Izdvojeno

Pirelli: Gume su spremne za brže utrkivanje

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Formula 1 ulazi u novu eru, a dio nje su i Pirellijeve nove 18-inčne gume. Njihov šef Mario Isola smatra da su promjene pozitivne te očekuje lakše praćenje bolida i bolje utrkivanje.

U razgovoru za talijanski Corriere dello Sport, Isola je rekao:

“Nove niskoprofilne gume su spremne za puno brže utrkivanje, bolje odgovaraju na zahtjeve vozača.”

“Manje je vjerojatno da će se pregrijati i imaju širi interval u kojem mogu funkcionirati. Degradacija se također može bolje kontrolirati.”

Isola zbog svega toga očekuje više duela na stazi.

“Očekujem nešto manje zaustavljanja u boksevima. No, puno toga će ipak ovisiti o samoj stazi, pogotovo kad je riječ o broju pretjecanja.”

Ništa nije sigurno dok bolide ne vidimo na stazi, ali simulatori daju dobra predviđanja:

“Po našim simulacijama – onaj tko prati će izgubiti oko 10% downforcea. Dosad je taj broj bio veći od 40%.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Oni tvrde 10 posto što se čini super, ali vozači u simulatorima ne vide neku pretjeranu razliku.
    Dakle netko je gadno fulao prognozu.



    1

    0
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Vozači su tvrdili da nema razlike u simulatoru u pogledu same mehanike i kontrole bolida. Nemoguće je simulirati praćenje nekog drugog bolida pa pretpostavljam da se ovo s Pirellijem odnosi samo na wind tunnel.



      4

      1
      • Michael Schumacher
        senna66 Donator Prikaži

        Hulkenberg:
        “In the simulator, the cornering speeds are extremely high, so the risk of ‘dirty air’ is still given and it’s difficult for me to imagine that following another car comfortably at these speeds will be easy.”

        Budemo vidili, budu li brzi kao prošlogodišnji uz kvalitetnije utrkivanje bit će to odličan pravilnik koji se dugo već čekao, ako ne onda će biti jedan veliki promašaj.



        7

        0
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cekaj na cemu je ovaj iz pirellija, pa cijelu proslu sezonu, cak i proslih 3-4 sezone smo imali na 90 % utrka jedno zaustavljanje, kako moze bit manje :).

    Pa da nije obavezno vozit na 2 razlicita seta, neki bi odvezli na hardu cijelu utrku.



    10

    0
  3. Možda bi trebalo staviti dva obavezna zaustavljanja u boks pa onda neka svak bira kakve će gume staviti i koliko će ih trošiti.
    Ipak, što god da se napravi brži bolid će većinom pobijeđivati. To je Formula 1



    1

    1
  4. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    “Manje je vjerojatno da će se pregrijati i imaju širi interval u kojem mogu funkcionirati. Degradacija se također može bolje kontrolirati.”

    Ova činjenica je možda i bitnija od cijelog downforcea i svega. Sada se gubi onaj faktor “kocke” koji su mnoge ekipe imale, kada jednostavno nisi znao koliko dugo možeš zadržati gumu na optimalnoj radnoj temperaturi za tvoj bolid i za taj tip asfalta, nisi znao koliko dugo traje “graining” faza ovaj vikend, a koliko sljedeći, itd.

    Ako sada ekipe budu u prilici da duže voze na maksimumu bez brige i kalkulacija o tome, riješen je još jedan bitan uslov ka “beskompromisnom utrkivanju” koje želimo u Formuli 1.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni