Izdvojeno

Honda o novom E10 gorivu: Nije baš kako ostali proizvođači motora tvrde

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Još jedna od brojnih novina za sezonu 2022. je novo gorivo koje će momčadi morati koristiti. Riječ je o E10 gorivu – mješavini koja se sastoji od 90% fosilnih goriva i 10% etanola.

Očekivana posljedica te promjene je nešto manja snaga motora nego prijašnjih sezona, iako proizvođači motora izjavljuju kako nemaju nikakvih problema te su našli rješenja za taj pad snage.

Hondin Yasuaki Asagi, koji nastavlja voditi razvoj motora za Red Bull i AlphaTauri, misli kako te izjave vjerojatno nisu u potpunosti istinite.

Kad je priupitan koliko snage će motori zapravo izgubiti nakon promjene, odgovorio je:

“To je tajna. Čini se kako ostale tvrtke kažu da je otprilike isto, ali s druge strane, davanje takve obavijesti znači kako je teško doći do jednake snage kao prošle godine.”

Asagi je rekao kako prijelaz na novo gorivo predstavlja izazov, ali isto je rekao kako nije sve crno te je naveo neke njegove prednosti:

“Odgovor na E10 gorivo je najveći izazov. Arhitektura motora je već postavljena s novom pogonskom jedinicom za 2021. pa smo napravili promjene kako bismo izvukli najbolje performanse sa E10 gorivom.”

“Što se E10 tiče, smanjuje se snaga i energija koju ima sa istom težinom. To je karakteristika alkoholnih goriva. S druge strane, abnormalno izgaranje starog goriva je lakše za kontrolirati.”

Uz to je potvrdio kako je većina radova na pogonskoj jedinici za 2022. odrađena još tijekom 2021.:

“Uvijek ima malih detalja i ispravaka ako postoje problemi, ali ako niste završili koncept ili osnove prije kraja prijašnje godine, nećete biti spremni na vrijeme za sljedeću sezonu.”

Yasuaki Asagi, voditelj razvoja pogonske jedinice u Hondi

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni