Izdvojeno

Turrini: Ferrari je zadovoljan napretkom po pitanju motora, ali imaju nedoumica oko aerodinamike

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Ako je vjerovati talijanskom novinaru Leu Turriniju koji godinama piše na temelju podataka koji mu procure iz ekipe – u Maranellu uopće nisu zabrinuti zbog pogonske jedinice, ali imaju određenih nedoumica oko aerodinamičkih rješenja koje su implementirali za novi tehnički pravilnik.

“Koliko znam – Ferrari je 100% siguran da može uhvatiti vodeće ekipe po pitanju snage motora. Čak i unatoč tranziciji na biogorivo.”

“Ali, tu su i dalje neke nedoumice oko određenih inovativnih rješenja po pitanju aerodinamike.”

Mercedes i Red Bull su ranije spominjali Ferrari kao jednu od ekipa na koju će trebati pripaziti, vjerojatno zato jer su se puno prije njih fokusirali na razvoj novog bolida, ali Turrini kaže:

“Morate biti oprezni s očekivanjima.”

“Moralo bi biti jasno da, ako na prvoj utrci Ferrari bude pola sekunde iza Red Bulla i Mercedesa – san o borbi za titulu tu završava.”

Komentiraj

19 komentara

  1. Drago mi je da imaju strahove oko aerodinamike. Znači da su krenuli u rizik. Nema napretka bez rizika. Tek ideš na sigurno kada si 2 sekunde ispred svih.



    16

    2
  2. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ako ćemo iskreno veći rizik (u sezoni novog pravilnika) je ići na sigurno nego agresivnija filozofija bolida.
    Sigurno je da će inovacije imati Mercedes, RB a vjerojatno i McLaren. Nema labavo, najmanje dvije momčadi od spomenutih će totalno promašiti.



    10

    0
  3. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Kaj nije on nedavno rekao da ga ne brine ako će ferrari na prvoj utrci biti nešto sporiji od vodećih?



    1

    6
  4. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Klasika.Al tko zna mozda je ova godina njihova.



    2

    2
  5. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Off topic:

    Mercedes je dao na aukciju obilazak njihovih postrojenja na nedavno održanom događaju Autosport Awards Charity. Pobjedu je odnijela ponuda u vrijednosti od 5000 funti, a dobitnik je…. Christian Horner



    15

    0
  6. Svake godine isto. Ništa neka štede lovu za iduću godinu.



    2

    3
  7. I dalje smatram da će Ferrari biti u borbi za naslov uz Mercedes. Nisam toliko siguran u RB.



    6

    3
  8. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Zeznu li pasti će rekord… negativan, godine bez naslova.



    2

    0
  9. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ma lože narod. Napravili su oni raketu, nego moraju malo da se prave blesavi… 😀



    7

    0
  10. bilo bi idealno da i Carlos i Charles dobiju u ruke konkurentan bolid, da dođe do izražaja kapacitet obojice, a i vrijeme je za Ferrari da “posloži” kockice



    6

    0
  11. Treba skupit hrpu podataka, dobro to sve analizirat i pokusat razumit brojeve i bolid i tako negdje do ljetne stanke a onda izabrat krivi smjer razvoja bolida… What can go wrong ..



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni