Izdvojeno

Sainz: Zračni tunel pokazuje koliko je novi bolid drukčiji

Piše: Ante Vetma

Prije 10 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz kaže da model bolida u zračnom tunelu i PowerPoint prezentacije pokazuju koliko je novi Ferrarijev bolid drastično drukčiji od onog što smo gledali prošle godine.

Ekipe trenutno rade na završnim detaljima kako bi novi proizvodi bili spremni do predstavljanja i prvih testova u Barceloni.

Datum
10. veljačeAston Martin
11. veljačeMcLaren
14. veljačeAlphaTauri
17. veljačeFerrari
18. veljačeMercedes
21. veljačeAlpine
23.-25. veljače1. test (Španjolska)
10.-12. ožujka2. test (Bahrein)

“Vidio sam puno toga na PowerPoint prezentacijama i u zračnom tunelu. Recimo samo da je bolid za iduću godinu vrlo različit od onih od prošlih par godina.”

“Ne mogu dočekati da ga pokažemo našim navijačima. Osjećaj je kao da imamo neku tajnu, ali ju želimo otkriti čim prije. Vidjet ćemo. Nema još puno vremena. Definitivno sam nestrpljiv da pokažemo bolid navijačima, ali ga želim i voziti čim prije.”

Charles Leclerc je komentirao u sličnom tonu:

“2022. će biti vrlo važna godina. Vrlo je posebna jer imamo potpuno novi bolid.”

“Zaista se radujem testovima u Barceloni i prvim krugovima s tim bolidom. Nadamo se da će se isplatiti sav rad u protekloj godini, te da ćemo biti kompetitivni kao što želimo biti.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Ostatak momčadi priča kako “nema razlike” samo Ferrari dijeli informacije o tome kako je “drugačij”, kakva li će to zvijer biti da mi je samo znati… 🤔

    Forza Pelatti! 😉



    1

    5
  2. Misljenja sam da ako nebudu na nivou Lec odlazi…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni