Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Talijanski Motorsport: Red Bull nije prošao crash test?

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Talijanski Motorsport: Red Bull nije prošao crash test?

Ante Vetma

Talijanski Motorsport tvrdi da Red Bull vjerojatno nije uspio proći FIA-in crash test, te da će trebati pojačati konstrukciju prednjeg krila. Takvi planovi ne brinu ekipu Adriana Neweya i njegove inženjere jer su vjerojatno pribjegli ekstremnijim rješenjima pa nisu iznenađeni ovim problemom.

Glasine iz Milton Keynesa kažu da je RB18 trenutno po brzini dosegnuo bolid s kojim je Max Verstappen osvojio naslov prošle sezone. Ako je to točno, učinak ground-efekta na novom bolidu mogao bi biti veći nego se pretpostavljalo.

Red Bull je jedna od ekipa koja još uvijek nije otkrila službeni datum predstavljanja svog novog uratka, za razliku od Aston Martina, McLarena, AlphaTaurija, Ferrarija, Mercedesa i Alpinea.

Talijani pretpostavljaju da se Newey odlučio na duži bolid sa stražnje strane i kraći s prednje. S novim pravilnikom više nema potrebe da se prednji kotači udaljavaju od sredine bolida jer je upravo taj aerodinamički segment uvelike ograničen.

Stoga ne bi iznenadilo da RB18 bude imao nešto manji osovinski razmak od propisanih maksimalnih 3600 milimetara, vjerojatno drukčije od većine ostalih rješenja i sličnije “demo” bolidu kojeg je za FIA-u dizajnirao Pat Symonds.

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10061 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4050 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Kimi Raikkonen Mentor_Kimi Prikaži

    Ha ha mislim da pola grida strahuje od Adriana i njegovih inovacija. Vidjet ćemo šta nam ima za ponudit ove godine



    24

    2
  2. Red Bull Deathbone5 Prikaži

    Lakše je dodat težine na bolid, nego je skinut. Tako da ovo vjerojatno ne znači ništa, ako je uopće istina, jer su izvori iz Rb sve demantirali navodno.



    3

    1
  3. Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

    S obzirom da ne trebaju vise prostor za barge boardove i bitnije je da od sidepodova do nazad bude duzi jer je tu sav downforce. Mogli bi imat zanimljive proporcije bolida, a kraci bolid je puno okretniji tako da jedva cekam da ih pokazu. Trebat ce se naviknuti malo na izgled, al brzo ce to sve sjest na svoje mjesto.



    11

    1
    • Ferrari sisavac Donator Prikaži

      Jedva cekam da vidim ta nova cuda tehnologije.
      A sto se navikavanja tice, ako smo prezivjeli halo i sharkfinove, mozemo sve. ☺️



      11

      0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Neki “stručnjaci” kažu (a govorili su i za ova prošlogodišnja pravila da će više odgovarati jednima, pa ispalo suprotno…) da “high rake” neće odgovarati ovim bolidima. Ali ja nekako mislim da će, ako iko ode u tom smjeru, to opet biti Red Bull. I da će napraviti da radi. Baš ako se radi o kraćem bolidu, kako se ovdje spominje, mislim da bi baš mogao biti “high rake” koncept.

      Ima i logike da bude kraći, zbog nedostatka bargeboardsa. Da se zrak usmjeruje oko sidepoda direkt preko prednjeg krila. A isto tako kažu da će ovim bolidima najveća slabost biti spore krivine, pa tako sa kraćim bolidom bi to najlakše riješio. A drag bi svakako trebao biti puno manji nego na prošloj generaciji bolida, jer je dosta stvari uklonjeno koje su ometali protok zraka. Tako da kažu da će na pravcu biti brži, a u krivinama sporiji. Zato bi dobar kompromis bio da se skrate bolidi, da se nadoknadi ono što će se izgubiti u sporim krivinama. A i kraći bolid će biti lakši, pa će biti jednostavnije rasporediti kilažu, ako ga naprave ispod minimalne težine.



      6

      1
      • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

        Mislim da su zavjesice koje su tu da zatvore venturijeve tunele propisane na odredjenu dimenziju i samim time ova prica o high rake i low rake odlazi u povijest jer se svi moraju potrudit da te zavjese budu sto blize tlu a vezane su za ovjes.
        Tako se barem spominjalo prije 2 godine ako se dobro sjecam.
        Ovo za kraci medjuosovinski stoji i tu bi u odnosu koliki je trebalo biti izrazenije kome pase koji stil staze, a opet budemo vidili kad sve krene.



        2

        0
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Prava “ground effect” era je imala te zavjesice od gume, koje su dirale po asfaltu. Ali tada je aerodinamika još bilo primitivna. I opet su bolidi gubili downforce čim nalete na malu neravninu… Mislim da će se to danas moći riješiti bez diranja zavjesica po podu. A takve svakako nisu ni moguće po ovim pravilima…

          Koncept high rake-a je da ti se čitava podnica ponaša kao jedan veliki difuzor. Ne znam, vidjet ćemo šta će biti. Ali ja mislim da je i dalje moguće napraviti high rake bolid, i mislim da će ih i biti na ovogodišnjem gridu.



          1

          0
  4. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Prednje krilo od fiberglasa 😉


    0

    0
  5. Alain Prost aleneoprosti Prikaži

    A nije bilo novije slike nego ova iz Renaultovog doba…



    1

    0