Izdvojeno

Ferrari testira u Fioranu: Stari bolid, novi sponzori

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U Ferrariju se razvila svojevrsna mala tradicija otvaranja sezone privatnim testom prije službenih predsezonskih testiranja. Tako su i ove godine Robert Švarcman, Carlos Sainz i Charles Leclerc sjeli u bolid i počeli se polako vraćati u kompetitivnu formu.

Na njihovoj stazi u Fioranu koja je locirana par kilometara dalje od sjedišta u Maranellu provježbali su procedure i ponovo okupili sve operativce koji će im zatrebati i 23. veljače kad kreću testiranja u Barceloni.

Zanimljivo, test je trebao biti održan prekjučer (u utorak), ali je sve odgođeno zbog nesporazuma oko toga koji bolid smiju koristiti. S obzirom na to da je nova generacija bolida potpuno nova – Ferrari je smatrao da bi možda mogli koristiti SF21 iz prošle sezone. Logika kaže – ne postoji rizik da bi tim testom stekli kompetitivnu prednost ili naučili nešto o bolidu, što bi bilo ilegalno. Međutim, FIA nije odobrila takav plan i Ferrari je podsjetila da se takvi testovi smiju odrađivati samo s bolidima starima dvije godine ili više. Tako je umjesto SF21 na stazu izišao SF71H iz 2018. godine.

Jučer je na stazi bio samo Rus i odradio je 44 kruga, odnosno 131 kilometar. Dužnosti su danas preuzeli Carlos Sainz za jutro i Charles Leclerc za poslijepodne. Test će zaključiti opet Švarcman u petak.

Ovo testiranje u Fioranu nije nam dalo puno materijala za zabavu, ali smo barem vidjeli sponzorski portfelj, makar na starom bolidu. Najupečatljivija promjena svakako je odlazak Philipa Morrisa, zbog kojeg više nema neslavnog Mission Winnow natpisa. Umjesto njih tu je španjolski bankarski div Santander.

100 kilometara dalje od Fiorana stazom u Imoli je kružio bolid AlphaTaurija iz 2020. godine (AT01), za čijim je volanom bio Pierre Gasly.

Komentiraj

14 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Meni je ovaj bolid bio prekrasan.
    Bila je jučer bila slika prošlogodišnjeg bolida bez zelenog MW. Odmah je postao oku ugodan.
    https://imgur.com/bf4KvgH



    5

    0
  2. Santander je ponovno tu, ali u puno manjoj zastupljenosti. Ok, prije su bili naslovni sponzor, sad izgleda kao da nisu ni na srednjoj razini, već nižoj. Puno se više primijećuju Ray Ban ili Richard Mille.


    0

    0
  3. molim ispravak jerbo je at01 je iz 2020.



    4

    1
  4. Koji motor je unutra ovogodišnji ili stari motor?



    1

    0
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    evo dlake mi stoje po guski. Nadam se da je ovo naša godina.



    2

    0
  6. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Zašto Ferrari ne testira sa bolidom iz 2020. kao AlphaTauri 🤔🤔😅



    2

    0
  7. Ja sam pročitao da je jedna ekipa već testirala sa lanjskim bolidom.

    “Scuderia je morala preispitati planove koji su bili doneseni za četverodnevni test na Fioranu: sportski propisi FIA-e nisu ažurirani na najnovije odluke o Previous cars ‘prethodnim automobilima’, pa će SF21 morati ustupiti mjesto crvenom SF71H s najmanje dvije godine života. No Motorsport.com izvještava da je jedna momčad drugog ranga već testirala u Bahreinu s F1 bolidom iz 2021. Postoji li kratki spoj u komunikaciji?
    F1 | Ferrari je prisiljen promijeniti planove testiranja na Fioranu”



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni