Izdvojeno

Marko: Sainz je prokazao mistiku oko Leclerca

Piše: Luka Softić

Prije 11 mjeseci, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Poznat po oštrom jeziku, Helmut Marko dao si je oduška u komentiranju omjera snaga vozačkih postava za 2022. Najveću promjenu u tom segmentu, u kompetitivnijem dijelu grida, ima naravno Mercedes koji je Valtterija Bottasa razriješio dužnosti i na mjesto Hamiltonovog kolege promovirao novu britansku nadu Georgea Russella, nakon podužeg čeličanja u Williamsu. Osim par riječi o tome, Marko je prokomentirao potentnost McLarena i Ferrarija, gdje se osvrnuo i na učinak svog nekadašnjeg pulena Carlosa Sainza koji je u svojoj prvoj sezoni za Ferrari bodovno nadmašio okosnicu momčadi Charlesa Leclerca.

“Naš cilj za 2022. je osvajanje svjetskog prvenstva, ali s promjenama pravila nikad ne znate. Mercedes i mi [Red Bull] imamo potencijal, ljudstvo i kontinuitet. To se također odnosi i na dvoboj na najvišoj razini, posebice Hamilton i Verstappen, nijedan drugi vozač nije u njihovom rangu.”

“Najbliži njima dvojici je Lando Norris. Leclerc je, da tako kažem, prokazan od Sainza.”

Red Bull računa na Russellovu dobru formu, koja bi po Markovim proračunima, trebala razvodniti Hamiltonov potencijal u prikupljanju bodova i tako olakšati Verstappenovu obranu titule, budući da je Bottas tijekom svog boravka u Mercedesu Hamiltonu beziznimno prepuštao poziciju na stazi kako bi sedmerostruki prvak lakše osvajao naslove.

“Russell će zasigurno biti veći izazov za Hamiltona. Ne samo u vozačkom smislu, nego i politički, jer je također Englez. U kvalifikacijama je iznimno brz. Međutim u utrci, odmak od Latifija i nije bio tako velik. Russell će se morati dokazati.”

Helmut Marko

Komentiraj

24 komentara

  1. Koliko znam Sainz se sasvim dobro nosio sa Maxom, a znamo tko je imao vecu podrsku ekipe. Ove godine se Sainz odlicno snasao no stvarno mi nije jasno zasto se toliko galami i spusta Leclerca.
    Prvi put da se slazem sa Harry Potterom, Leclerc jednostavno ove sezone nije imao srece (ne kazem da nije imao gresaka) i zavrsio je iza u poretku, nista zabrinjavajuce.

    Predviđam gustu 2022 i Leclerca ispred jer je bolji vozac.



    18

    8
    • Leclerc je kao naš košarkaš Šarić. Fula 20 trica, Hrvatska izugubi i on preuzima odgovornost. Problem je što lik svaki puta kaže da preuzima odgovornost i mi nastavljamo gubiti. Dosta je više bilo njegovih “ja sam glup” izjava i vrijeme je da krene biti terminator.



      13

      6
      • Samo se sjeti priča o Maxu do ove sezone uključujući i lanjsku 2020. Ove godine titula u igri i sasvim neki novi Max. Mnogi od njih riskiraju previše kada nemaju šta izgubiti kao i Leclerc. Dali bi uzeo dva polea sa tim autom da ne riskira? Ne bi. A kao što vidimo i Max kad ide na rizik može završiti kao u S.A. Jedno je kruzat u najbržem autu i smijat se ostalima koji se vrte, flat spotaju gume, slupaju se itd. Svi vozači iza najbrže ekipe traže vrijeme koje njihov bolid nije kadar odraditi. Ako pređeš tu granicu događaju se greške. Leclerc ih radi puno i dalje i to mu je veliki minus i glavni razlog zašto je završio sezonu na mjestu kojem je završio. Radi toga govoriti da je bolji onaj ili ovaj je glupo. Leclerc je uz sva lupanja i odustajanja opet u 1 bod sa Norisom i 4,5 iza Sainza koji su valjda završili sve utrke.



        24

        1
        • Ferrari
          nelinjo Prikaži

          Ma stari lupa konstantno! Ko još njega sluša!? Dajte Leclercu bolid i dajte mu i Verstapena i Hamiltona sa sve Norisom, Sainzom, Russelom i ostalima. Pa dečko je pokazao za šta je spreman, samo mu je potreban automobil za pobjede!

          A sad, što se tiče mitova i novopecenog šampona… pa znamo da je od kad je došao u RB imao povlašten status i da je Ricardo ni kriv ni dužan morao pobjeci iz ekipe! TaKo da je mit oko njega još više bio narusen, zato sad ne mogu naći vozača koji mu može pomagati i često je na cijedilu! Malo je to bolje bilo sa Perezom, ali opet nije to, to!



          8

          6
        • @Alonso1983
          Točno to.


          0

          0
    • A možda je Leclerc prokazao Sainza kao jako dobrog?

      Klasična Marko izjava za mućenje vode kod suparnika….

      Lec se ove godine sukobljavao unutar momčadi, radio pritisak na Binotta, sad je lansirao oriču o Todtu, ali Binotto je izvrsno reagirao….

      Rekao bi da u je drugom dijelu odrađivao posao….



      29

      1
    • Odlično se on držao sa Maxom samo te godine nije imao sreće.



      18

      0
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        I samo šta je Max 3 godine mladi od njega, a tada je ta razlika pogotovo dolazila do izražaja. Max 17, on 20 godina. Ne mogu vjerovati da to razdoblje netko uzima kao relevantno i da se to već godinama spominje po komentarima.



        5

        9
        • dobro , nije baš da je max u australiji ima 17. bliže je bija 17,5 . naravno da je tada ta razlika dolazila do izražaja jer max je 2015. bija rookie , a carlos 3 godine stariji je bija rookie . znači … obojica bez iskustva u F 1 ? kad bi išli tvojom “logikom” onda bi hill treba imat bar nekoliko , a ne jednu titulu jer u F 1 je doša sa 32 godine tj bija je stariji od npr hakkinena , MS čak 8 godina . zapravo , kad je doša u F 1 1993. ( ima je i 2 trke 1992. ali gledajmo punu sezonu ) tek je 4 ili 5 vozača ( od njih 22 koji su vozili ) bilo starijih od hilla … prost , senna , patrese , warwick i alliot ali svi su imali bar jednu sezonu iskustva osim irvina koji je bija rookie ka i hill . i šta su te godine života u odnosu na druge pomogle , značile hillu ?


          0

          0
  2. Helmut,neznam zasto sad podcijenjujes Leclerca,pa tvog ljubimca je poprlicno namucio u Silverstonu kad se imao prilike borit,tak da nzm od kud ti sad ovo a drugo nije ga Max bas nesto pobijedio,dalace Sainz je dobio,tako da mili moj neznam jel ti godone rade svoje ili?



    7

    4
  3. Najbliži njima je Lando Noris , a C.L je prokazan od strane C.S. Hvala Bogu pa Sainz nije vozio sa Norisom dvije godine. Nema dlake na jeziku H.M no nekad vala izvali glupost. Svi ti novi klinci su dobri. Daj im dobar auto i pobjeđivati će. Daj im dominantan auto i dominirati će. Daj im nekog Bottasa, Massu ili Barichela za timskog kolegu i evo novog sene schumija itd. Leclerc se meni pokazao kontra Vettela više nego dovoljno posebice u prvoj njihovoj sezoni. Ovo samo dokazuje da ih ima još na tom nivou samo nikada nisu dobili priliku. Možda bi neki od ovih novih mladih vozača dobili u istom autu Maxa ili Lewisa. No to nećemo saznati jer nitko od njih ne sjedi sa njima izuzev Russela. Nisu Max ni Lewis nikakva mitksa bića koje je nemoguće pobjediti. Gubili su i jedan i dtugi od timskih kolega. Imaju dominantne bolide naspram drugih ekipa i osrednje timske kolege. Svaka čast svima njima no u svim tim računicama među vozačima ne možemo znati koliko je tko dobar dok ne sjedi netko sa nekime u istoj ekipi. Čak i tada postoje hrpa stvari s kojima momčad može nategnuti odnos snaga na jednu ili drugu stranu a RB je zoran primjer tome gdje su vozači ala Gasly ili Perez koji su bili odlični u AT ili Racing Pointu su u RB u izgledali smjesno. Neki vozači ako nisu u igri za pobjede očito gube motivaciju kao npr Vettel,Rici pa možda i Leclerc. Koliko ja znam isto tako je C.s dobio nadogradenu verziju motora nakon C.L sa nešto više konja. Na kraju krajeva budemo vidjeli tko je od čega od tih mladića kroz nekoliko sezona ako dobiju bolji nolid u ruke. Jedna sezona ne čini vozača onim što je on zapravo. I Sainz je izgubio od Maxa čisto baš zato što je imao više peha kao i Vettel kontra Riciarda kao i Ricciardo u zadnjoj sezoni sa Maxom sa 8 DNF. Moje mišljenje je da vozaci pokažu od čega su kada dođu i ako dođu na najviši nivo a to su borbe za naslove i pobjede. N.R je npr djelovao kao solidan vozač i niša više od toga dok nije pobjedio Lewisa. Bottas je djelovao odlično u Williamsu pa ispao truba u brobi za naslov. Kad dođu u top ekipu i kada se treba pokazati od čega si tu vozači pokažu dali su materijal za prvaka ili za nekoga tko će marljivo skupljati bodove te se maknuti u stranu kada to bude bilo potrebno. Russel,Sainz,Norris,Leclerc….. svi su oni talenti (veliki talenti) ali svi oni mogu završiti kao Montoya ili možda postanu novi Schumi, Sena , Lewis itd. Sve ostalo je samo nagađanje. Na kraju krajeva Njih četvorica imaju 2 pobjede. Ok Noris je lako mogao imati pobjedu ove godine kao i Russel lani. No i da je bilo tako , opet bi imali njih 4 , četiri pobjede. Još su oni daleko od ikakvih usporedbi sa vozačima koji imaju dvoznamenkast broj pobjeda ili osvojen naslov.



    23

    2
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    kako lik prca šou
    ovo je da odmah unese nemir u ferari koji je ove godine bio miran jer nisu prijetnja RB-u
    sada kada se nezna za 2022, treba pripremiti teren za prcanje ha ha



    6

    0
  5. U naslovu je Leclerc, al ovdje je puno gore prošao Russell:

    Međutim u utrci, odmak od Latifija i nije bio tako velik.



    11

    2
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Sve je to igra ovog matorog namazanka. Ide sljedeća sezona, oni unutar ekipe imaju izdefinisan status, a ostale ekipe, potencijalni protivnici za naslov su još u nekom traženju (mada svi oni mogu lako odrediti prvog vozača i zna se ko su ti vozaci). Po mom mišljenju, ako bude sve egal, Hamilton će imati najveći problem u tom dvoboju sa timskim kolegom. Ferrari će gurati Leclerca, a mogu pričati šta hoce… Jer ipak, Leclerc je imao mnogo boljih trka I dvoboja na stazi. I pored bodovnog zaostatka znamo za šta je sposoban i koliko je agresivan i dobar vozac!

      Jedino RB neće imati tih problema od starta! :)



      6

      1
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Leckler je dobar vozac sigurno ali kao sto jeHamiltona uzdizala britanska masinerija tako i CL uzdize talijanska.Vetel mi se cini da bas nije mijerilo od velike nagrade Njemacke,trenutno bi ga i Botas unistia.2019 znamo koji je motor imao Ferari i sto je sljedilo nakon toga,a Marku ocito fali par daski u toj glavi.Citao sam neke vijesti na talijanskoj stranici da bi mozda Red Bull imao problema novu sezonu jer pogonska jedinica nema dovoljno snage te Hondu muci novo gorivo.



    4

    11
  7. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Da je Leclerc ima bolid po sekunde sporiji nego tandva, plakali bi preko team radia puno više, 2019 Leclerc sa bolidom bez downforce najviše pole pozicija se brzo zaboravi
    Ove godine da je samo na jednoj utrci gdje bi zavsavao 4 imao srece i monaco, tresle bi vam se gace za 2022 sezonu, pusti bodove ima je Leclerc puno vise 2020 od Vettela pa opet nevjerujem da je Vettel propalitet vozaca
    Al kao što si sam rekao Max je bolji od Vettela 🤣🤣
    Max moze postat bolji ali još to nije



    9

    3
  8. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ja nemrem biti sretniji što su CL i CS u Ferkanu. To je fakat jak tandem i nadam se da smo za 2022 pripremili paket dostojan borbe za prvaka.
    Što se tiče odgovora tko je od njih dvojice brži, rekao bi da je CL eksponiraniji i da se on na neki način još uvijek igra F1, ne na loš način, nego jednostavno ima tu aureolu. Lajkabilan je. Dok sa druge strane CS mi se čini puno studiozniji, puno zreliji pristup ima utrkivanju i ponašanju bolida, informacijama koje dobiva od njega i način na koji može poboljšati vožnju.
    Tko će biti brži (pod brži ne mislim kvalifikacije već isključivo utrke) možda će ovisiti samo o načinu prilagodbe na bolid za ovu godinu.
    U svakom slučaju CL je favorit navijača, ali ulaskom Santandera u Ferkana moglo bi biti tu i vatre oko toga tko je favorit unutar ekipe.
    Ali to su već slatki snovi. Bilo tko od njih dvojice nek uzmu WDC i bit će fešta. Častim cugom :)



    10

    0
    • Baš to. Većina navijača navija za Ferrari zbog ekipe a ne zbog vozača. Ma da ne znam tko donese naslov u Maranello bi navijači Ferrarija bili sretni. C.L mi je drag vozač no da Sainz uzme WDC, potpisujem odmah.



      8

      0
  9. pa vise je verstappen raskrinkao hamiltona kao vozaca koji je “daleko ispred konkurencije” – sto se sad pokazalo neistinitim, nego sainz leclerca.



    1

    2
  10. Borba protiv Lewisa je završila. Mislim da se možemo okrenuti uobičajenom “Marko priča gluposti” stilu 😉

    Sainz i Leclerc imaju jednak tretman. Ovi drže Maxa pod staklenim zvonom i zato razvaljuje timske kolege. Ovdje ne mislim da bi timske kolege (Gasly, Perez, Albon) bile brže od Maxa već da ne bi bilo ovakvo uništavanje. Recimo, Lewis je “razvalio” Bottasa ove sezone kao niti jedne dosad. To nije realan omjer Lewis-Valteri već je 2021. bila u potpunosti podređena Lewisa dok je Bottas bio žrtvovan. Žrtvovan od FP1 do utrka.

    Wolf je izjavio kako očekuje Ferrari kao prijetnju u 2022. Mislio sam da priča sladunjave PR priče. Sad ničim izazvan Helmut ispaljuje strelice u Ferrari. Možda se ipak nešto dobroga događa u Ferrariju.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni