Izdvojeno

Horner pojasnio dinamiku suradnje s Hondom u novoj sezoni

Piše: Luka Softić

Prije 8 mjeseci, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Honda je formalno napustila Formulu 1, ali će nastojati maksimalno pospješiti Red Bullovu tranziciju prema samostalnoj proizvodnji motora, a koja će, kako je Red Bullov šef Christian Horner pojasnio u ekskluzivnom intervjuu s RacingNews365.com., potrajati nekoliko mjeseci. Radi se o sporazumu prema kojem će Honda zapravo i dalje proizvoditi motore do 2025. Horner je otkrio neke detalje dogovora, a prema kojima kratkoročno neće biti velikih promjena u praktičnom smislu u odnosu na prethodnu sezonu.

“Prema dogovoru s Hondom, motori će se i dalje sastavljati u Japanu, u Sakuri, otkud će dolaziti i tehnička podrška. Dogovor će najvjerojatnije trajati do kraja razdoblja zamrzavanja razvoja motora, ali o tome još diskutiramo. Za 2022. će motori biti svakako izrađeni u Japanu i dostavljeni nama.”

“Zahvalni smo Hondi što nam je ponudila maslinovu grančicu dok ne dovršimo tranziciju prema samostalnoj proizvodnji. Motori će nam stizati kao zapečaćene jedinice, i ove godine će cjelokupna podrška u tom aspektu stizati iz Japana.”

Horner je pojasnio i kako će Red Bull preuzeti Hondino osoblje koje se bavi razvojem motora za 2022. a otkrio je i buduće uloge Hondinih visokih dužnosnika u trkaćoj diviziji.

“Cijelo Hondino osoblje bi krajem veljače trebalo prijeći kod nas. Yamamoto će biti savjetnik, a Tanabe bi trebao ostati u Hondi. Cjelokupno osoblje Honda Racing Development UK-a će se prebaciti kod nas kako bi motori bili servisirani dok ne osposobimo postrojenje Red Bull Powertrains, što bi trebalo biti u svibnju ili lipnju.”

Naravno, tu je i pitanje brendiranja proizvoda koji je u suštini Hondin:

“Motor će biti prezentiran kao Red Bullov motor, ali i dalje imamo povezanost u brendiranju s Hondom. Detalje o tome ćemo objaviti kasnije, Honda neće biti nevidljiva.”

Christian Horner

Komentiraj

18 komentara

  1. Veseli me ovo o brendiranju.
    Ostalo sve očekivano.



    21

    0
  2. Prema dogovoru s Hondom, motori će se i dalje sastavljati u Japanu, u Sakuri, otkud će dolaziti i tehnička podrška. Dogovor će najvjerojatnije trajati do kraja razdoblja zamrzavanja razvoja motora, ali o tome još diskutiramo. Za 2022. će motori biti svakako izrađeni u Japanu i dostavljeni nama.”

    “Zahvalni smo Hondi što nam je ponudila maslinovu grančicu dok ne dovršimo tranziciju prema samostalnoj proizvodnji. Motori će nam stizati kao zapečaćene jedinice, i ove godine će cjelokupna podrška u tom aspektu stizati iz Japana.”

    Izađeš iz F1 jer moraš smanjiti troškove i onda saznamo da će oni sve to raditi i dalje samo prikriveno i ne pod imenom Honda. Majke mi nisu normalni u toj firmi. I to sve sada kada trebaju ubirati plodove jer su na tronu.



    29

    0
    • Super Aguri
      Luka Softić urednik Prikaži

      Po svemu sudeći, ne žele biti “službeno” u F1 zbog zaokreta prema struji i ekologiji, pa da ne ispadnu licemjeri. A dogovor s Red Bullom je vjerojatno taj da sve ostaje isto, a da jedino na papiru nije Honda.



      20

      1
    • @alo
      Sve potpisujem.
      Jedino će možda rb sad možda sudjelovat u troškovima.



      11

      0
    • “Red Bull Powertrains” ili nešto kao “energetsko piće motori”, do čega smo došli, čak mi je i ona rebrendirana TAG epizoda sa Renaultovim motorićima bila “ok” ovo je sada potpuno umjetno, a uz to sve je i pomalo nezasluženo da se kite tuđim perjem. Zanima me kako će sve funkcionirati kad (ako) bude situacija da se motori rade iz nule…



      3

      15
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      Slažem se sa tobom.. Mislim da se u Hondi nisu uopće nadali da bi Max mogao osvojiti prvenstvo i da bi Red Bull mogao biti tako jak.. Nisu imali vjere i zato su se odlučili povući a sad kad su vidjeli što se dogodilo i šta su napravilu sad se kaju.. Eeee da su samo malo pričekali.. Ali mora se priznati da je Honda obavila impresivan posao od 2015 i GP2 engena do motora gotovo ravnog Meci po performansama i još boljeg po pitanju izdržljivosti.. Kapa dolje za Japance svaka im čast na radu i trudu jedino im poslovni tajming baš nije najbolji.. Ali imam filing da sad žale za tim i da se žele vratiti.. Možda malo po malo kroz godine to i učine..



      6

      1
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Najneobičnija suradnja ikad u automoto svijetu.
    Honda se očito kaje zbog odustajanja, a RB ne može sam (a očito niti uz neku vrstu male pomoći) sastaviti motor.

    Teško za progutati, al prugutat ćemo, i dalje će to bit Honda u 4 bolida do 2025!



    11

    0
  4. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Ovaj Hondin “odlazak” mi je jedna od najnelogičnijih stvari u F1 nakon naziva konstruktora BMW Sauber-Ferrari 2010. godine.



    23

    0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ne razumijem iščuđavanje
    honda je najavila odlazak davno prije uzetog vozačkog naslova.
    najavljen odlazak je rezultat silnih godina neuspjeha, da ne kažem blamaže sa Mclarenom
    nakon što je pomalo neočekivano uzet naslov, a formalno već dogovoren odlazak, što se tu moglo drukčije desiti
    naravno da je Hondi sad žao i da pokušava nekim djelom brendinga ostati, s druge strane RB koji je napokon dobio dobar proizvod želi zadržati kvalitetu motora i spreman je napraviti ustupke. zato imamo takav đumbus. sasvim prirodno s obzirom na kontekst.
    na kraju krajeva, nema nekih sukoba brendova, imam red bull ekipu koja prezentira bezalkoholno piće, i njenu težnju za osobnim motorom što još nije posve moguće, odnosno radi se o procesu… u kojem će honda pomoći s obzirom na uspješnost suradnje.
    win win situacija s obzirom na okolnosti. sasvim normalno.



    9

    1
  6. Relativno je jednostavno uspostaviti razvoj motora (to je ono što RB upravo radi), ali i za to treba vremena. A onda sljedeća razina problema je napraviti tvornicu i servis tih motora. To je ipak malo složenije od radione kod Jure gdje sam ja vozio svoju peglicu na promjenu auspuha.

    Već jako dugo nitko nije to radio od nule kao RB i za to im kapa do poda.



    5

    0
  7. Drago mi je ovo procitati,cini se da Honda odlazi samo sto ipak ne odlazi.
    Elegantan nacij da si smanje troskove i sluzbeno okrenu zelenoj energiji a u stvari ce i dalje biti vazan kotacic Red Bulla.

    Raduje me sto cemo ocito opet gledati logo Honda na RB i AT


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni