Talijanski Motorsport tvrdi da Red Bull vjerojatno nije uspio proći FIA-in crash test, te da će trebati pojačati konstrukciju prednjeg krila. Takvi planovi ne brinu ekipu Adriana Neweya i njegove inženjere jer su vjerojatno pribjegli ekstremnijim rješenjima pa nisu iznenađeni ovim problemom.
Glasine iz Milton Keynesa kažu da je RB18 trenutno po brzini dosegnuo bolid s kojim je Max Verstappen osvojio naslov prošle sezone. Ako je to točno, učinak ground-efekta na novom bolidu mogao bi biti veći nego se pretpostavljalo.
Red Bull je jedna od ekipa koja još uvijek nije otkrila službeni datum predstavljanja svog novog uratka, za razliku od Aston Martina, McLarena, AlphaTaurija, Ferrarija, Mercedesa i Alpinea.
Talijani pretpostavljaju da se Newey odlučio na duži bolid sa stražnje strane i kraći s prednje. S novim pravilnikom više nema potrebe da se prednji kotači udaljavaju od sredine bolida jer je upravo taj aerodinamički segment uvelike ograničen.
Stoga ne bi iznenadilo da RB18 bude imao nešto manji osovinski razmak od propisanih maksimalnih 3600 milimetara, vjerojatno drukčije od većine ostalih rješenja i sličnije “demo” bolidu kojeg je za FIA-u dizajnirao Pat Symonds.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha ha mislim da pola grida strahuje od Adriana i njegovih inovacija. Vidjet ćemo šta nam ima za ponudit ove godine
24
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lakše je dodat težine na bolid, nego je skinut. Tako da ovo vjerojatno ne znači ništa, ako je uopće istina, jer su izvori iz Rb sve demantirali navodno.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da ne trebaju vise prostor za barge boardove i bitnije je da od sidepodova do nazad bude duzi jer je tu sav downforce. Mogli bi imat zanimljive proporcije bolida, a kraci bolid je puno okretniji tako da jedva cekam da ih pokazu. Trebat ce se naviknuti malo na izgled, al brzo ce to sve sjest na svoje mjesto.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedva cekam da vidim ta nova cuda tehnologije.
A sto se navikavanja tice, ako smo prezivjeli halo i sharkfinove, mozemo sve. ☺️
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Halo i sharkfinovi su bili kamilica za nosove iz 2014
27
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jaoooo. Dok se samo sjetim Ferrarijevog mravojeda ili usisivaca. Pa HRTovih visuljaka i Lotusovih kljova razlicitih duzina. 🤣
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Caterham? Ono mi je definitivno najgori nos IKAD! 😆
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Caterham CT05 (prva verzija)?? 🤣🤣
Nešto najružnije još od Marcha 711
Edit
Evo, kolega se već sjetio
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To su potisnuta sjećanja
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nadam se da nije previše protiv pravila :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki “stručnjaci” kažu (a govorili su i za ova prošlogodišnja pravila da će više odgovarati jednima, pa ispalo suprotno…) da “high rake” neće odgovarati ovim bolidima. Ali ja nekako mislim da će, ako iko ode u tom smjeru, to opet biti Red Bull. I da će napraviti da radi. Baš ako se radi o kraćem bolidu, kako se ovdje spominje, mislim da bi baš mogao biti “high rake” koncept.
Ima i logike da bude kraći, zbog nedostatka bargeboardsa. Da se zrak usmjeruje oko sidepoda direkt preko prednjeg krila. A isto tako kažu da će ovim bolidima najveća slabost biti spore krivine, pa tako sa kraćim bolidom bi to najlakše riješio. A drag bi svakako trebao biti puno manji nego na prošloj generaciji bolida, jer je dosta stvari uklonjeno koje su ometali protok zraka. Tako da kažu da će na pravcu biti brži, a u krivinama sporiji. Zato bi dobar kompromis bio da se skrate bolidi, da se nadoknadi ono što će se izgubiti u sporim krivinama. A i kraći bolid će biti lakši, pa će biti jednostavnije rasporediti kilažu, ako ga naprave ispod minimalne težine.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su zavjesice koje su tu da zatvore venturijeve tunele propisane na odredjenu dimenziju i samim time ova prica o high rake i low rake odlazi u povijest jer se svi moraju potrudit da te zavjese budu sto blize tlu a vezane su za ovjes.
Tako se barem spominjalo prije 2 godine ako se dobro sjecam.
Ovo za kraci medjuosovinski stoji i tu bi u odnosu koliki je trebalo biti izrazenije kome pase koji stil staze, a opet budemo vidili kad sve krene.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prava “ground effect” era je imala te zavjesice od gume, koje su dirale po asfaltu. Ali tada je aerodinamika još bilo primitivna. I opet su bolidi gubili downforce čim nalete na malu neravninu… Mislim da će se to danas moći riješiti bez diranja zavjesica po podu. A takve svakako nisu ni moguće po ovim pravilima…
Koncept high rake-a je da ti se čitava podnica ponaša kao jedan veliki difuzor. Ne znam, vidjet ćemo šta će biti. Ali ja mislim da je i dalje moguće napraviti high rake bolid, i mislim da će ih i biti na ovogodišnjem gridu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prednje krilo od fiberglasa 😉
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A nije bilo novije slike nego ova iz Renaultovog doba…
1
0