Izdvojeno

Pirelli: Gume su spremne za brže utrkivanje

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Formula 1 ulazi u novu eru, a dio nje su i Pirellijeve nove 18-inčne gume. Njihov šef Mario Isola smatra da su promjene pozitivne te očekuje lakše praćenje bolida i bolje utrkivanje.

U razgovoru za talijanski Corriere dello Sport, Isola je rekao:

“Nove niskoprofilne gume su spremne za puno brže utrkivanje, bolje odgovaraju na zahtjeve vozača.”

“Manje je vjerojatno da će se pregrijati i imaju širi interval u kojem mogu funkcionirati. Degradacija se također može bolje kontrolirati.”

Isola zbog svega toga očekuje više duela na stazi.

“Očekujem nešto manje zaustavljanja u boksevima. No, puno toga će ipak ovisiti o samoj stazi, pogotovo kad je riječ o broju pretjecanja.”

Ništa nije sigurno dok bolide ne vidimo na stazi, ali simulatori daju dobra predviđanja:

“Po našim simulacijama – onaj tko prati će izgubiti oko 10% downforcea. Dosad je taj broj bio veći od 40%.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Oni tvrde 10 posto što se čini super, ali vozači u simulatorima ne vide neku pretjeranu razliku.
    Dakle netko je gadno fulao prognozu.



    1

    0
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Vozači su tvrdili da nema razlike u simulatoru u pogledu same mehanike i kontrole bolida. Nemoguće je simulirati praćenje nekog drugog bolida pa pretpostavljam da se ovo s Pirellijem odnosi samo na wind tunnel.



      4

      1
      • Mick Schumacher 47
        senna66 Donator Prikaži

        Hulkenberg:
        “In the simulator, the cornering speeds are extremely high, so the risk of ‘dirty air’ is still given and it’s difficult for me to imagine that following another car comfortably at these speeds will be easy.”

        Budemo vidili, budu li brzi kao prošlogodišnji uz kvalitetnije utrkivanje bit će to odličan pravilnik koji se dugo već čekao, ako ne onda će biti jedan veliki promašaj.



        7

        0
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cekaj na cemu je ovaj iz pirellija, pa cijelu proslu sezonu, cak i proslih 3-4 sezone smo imali na 90 % utrka jedno zaustavljanje, kako moze bit manje :).

    Pa da nije obavezno vozit na 2 razlicita seta, neki bi odvezli na hardu cijelu utrku.



    10

    0
  3. Možda bi trebalo staviti dva obavezna zaustavljanja u boks pa onda neka svak bira kakve će gume staviti i koliko će ih trošiti.
    Ipak, što god da se napravi brži bolid će većinom pobijeđivati. To je Formula 1



    1

    1
  4. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    “Manje je vjerojatno da će se pregrijati i imaju širi interval u kojem mogu funkcionirati. Degradacija se također može bolje kontrolirati.”

    Ova činjenica je možda i bitnija od cijelog downforcea i svega. Sada se gubi onaj faktor “kocke” koji su mnoge ekipe imale, kada jednostavno nisi znao koliko dugo možeš zadržati gumu na optimalnoj radnoj temperaturi za tvoj bolid i za taj tip asfalta, nisi znao koliko dugo traje “graining” faza ovaj vikend, a koliko sljedeći, itd.

    Ako sada ekipe budu u prilici da duže voze na maksimumu bez brige i kalkulacija o tome, riješen je još jedan bitan uslov ka “beskompromisnom utrkivanju” koje želimo u Formuli 1.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni