Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Honda o novom E10 gorivu: Nije baš kako ostali proizvođači motora tvrde

Marko Litvić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda o novom E10 gorivu: Nije baš kako ostali proizvođači motora tvrde

Marko Litvić

Još jedna od brojnih novina za sezonu 2022. je novo gorivo koje će momčadi morati koristiti. Riječ je o E10 gorivu – mješavini koja se sastoji od 90% fosilnih goriva i 10% etanola.

Očekivana posljedica te promjene je nešto manja snaga motora nego prijašnjih sezona, iako proizvođači motora izjavljuju kako nemaju nikakvih problema te su našli rješenja za taj pad snage.

Hondin Yasuaki Asagi, koji nastavlja voditi razvoj motora za Red Bull i AlphaTauri, misli kako te izjave vjerojatno nisu u potpunosti istinite.

Kad je priupitan koliko snage će motori zapravo izgubiti nakon promjene, odgovorio je:

“To je tajna. Čini se kako ostale tvrtke kažu da je otprilike isto, ali s druge strane, davanje takve obavijesti znači kako je teško doći do jednake snage kao prošle godine.”

Asagi je rekao kako prijelaz na novo gorivo predstavlja izazov, ali isto je rekao kako nije sve crno te je naveo neke njegove prednosti:

“Odgovor na E10 gorivo je najveći izazov. Arhitektura motora je već postavljena s novom pogonskom jedinicom za 2021. pa smo napravili promjene kako bismo izvukli najbolje performanse sa E10 gorivom.”

“Što se E10 tiče, smanjuje se snaga i energija koju ima sa istom težinom. To je karakteristika alkoholnih goriva. S druge strane, abnormalno izgaranje starog goriva je lakše za kontrolirati.”

Uz to je potvrdio kako je većina radova na pogonskoj jedinici za 2022. odrađena još tijekom 2021.:

“Uvijek ima malih detalja i ispravaka ako postoje problemi, ali ako niste završili koncept ili osnove prije kraja prijašnje godine, nećete biti spremni na vrijeme za sljedeću sezonu.”

Yasuaki Asagi, voditelj razvoja pogonske jedinice u Hondi

Zadnji donatori:
jenson
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10063 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Marko Litvić
Pulsmedia autor
94 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Honda

Komentiraj