Izdvojeno

McLaren će uštedjeti na rezervnim dijelovima kako bi imali više sredstava za nadogradnje

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ekipa McLarena će već za prvu utrku ove sezone – Veliku nagradu Bahreina donijeti nadogradnje, iako se vozi samo pet dana nakon završetka predsezonskih testova na istoj stazi. Otkrili su pritom zanimljivu strategiju kad je riječ o raspoređivanju sredstava.

“Znamo da je strašno važno koliko ćemo biti brzi na prvoj utrci. Donijet ćemo nadogradnje upravo za taj vikend, ali uslijedit će ih još puno.”

“Nećemo pretjerivati jer znamo da želimo evoluciju s ovim bolidom. Ne dijele se nagrade ako netko donese šest podnica i šest prednjih krila na prvu utrku. Mi ćemo imati suptilan pristup kako bismo se prilagodili aerodinamičkoj evoluciji iz perspektive produkcijskih kapaciteta. To će biti ključno za uspjeh ove godine.”

McLaren se za tako ovu sezonu odlučio za drukčiji pristup – proizvodit će manje pomoćnih dijelova kako bi se mogli fokusirati na nadogradnje. Naravno, ključno je ostati unutar ograničenja budžeta.

“Dogodila se kulturalna promjena oko toga kako se neke stvari rade. Sviđa nam se pristup da sa zalihama budemo što kasniji i što efikasniji, a sve kako bismo omogućili donošenje nadogradnji na vrijeme za prvu utrku.”

“Za ovaj bolid je program fundamentalno drukčiji. Teško je, mora se poštovati ograničenje budžeta, a cijeli projekt je ogroman inženjerski i proizvođački izazov. Morate se osloniti na sjajan timski rad, suradnju i laserski precizan fokus na ostvarivanje ciljeva.”

“Na kraju krajeva, oslanjamo se na kvalitetu svojih ljudi. Sretni smo što su oni najbolji u tome.”

McLaren će tako za svoj novi MCL36 imati manje rezervnih komponenti kako bi rasteretili budžet i preusmjerili ga u razvoj i nadogradnje.

“Neće toga nedostajati, naravno. Ali, u prošlosti smo ponekad imali pet ili šest komponenti, a sad će taj broj biti pet. Ako je bilo četiri ili pet – sad će biti četiri.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Znamo da je strašno važno koliko ćemo biti brzi na prvoj utrci.

    A Ferrari kaže da nije bitno ako nisu brzi na početku.

    Ne, ne mislim da ste u problemu ako bolid bude spor u startu.

    Zanimljive izjave i baš me zanima tko će pogodit, a tko se pogubit u novim pravilima.



    7

    0
  2. Ako FIA bude strogo gledala gdje tko troši novac to može odlučiti ishod prvenstva.



    1

    0
  3. Hoćemo li imati aws grafiku za preostali dio budžeta :)



    6

    0
  4. Samo se nadam da neće imati pristup kao s Hondom na testiranjima…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni