nos i veće bočne otvore za zrak prema ovome što su oni predstavili



    4

    0
    • Ovo je render njihovog auta, naravno nije finalna verzija, nos puno uži, manji otvori za hlađenje, iza je dosta uži nego fia koncept, trokutasti usis iznad kacige, difuzor je kockast, iza sidpodova je nešto slično kao kod Mercedesa, ovo di se pokrivaju radijatori pa prema zadnjem krilu!



      4

      0
  5. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    na bolidu piše nikita.. nebih se začudio da je ovo konačna verzija za ovu godinu i da se bacaju na 2023 ..

    i, bar meni, predug ispuh..



    5

    1
  6. Malo cudni otvori za zrak ispada da mu uoce ne treba hlađenja



    1

    0
  7. ruzan ko lopov. ko i prosle godine uostalom ;)



    7

    2
  8. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    Wow its the same🤓



    3

    0
  9. dobro je, zec je još uvijek tu.
    boje nezanimljive. bolid ću komentirat kad bude na stazi.



    1

    1
  10. a) ovo nije bolid za 2022. godinu,
    b) ruska zastava nije dobila nove boje pa tako ni boje Haasa.



    1

    1
  11. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Kako su neki mediji prenesli da je rekao sef momcadi da je to taj bolid,a na testiranja ce doc sa malim preinakama.



    2

    0
  12. Ovaj bolid je totalna dezinformacija.
    Ferrari prema nekim informacija prelazi sa pushrod ovjesa na pull rod ovjes. Hass koristi veliki dio Ferarijevih dijelova i ovjes je jedan od njih.
    I ako zumirate na ovjes na slici izgleda kao da je nalijepljen na ovjes uopće ne ulazi u šasiju. Prva dva gornja dijela vidno ulaze u šasiju dok treći pozadinski(pushrod) ne ulazi.

    Igre su počele.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni