Izdvojeno

Alfa Romeo u novoj eri Formule 1; Vasseur: Mega prilika za momčad.

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ranije ovoga tjedna za oči su nam zapele momčadi s vrha i njihova inicijativa za povećanjem budžeta. Danas je tema Alfa Romeo, momčad koja se uvijek borila za priključak sredini poretka.

Podsjećamo kako je Formula 1 ove godine odlučila sniziti limit troškova na 140 milijuna dolara kako bi pokušali smanjiti razmak između momčadi koje su na vrhu i onih koje su na dnu.

Čini se da je momčad Alfa Romeo, koja je uspjela osigurati financiranje od strane talijanskog proizvođača automobila, u uzlaznoj putanji i na dobrom putu da se približi sredini grida. Valja spomenuti kako će im u tome pomoći i sponzori koje je sa sobom doveo mladi kineski vozač – Guanyu Zhou.

Šef momčadi, Frederic Vasseur, prokomentirao je trenutno financijsko stanje Alfa Romea:

“Još uvijek imamo mnogo pregovora u tijeku, sa sponzorske strane i tako dalje, ali mislim da ćemo financijski biti jako blizu proračunskog limita.”

“Ovo je mega prilika za tvrtku. Siguran sam u to. Ne govorim samo za tvrtku, nego i za momčad, kad znaš da si na granici. Ovo je drugačiji pristup, drugačiji mentalitet. Bit će to dobar potisak za sve.”

Osim “rookie” vozača Zhoua, Alfa Romeo je iz Mercedesa u svoje redove doveo 32-godišnjeg Valtterija Bottasa, vozača s 10 Grand Prix pobjeda u svojoj F1 karijeri. Bottasu će ovo biti deseta sezona u Formuli 1, te treća momčad za koju će voziti, nakon Williamsa i Mercedesa.

Vasseur je također progovorio o planovima za budućnost, razvoju i dugoročnom procesu koji to zahtijeva:

“Proces je u Formuli 1 uvijek tih, jer regrutacija je dvogodišnji ili trogodišnji plan, ovisno o momku kojega želite. Zatim imate inerciju na autu. Nije uvijek lako, jer smo imali nekih problema u zadnje dvije ili tri godine. Ali, što je tu je. Svima nam je savršeno jasno da kako bi došao do uspjeha, moraš prvo izgraditi temelje za kuću i onda ići korak po korak.”

“Novi je projekt razvoj za 2022., novost je ograničenje budžeta, a imamo i novu vozačku postavu. Imat ćemo novi Ferrarijev motor i pokušat ćemo sve sastaviti.”

“Svi rade isto. Pokušavaju poboljšati svoje vozačke postave, pokušavaju poboljšati svoje motore, svi regrutiraju. I to je vjerojatno najbolji dio našeg posla, činjenica da smo svi fokusirani na performanse i da smo uvjereni da ćemo sutra odraditi bolji posao. To je glavna motivacija.”

Za kraj je dodao kako je njemu najvažniji napredak Alfa Romea kao tvrtke i kao momčadi:

“Na kraju će netko završiti prvi, a netko deseti. Imat ćemo dobre rezultate i loše rezultate. Ali najvažnija stvar je da mi kao tvrtka, od dioničara do momaka u tvornici, budemo uvjereni kako idemo u pravome smjeru. To mi je jako važno, jer trebamo podršku svakog sudionika.”

Frederic Vasseur, direktor Alfa Romeo Racing

Komentiraj

2 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Zaista bih volio Alfu vidjeti u borbi za sredinu poretka, nešto poput Force Indije u posljednjoj njihovoj sezoni pod tim imenom. Dakle oni, Alpine i Alpha Tauri u borbi za četvrto mjesto u poretku konstruktora + jedna od ekipa koja pretendira na top 3 ali će biti potisnuta s vrha i napadnuta s leđa od ove tri 😁🤞



    1

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Za kraj je dodao kako je njemu najvažniji napredak Alfa Romea kao tvrtke i kao momčadi

    Ovo mi je glupo pročitati, ali ne radi on za Alfu Romeo kao tvrtku. Njegova tvrtka se i dalje zove Sauber, dok mu je Alfa Romeo samo sponzor, koja je kupila naziv F1 tima. Znam da ovo svi već znaju, i da se neki ljute kad se ovo spominje jer žele vjerovati da je ovo pravi Alfa Romeo, ali činjenice su takve…



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni