Ekipa McLarena će već za prvu utrku ove sezone – Veliku nagradu Bahreina donijeti nadogradnje, iako se vozi samo pet dana nakon završetka predsezonskih testova na istoj stazi. Otkrili su pritom zanimljivu strategiju kad je riječ o raspoređivanju sredstava.
“Znamo da je strašno važno koliko ćemo biti brzi na prvoj utrci. Donijet ćemo nadogradnje upravo za taj vikend, ali uslijedit će ih još puno.”
“Nećemo pretjerivati jer znamo da želimo evoluciju s ovim bolidom. Ne dijele se nagrade ako netko donese šest podnica i šest prednjih krila na prvu utrku. Mi ćemo imati suptilan pristup kako bismo se prilagodili aerodinamičkoj evoluciji iz perspektive produkcijskih kapaciteta. To će biti ključno za uspjeh ove godine.”
McLaren se za tako ovu sezonu odlučio za drukčiji pristup – proizvodit će manje pomoćnih dijelova kako bi se mogli fokusirati na nadogradnje. Naravno, ključno je ostati unutar ograničenja budžeta.
“Dogodila se kulturalna promjena oko toga kako se neke stvari rade. Sviđa nam se pristup da sa zalihama budemo što kasniji i što efikasniji, a sve kako bismo omogućili donošenje nadogradnji na vrijeme za prvu utrku.”
“Za ovaj bolid je program fundamentalno drukčiji. Teško je, mora se poštovati ograničenje budžeta, a cijeli projekt je ogroman inženjerski i proizvođački izazov. Morate se osloniti na sjajan timski rad, suradnju i laserski precizan fokus na ostvarivanje ciljeva.”
“Na kraju krajeva, oslanjamo se na kvalitetu svojih ljudi. Sretni smo što su oni najbolji u tome.”
McLaren će tako za svoj novi MCL36 imati manje rezervnih komponenti kako bi rasteretili budžet i preusmjerili ga u razvoj i nadogradnje.
“Neće toga nedostajati, naravno. Ali, u prošlosti smo ponekad imali pet ili šest komponenti, a sad će taj broj biti pet. Ako je bilo četiri ili pet – sad će biti četiri.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Kenzo.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Ferrari kaže da nije bitno ako nisu brzi na početku.
Zanimljive izjave i baš me zanima tko će pogodit, a tko se pogubit u novim pravilima.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A prosle sezone je McLaren bio brz na startu , Ferrari kasnije. Znamo tko je bolje prosao na kraju.
Nadam se da ce ovaj put McLaren biti u pravu :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se nadam da će biti u krivu?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako FIA bude strogo gledala gdje tko troši novac to može odlučiti ishod prvenstva.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako se uopće računa koliko je potrošeno na razvoj nečega ? Šta će zaposlenici imat norma sate pa se zna da je George Johnson bio 50 sati u zračnom tunelu sa prednjim krilom, a sat je 1000 dolara, dok je John Georgeson radio novi prednji ovjes 100 sati po 200 dolara sat “na grabi”.
Ovaj ograničeni budžet me podsjeća na NBA Salary cup, ali koliko mi je poznato kod njih se odnosi samo na plaće. Znači imaš 100 milijona dolara, e sad oćeš dat 90 Jordanu, a Pippenu i Kukoču i ostalima ukupno 10 pa će otić druge sezone, ili ćeš tih 100 bolje rasporedit pa uzet 5 podjednakih igrača. Ovdje kad je tehnički razvoj u pitanju mi je to sve skupa dosta nedorečeno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.fia.com/sites/default/files/2021_formula_1_financial_regulations_-_iss_5_-_2020-04-30.pdf
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hoćemo li imati aws grafiku za preostali dio budžeta :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spominjale su se neke led projekcije na felgama pa bi se tu dalo ugurat AWS-ova prediktivna stanja guma.
A možda i neke reklame za Konzum tipa: Violeta 10 rola 9.99.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo se nadam da neće imati pristup kao s Hondom na testiranjima…
0
0