Izdvojeno

McLaren će uštedjeti na rezervnim dijelovima kako bi imali više sredstava za nadogradnje

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ekipa McLarena će već za prvu utrku ove sezone – Veliku nagradu Bahreina donijeti nadogradnje, iako se vozi samo pet dana nakon završetka predsezonskih testova na istoj stazi. Otkrili su pritom zanimljivu strategiju kad je riječ o raspoređivanju sredstava.

“Znamo da je strašno važno koliko ćemo biti brzi na prvoj utrci. Donijet ćemo nadogradnje upravo za taj vikend, ali uslijedit će ih još puno.”

“Nećemo pretjerivati jer znamo da želimo evoluciju s ovim bolidom. Ne dijele se nagrade ako netko donese šest podnica i šest prednjih krila na prvu utrku. Mi ćemo imati suptilan pristup kako bismo se prilagodili aerodinamičkoj evoluciji iz perspektive produkcijskih kapaciteta. To će biti ključno za uspjeh ove godine.”

McLaren se za tako ovu sezonu odlučio za drukčiji pristup – proizvodit će manje pomoćnih dijelova kako bi se mogli fokusirati na nadogradnje. Naravno, ključno je ostati unutar ograničenja budžeta.

“Dogodila se kulturalna promjena oko toga kako se neke stvari rade. Sviđa nam se pristup da sa zalihama budemo što kasniji i što efikasniji, a sve kako bismo omogućili donošenje nadogradnji na vrijeme za prvu utrku.”

“Za ovaj bolid je program fundamentalno drukčiji. Teško je, mora se poštovati ograničenje budžeta, a cijeli projekt je ogroman inženjerski i proizvođački izazov. Morate se osloniti na sjajan timski rad, suradnju i laserski precizan fokus na ostvarivanje ciljeva.”

“Na kraju krajeva, oslanjamo se na kvalitetu svojih ljudi. Sretni smo što su oni najbolji u tome.”

McLaren će tako za svoj novi MCL36 imati manje rezervnih komponenti kako bi rasteretili budžet i preusmjerili ga u razvoj i nadogradnje.

“Neće toga nedostajati, naravno. Ali, u prošlosti smo ponekad imali pet ili šest komponenti, a sad će taj broj biti pet. Ako je bilo četiri ili pet – sad će biti četiri.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Znamo da je strašno važno koliko ćemo biti brzi na prvoj utrci.

    A Ferrari kaže da nije bitno ako nisu brzi na početku.

    Ne, ne mislim da ste u problemu ako bolid bude spor u startu.

    Zanimljive izjave i baš me zanima tko će pogodit, a tko se pogubit u novim pravilima.



    7

    0
  2. Ako FIA bude strogo gledala gdje tko troši novac to može odlučiti ishod prvenstva.



    1

    0
  3. Hoćemo li imati aws grafiku za preostali dio budžeta :)



    6

    0
  4. Samo se nadam da neće imati pristup kao s Hondom na testiranjima…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni