Ferrari: Iduće godine će biti manje nadogradnji zbog ograničenja budžeta

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 2 min 4 komentara

Ferrarijev trkaći direktor Laurent Mekies očekuje da će iduće godine ekipe donositi manje nadogradnji zbog činjenice da će im budžeti biti ograničeniji.

“Ne kažem to u usporedbi s ovom godinom jer ove godine je to bilo blizu nuli, ili barem jako malo što se nas tiče. No, ako pogledate 2019. ili 2018. – mislim da ćemo iduće godine imati manje nadogradnji.”

“2018. ili 2019. su velike ekipe donosile nešto na svaku ili gotovo svaku utrku.”

“Iz naše perspektive izgleda teško spremati velik broj nadogradnji uz ograničenja koja imamo.”

Osnovno ograničenje iznosi 140 milijuna američkih dolara, a velikim ekipama to će biti značajan udarac kojeg će morati anulirati spretnijom preraspodjelom novca i efikasnijim trošenjem.

“Morate rasporediti budžet da možete pripremiti nadogradnje jer ćete sve više učiti kako godina prolazi i morat ćete pronaći načina za prilagodbu.”

“Jednom kad ste definirali taj plan za aerodinamički razvoj i za mehanički razvoj, onda će vam ti odsjeci dati povratnu informaciju koliko predviđenih nadogradnji su spremni isporučiti. Svoje planove morate prilagoditi kako biste to ispunili.”

“Tako trenutno funkcioniramo. Koliko je izazovno? Ovisi o vašem nivou kompetitivnosti u usporedbi s ostalima.”

Mekies upozorava da bi predsezonska testiranja mogla prouzročiti probleme koji se moraju riješiti brzo, a to onda dovodi do bržeg trošenja financijskih sredstava i posljedično žrtvovanja unutarsezonskih nadogradnji.

“Ako na početku godine imate velikih problema i korelacija ne funkcionira – morat ćete investirati nešto novca što bi vas moglo koštati dva ili tri paketa nadogradnji kasnije.”

“To ionako morate odmah popraviti. Uzet ćete dijelove i baciti ih u smeće. Tako ćemo to rješavati.”


Odgovor

4 komentara

  1. dejan_s Donator Prikaži

    Pribojavam se da bi budget cut mogao imati sličnu funkciju tj. efekat kao što je imao sustav redukcije razvoja motora (engine token) kojeg smo imali u periodu 2014-2016.. Tko bude omašio na startu imaće omču oko vrata koje će se teško riješiti.

    Zamimljivo je da Mclarenov Zak Brown razmišlja potpuno drugačije i kaže da ako i bude iznenađenja u pretstojećoj sezoni da će se odnos snaga među vodećim ekipama brzo ujednačiti:

    “You could get a team who is maybe dominant for a small period of time like Brawn was when they figured out something in 2009.”



    6
    6

    0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Ta sva ograničenja bi imala smisla kada su neka pravila koju godinu na snazi i ako imamo dvije ili tri ekipe koje se mogu boriti za pobjede. A sada kada dolaze nova pravila opet se može ponoviti Mercedes ili netko drugi sa sličnom prednosti koju će odrzavati neko vrijeme jer će ostali biti limitirani finacijama. Meni bi imalo više smisla da oni koji nagodinu budu najbolji da imaju pravo manje trošiti 2023 u odnosu na ekipe iza sebe. Još važnija stvar je , tko će to izkontrolirati koliko je tko potrošio i testirao određene djelove iza zatvorenih vrata. Meni to najaviše vuče na city i psg koji su platili kazne jer se nisu držali finacial fair playa i vozi miško dalje.



      5
      5

      0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Pa imaju ogranicenja za rad u zracnom tunelu i na simulacijama po plasmanu, velikim momcadima ce ionako biti problem sa budzetom zbog kolicine ljudstva, jer zasad samo vozaci, sef ekipe sportski direktor i jos netko ne ulaze sa svojim placama u budzet ako se ne varam, ta informacija je bila negdje prije pola godine.



        2
        2

        0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.