Izdvojeno

Mercedes: E10 gorivo je najveća promjena od 2014.

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Krajem siječnja odazvao se sektor za razvoj motora Honde i prokomentirao je novosti vezane uz novo E10 gorivo. Tjedan dana kasnije progovorio je Hywel Thomas, direktor sektora za razvoj motora Mercedesa.

Od trenutka kad je novo gorivo najavljeno, četiri proizvođača su marljivo radili sa svojim dobavljačima goriva kako bi napravili što bolje pogonske jedinice koje bi radite što učinkovitije s većom količinom bio-sadržaja nego prije.

To E10 gorivo je također razlog zašto se Red Bull tako žestoko trudio zadržati Hondu za novu sezonu, kako bi im mogli pomoći sa razvojem i prilagodbom novog motora.

“Kao i svake godine, kad razvijamo gorivo, to je partnerstvo između nas i Petronasa kako bismo bili sigurni kako gorivo uživa iskustvu pogonske jedinice, te pogonska jedinica uživa u iskustvu goriva.”

“Promjena da se ove godine ide na E10 je vjerojatno najveća promjena u propisima koje smo imali od 2014.”

“Tako da je bio značajan pothvat kako bismo bili sigurni da smo stvarno razvili to gorivo, i koliko smo kandidata imali, pa jednocilindrični rad, pa rad na V6, ne smije se podcjenjivati koliko je posla to zahtijevalo.”

Thomas je naveo kako problem nije samo u povećanju bio-sadržaja, nego i u tome što je u pitanju održivi etanol:

“Već su bile bio-komponente u gorivu kroz cijelu hibrid eru. Tada smo kao zahtjev imali da nam 5,75% obujma čine bio-komponente.”

“Promjena za ovu godinu je da je taj postotak otišao gore, otišao je na 10%. Također, umjesto da imate slobodan odabir komponenti koje ćete koristiti, morate koristiti etanol.”

“Dakle promjena da je bio-sadržaj sad etanol znači kako će motor reagirati nešto drugačije na gorivo. S nekim područjima performansi smo jako, jako sretni, a ima i drugih područja s kojima smo manje sretni. “

“I što nam je za činiti je mijenjati gorivo gdje možemo, i mijenjati hardver pogonske jedinice gdje možemo, kako bismo maksimizirali učinke stvari koji nam se sviđaju, te minimizirali učinke stvari koje nam se ne sviđaju.”

Hywel Thomas, direktor Pogonskih agregata visokih performansi (HPP) Mercedesa

Komentiraj

1 komentar

  1. Lance Stroll 18
    dino18 Prikaži

    …neam šta radit pa idem reklamirat sponzore



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni