Izdvojeno

Allison očekuje da će nekoliko ekipa potpuno promašiti s novim pravilnikom

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Animacija: TimFrogt_NL

Mercedesov tehnički direktor James Allison očekuje da će jedna ili dvije ekipe “potpuno promašiti” s razvojem bolida uz novi tehnički pravilnik.

“Mogu zamisliti da će jedna ili dvije ekipe imati strašno bolnu godinu jer će zaista krivo interpretirati novi pravilnik. Sve je tako novo i drukčije.”

“Mogu zamisliti da će neki od nas propustiti određen stvari jednostavno zato jer ih nismo predvidjeli.”

“Svi ćemo gledati tuđe bolide i pomisliti – zašto se mi nismo toga sjetili?”

“Nakon toga ćemo se potruditi da složimo sličnu ideju na naš bolid čim prije kako bismo se pomakli s pozicije na kojoj smo se našli na prvoj utrci. Ili, ako budemo imali sreće pa budemo na vrhu – onda ćemo to napraviti kako bismo zaustavili napade vukova iza nas.”

“Bit će to uzbudljivo i definitivno neće biti puno spavanja tijekom cijele iduće sezone.”

Mercedes je od 2014. godine osvojio sve konstruktorske naslove, a jedini gubitak vozačkog naslova dogodio se upravo ove godine zbog Red Bulla i Maxa Verstappena.

Svoj novi bolid pod imenom W13 predstavit će u petak, 18. veljače.

Komentiraj

14 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Pa jasno.
    Svi su pristupili, tko će iznenaditi i potući favorite ( Mercedes i Red Bull ).

    Ali, slabo smo se pitali, tj. čini se da bi neki mogli potpuno omašiti. Bojim se da bi to mogli biti iz Alpine. Daj Bože, da sam u krivu.



    3

    2
  2. Mogu zamisliti da će jedna ili dvije ekipe imati strašno bolnu godinu…

    Ak bog da, bit ćete to Red Bull i vi…



    24

    4
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Mogu zamisliti da će neki od nas propustiti određen stvari jednostavno zato jer ih nismo predvidjeli.”

    Moguće da ako FIA kasno dobije dokumente, neprosljedi na vrijeme
    Šala mala (nadan se ) 🤣



    8

    0
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    nadam se da ce jedna od te dvije ekipe biti vi! :)



    21

    3
    • Lewis Hamilton 44
      Berislav Donator Prikaži

      Hm…neobićno kad netko nekom otvoreno želi zlo, ….neuspjeh (?)



      3

      26
      • Fernando Alonso 14
        tapa-tapa Prikaži

        Kakvo zlo? O čemu ti pričaš? Zašto toliko filozofiranja u zadnje vrijeme? I ja se nadam da će moja momčad pogoditi a svi ostali fulati i šta sad jel to loše? Daj ajde dosta sa ovakvom retorikom…. Jadno jadno….



        20

        5
        • Lewis Hamilton 44
          Berislav Donator Prikaži

          ……”O čemu ti pričaš?”…….. Zar je tebi normalno, prirodno……..čak pristojno željeti iz bilokojeg razloga nekome neuspjeh? “Svaka čast.”……Brini brigu svoje momčadi a ostale pusti na miru.



          3

          25
        • Ovisi tko sta smatra uspjehom ili neuspjehom. To je veliko pitanje.

          A prirodno je i pristojno i normalno zeljeti svojim rivalima losiju sezonu od moje ekipe. Zato rivalstva i postoje.
          Zasto bi ja zeljeo Ferrariju naslov ako to ne zelim :D.



          6

          0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        ako nelinjo ovim komentarom želi nekome zlo
        onda možemo komentirati da isto svojim komentarom želi i alison
        a onda je zaključak da je mercedes zločinačka organizacija jer drugima želi zlo
        isto kao i nelinjo.
        tako da berislave razmisli prije nego nešto napišeš :D



        3

        0
  5. RB i Mercedes…. I borba za naslov Ferrari, Mclaren i Alpine.



    14

    2
  6. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Djeluje mi da će upravo oni zajebati, a Ferrari i Alpine/Renault se boriti za naslov. Leclerc i Sainz protiv Alonsa i Ocona. To bi bila 4 odlična vozača, a Fernando ili Sainz na kraju izašli kao pobjednik, jer su najkonzistentniji, rijetko kad se sudaraju s drugima, odlični su taktičari (da Ferrari pitwall, gledam tebe).



    6

    4
  7. Pila naopako.
    U zadnjim utrkama su testirali najviše motora, a rezultat se mogao vidjeti od Brazila pa nadalje. Sigurno će opet imati najjači PU i morali bi gadno nešto promašiti da ne budu u vrhu. Samo PU nije garancija za vrh, ali je ogromna prednost.



    5

    0
  8. Formula 1
    RazzHR Prikaži

    F1 je takva siva zona da je prostranstvo svemira mala beba…
    Kada se svoj dvadesetorici na gridu isporuči zapečaćeni bolid, sa identičnim karakteristikama, onda ću vjerovati da je netko dobar, bolji, najbolji.
    Imaš pravilnik, kojeg ako ”krivo” protumačiš, napraviš… prikolicu?!
    Takav pravilnik ostavlja vrata širom otvorena za malverzacije…
    Možda sam u krivu, ali kad bi F1 uzela F2 regule koje se tiču bolida, mislim da bi imali daleko izjednačenije prvenstvo.
    Ne bi bilo bjesomučnih rasprava koji je od vozača bolji…
    Aj živili!


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni