Izdvojeno

Mekies: Ne vjerujem da je veliki problem ako bolid na početku sezone ne bude brz

Piše: Ante Vetma

Prije 10 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je James Allison prije par dana rekao da očekuje “jednu ili dvije ekipe” s potpunim promašajem oko interpretacije novog tehničkog pravilnika, novinari su za mišljenje upitali Ferrarijevog sportskog direktora, Laurenta Mekiesa.

“Ne, ne mislim da ste u problemu ako bolid bude spor u startu.”

“Pošaljete bolid na stazu i onda pokušavate izmjeriti ono što ste se nadali da ćete izmjeriti. Ako to nije to – onda pokušate popraviti. Tako se radi već 50 ili 40 godina.”

“Najprije, pokušate postići na stazi ono što ste mislili da ćete dobiti. Zatim, pitanje je gdje ćete biti u odnosu na konkurenciju. To je idući korak – pritisnuti s drugim nadogradnjama.”

Ekipe ove godine moraju paziti na ograničenje budžeta od 140 milijuna američkih dolara, što je 5 milijuna manje nego prošle godine.

“U usporedbi s 2019. ili 2018. godinom – mislim da ćete sigurno vidjeti manje nadogradnji. Naravno, ne pričam o 2021. jer je ta godina bila skoro u potpunosti bez razvoja, barem za nas. Ali, gledajući ’18. ili ’19. – tih godina su velike ekipe skoro svakog vikenda imale nešto novo na bolidu.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Samo opušteno 😉



    9

    3
  2. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Nije problem ako si Haas, a za Ferrari je problem…uz nedostatak budgeta za neprestane nadogradnje nema prilike za radikalne promjene… A s druge strane i drugi timovi nadograđuju bolid i postaju brži…
    Izjava samo da se nešto izjavi.



    8

    0
    • s druge strane – pitanje samo da se nešto pita :)

      žalimo se na vijesti ali realno, kakve druge vijesti u ovo vrijeme možemo dobiti? sve vozačke postave su definirane, pravila se znaju (manje-više) i željno očekujemo nove bolide.
      moramo izdržati još mjesec dana i krećemo :)



      6

      0
  3. Ako ne ove…mozda dogodine…ako ne dogodine….onda godinu poslije…i tako u krug…



    4

    0
  4. Reko bi jedan inace moj jako dobar prijatelj! this time next year we’ll be millionaires! 😃



    7

    0
  5. Mislim da je jako važno na početku neke nove ere sa izmjenama pravila da si barem pri vrhu. Ako kasniš puno uz sva ograničenja onda si u velikom problemu. Tko profula sada u startu neginu mu sezona dvije oporavka. Isto tako ako netko pogodi kao Mercedes 2014 lako moguće da će dominirati neko vrijeme, jer što ti je više mogućnost napretka smanjenja ograničenjima to teže hvataš prikljucak. Isto tako i oni koju su na vrhu neće čekati da ih neko sustigne. Mislim da ako Ferrari ne bude barem u igri za poneku pobjedu je vrijeme da se netko zapita u čemu je problem u ekipi koja ima sve preduvjete za biti u vrhu. Iskreno nakon 13 godina sumnjam da će se dogoditi nešto spektakularno na bolidu kod njih. Odavno nisu napravili ništa posebno i bolje od drugih. Vozace imaju no ostatak ekipe mi ne ulijeva nekakvo ogromno povjerenje . A ti je na kraju balade i pitwall koji bi znao sam sebi nerijetko pucati u nogu tako ida i budu konkurentni pitanje je dali će to znati kapitalizirazi.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni